ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 22 فروردين 1388     |     کد : 2298

امام جمعه هشترود:صرفه‌جويي لازمه تحقق بخشيدن به اصلاح الگوي مصرف است

به گزارش خبرگزاري فارس از هشترود، حجت الاسلام عبدالحميد واعظي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهرستان با بيان اينكه مسئولان و مردم بايد رفتار اسرافي را در ابعاد مختلف جامعه اصلاح كنند، افزود: اصلاح الگوي مصرف،‌ بهره‌گيري هوشمندانه از منابع توليد است.

وي گفت: اصلاح الگوي مصرف باعث ارتقاي شاخص‌هاي زندگي و كاهش هزينه‌ها مي‌شود و مفهوم اصلاح الگوي مصرف استفاده صحيح، بهينه، مناسب و به اندازه از منابع كشور است كه اين موضوع در آموزه‌هاي ديني نيز مورد تاكيد قرار گرفته است.

امام جمعه شهرستان هشترود با تاكيد بر انجام فعاليت‌هاي فرهنگي در اين راستا اظهار داشت: اصلاح الگوي مصرف نيازمند فرهنگ‌سازي است و تا در زمينه‌ها و بسترهاي فرهنگي كار نكنيم، در اصلاح موفق نخواهيم بود.

خطيب جمعه هشترود از مسئولان خواست كه با مديريت صحيح، كار كارشناسي و با استفاده بهينه از امكانات همچنين جلوگيري از اسراف، براي رفع مشكلات كشور تلاش كنند.

واعظي در ادامه اظهار داشت: تلاش دانشمندان ايراني و دسترسي به فناوري صلح‌آميز هسته‌اي در شرايط تحريم و تهديد باعث شده است، مسئولان بهتر از پيش اين حق مردم ايران را به جهانيان اثبات كنند.

وي تصريح كرد: امروز كه به همت متخصصان ايراني موفق به توليد سوخت هسته‌اي شده‌ايم و دستگاه‌هاي سانتريفيوژ جديد راه‌اندازي شده، از دولت و رئيس جمهوري انتظار داريم مقتدرانه در كنار منطق قوي، مسئله فناوري صلح‌آ‌ميز هسته‌اي را ادامه دهند و ذره‌اي از حقوق ملت ايران در اين زمينه عقب‌نشيني نكنند.

واعظي همچنين از مسئولان و مردم خواست سخنان مقام معظم رهبري را در مشهد مقدس فصل‌الخاطب خود قرار دهند و اقدام عملي به آن بكنند.

امام جمعه شهرستان هشترود از مسئولان آذربايجان شرقي به ويژه استاندار و مسئولان بهداشت خواست نسبت به تجهيز بيمارستان اين شهرستان هر چه سريع‌تر اقدام كنند.

وي با بيان اينكه بيمارستاني كه متخصص نداشته باشد به چه درد مي‌خورد، اظهار داشت: اگر مسئولان نمي‌توانند پزشك متخصص اين بيمارستان را تامين كنند، بهتر است در آن بيمارستان را ببندند تا مردم تكليف خود را بدانند.


نوشته شده در   شنبه 22 فروردين 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode