ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 22 فروردين 1388     |     کد : 2299

امام جمعه مراغه:روابط دوستانه عراق با ايران براي دشمنان قابل تحمل نيست

به گزارش خبرگزاري فارس از مراغه، حجت اسلام محمدتقي‌ پورمحمد ي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر اظهار داشت: آمريكا با وجود وعده رئيس جمهور اين كشور مبني بر خروج نيروهايش از عراق طي 18 ماه آينده با ايجاد ناامني در عراق، حضورش را در اين كشور قانونمند كرده و بر جنايات خود در اين منطقه سرپوش مي‌گذارد.

وي تاكيد كرد: به جرات مي‌توان گفت كه عامل اصلي انفجارها و هر نوع اغتشاش كه در عراق روي مي‌دهد، آمريكا، بهائيان و بعثي‌هاي باقيمانده هستند و قصد دارند آن را به اسلام مربوط دهند.

امام جمعه مراغه در ادامه اظهار داشت: افراد باقيمانده از رژيم منفور بعثي عراق كه در ميان مردم و نهادهاي نظامي نفوذ كرده‌اند، خود را بازيچه دست اشغالگران ساخته و مي‌خواهند با حمايت‌هاي استكبار جهاني و اشغالگران كشور عراق، وضعيت قبلي را به اين كشور بازگردانند.

پورمحمدي در ادامه با تاكيد بر حفظ شعائر اسلامي اظهار داشت: اذان يكي از شعائر مهم دين مبين اسلام است و بايد براي گسترش آن در جامعه ايران اسلامي تلاشي مضاعف داشت.

وي گفت: موذن در پيشگاه خداوند متعال از جايگاه ويژ‌ه‌اي برخوردار بوده و بر تمام مسلمانان تكليف است كه براي زنده نگهداشتن شعائر اسلامي همت كنند.

پورمحمدي در ادامه سخنان خود تصريح كرد: متوليان مساجد بايد از پخش نابهنگام هر برنامه‌ مذهبي غير از اذان از بلندگوهاي مساجد به منظور تامين آرامش و آسايش مردم در اوقات استراحت خودداري كنند.

وي با اشاره به سالروز تاسيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي به فرمان بنيانگذار فقيد انقلاب گفت: بايد اعتراف كرد كه بنياد مسكن در 30 سال گذشته خدمات ارزنده و بزرگي را در زمينه احداث مسكن براي اقشار كم‌ درآمد جامعه اجرا كرده است كه جاي تقدير دارد.

امام جمعه مراغه افزود: از سوي ديگر اجراي طرح‌هاي هادي در روستاها كار شايسته‌اي از سوي اين نهاد انقلابي بوده كه اميد است، تداوم داشته باشد.

پورمحمدي از روستاييان خواست به منظور عمران و بهسازي هرچه بيشتر روستاها در جريان اجراي طرح‌هاي هادي، با مسئولان دست‌اندركار و همچنين بنياد مسكن همكاري لازم را داشته باشند.

 


نوشته شده در   شنبه 22 فروردين 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode