ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 خرداد 1390     |     کد : 20745

امام جمعه مراغه: ادعاي غرب در برنامه هسته‌اي ايران بي‌شرمانه است

امام جمعه شهرستان مراغه گفت: ادعاي جديد مديركل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در خصوص برنامه هسته‌اي ايران بي‌شرمانه است.

 امام جمعه شهرستان مراغه گفت: ادعاي جديد مديركل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در خصوص برنامه هسته‌اي ايران بي‌شرمانه است.

به گزارش خبرگزاري فارس از مراغه، حجت‌الاسلام محمدتقي پورمحمدي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته مراغه، انقلاب اسلامي و الگوگيري از آن توسط ملت‌هاي آزاديخواه جهان را از انفاس قدسيه امام راحل دانست كه نظام‌هاي ديكتاتوري را به نابودي خواهد كشيد.
وي افزود: حركت‌هاي امروز مردم منطقه عليه ظلم و ديكتاتوري موجب فشار بر حاكمان ظالم آن شده و آنان را مجبور به عقب‌نشيني‌هاي فاحشي كرده است.
پورمحمدي بيداري اسلامي را از جمله آرزوهاي بلند امام راحل ذكر كرد و گفت: اين مهم اكنون در برخي كشورهاي مسلمان منطقه اتفاق افتاده و در آينده نزديك نيز تمام كشورها را فرا خواهد گرفت و حاكمان ظالم فرو خواهند افتاد.
خطيب جمعه مراغه تصريح كرد: در برخي از كشورهاي عربي منطقه نظير كويت و اردين سران آن براي جلوگيري از طغيان مردم مجبور شدند امتيازاتي به مردم بدهند كه تغييرات در قانون اساسي از جمله اين امتيازات است.
وي ابراز داشت: وضعيت مردم بحرين در شرايط بدي قرار دارد كه براي فشار به مردم براي جلوگيري از ادامه اعتراضات خياباني صورت مي‌گيرد كه بايد هر چه زودتر متوقف شود.
پورمحمدي در ادامه به ادعاي جديد مدير كل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي اشاره كرد و ضمن محكوم كردن اين دروغ بزرگ كه ايران در برنامه هسته‌اي به دنبال كاربرد نظامي است، آن را وقيحانه و بي‌شرمانه ارزيابي كرد.
اين مسئول يادآور شد: همه مي‌دانند كه آمريكا و غرب براي فرار از منجلاب گرفتاري‌ها در داخل و خارج مرزهاي خود به دنبال مطرح كردن ادعاي واهي است كه افكار عمومي دنيا را فريب دهد.
امام جمعه شهرستان مراغه ضمن تاكيد بر ايستادگي ملت ايران در برابر تهدي‌ها و فشارهاي غرب، طرح اين ادعاها را براي پياده كردن برنامه‌هاي آمريكا و غرب بي‌اثر دانست.


نوشته شده در   جمعه 20 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode