ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 خرداد 1390     |     کد : 20744

امام جمعه تبريز: جوانان با تعهدي وصف‌ناپذير در خط امام حركت مي‌كنند

امام جمعه آذربايجان شرقي گفت: امروز مردم به ويژه جوانان ايران اسلامي با تعهدي وصف‌ناپذير در خط امام حركت مي‌كنند.

 امام جمعه آذربايجان شرقي گفت: امروز مردم به ويژه جوانان ايران اسلامي با تعهدي وصف‌ناپذير در خط امام حركت مي‌كنند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت‌الله محسن مجتهد شبستري امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه تبريز در مصلاي امام خميني(ره) اين شهر اظهار داشت: به دنبال افزايش تعرفه‌هاي حامل‌هاي انرژي نظير گاز و برق كه بعضاً نامتعارف بوده، مدتي است با گراني‌هايي در سطح كشور در خصوص اجناس روبه‌رو هستيم كه باعث ناخرسندي مردم به خصوص اقشار كم درآمد جامعه شده است.
وي افزود: مردم در بحث قانون هدفمندي يارانه‌ها همكاري خوبي با دولت داشتند كه سزاوار نيست امروز شاهد بي‌برنامگي در قيمت كالاها باشند.
خطيب جمعه تبريز گفت: از اين روز از دولت و مسئولان امر مي‌خواهيم هر چه سريع‌تر اقدام جدي در اين خصوص انجام داده و به بازار بي‌سر و سامان قيمت‌‌ها سامان دهد.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان‌شرقي در ادامه به سخنان اخير مقام معظم رهبري در سالگرد ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلام در حرم مطهر ايشان اشاره كرد و ضمن تقدير از ملت ايران كه باشكوه هر چه تمام‌تر مراسم گراميداشت ارتحال امام راحل را به جا آوردند، سخنان رهبري را در دو بخش داخلي و منطقه‌اي بسيار كارگشا و حساس توصيف كرد.
شبستري تصريح كرد: مقام معظم رهبري از مكتب امام به عنوان مكتبي ماندگار ياد كردند كه داراي سه بعد معنويت، عقلانيت و عدالت بود.
وي اضافه كرد: خروج از اين سه بعد نشانه دور شدن از خط امام ارزيابي شده كه بر مسئولان است تا اين سه بعد شخصيتي امام را چراغ راه خود قرار دهند.

* مردم هر فتنه‌اي را در نطفه خفه مي‌كنند
نماينده مردم آذربايجان شرقي در خبرگان رهبري گفت: امروز مردم و به خصوص جوانان ايران اسلامي با تعهدي وصف‌ناپذير در خط امام حركت مي‌كنند كه هر فتنه‌اي را در صورت بروز و ظهور در نطفه خفه خواهند كرد.
اين مسئول عنوان كرد: رهبر معظم انقلاب همچنين در زمينه مسائل منطقه نيز به ملت‌هاي به پا خواسته از جور و ستم يادآوري كردند كه مواظب باشند دشمني را كه از در بيرون كرده‌اند از پنجره وارد نشود.
امام جمعه تبريز يادآور شد: بيداري ملت‌هاي منطقه و الگوگيري از انقلاب اسلامي كه يكي از شاخصه‌هاي صدور انقلاب است، نشان مي‌دهد كه تاريخ مصرف ديكتاتوري به پايان رسيده و سرنوشت صدام و حسني مبارك در انتظار تمام ديكتاتورهاي جهان است.

* ادعاي بي‌اساس مدير كل آژانس انرژي اتمي از ذهني بيمار برخواسته است
وي همچنين در ادامه به اظهار نظر معترضانه و سخيفانه مدير كل آژانس انرژي اتمي اشاره كرد و ادعاي بي‌پايه و اساس وي در خصوص انحراف برنامه صلح‌آميز هسته‌اي به سمت نظامي، آن را برنامه‌اي از پيش تعيين شده از سوي غرب به خصوص آمريكا ارزيابي كرد.
امام جمعه تبريز متذكر شد: ارائه اين سخنان بدون عرضه مدرك در شرايطي كه تمام برنامه‌هاي هسته‌اي ايران در معرض ديد و قضاوت مردم دنيا و به خصوص بازرسان آژانس است ادعايي بوده كه از ذهني بيمار برخواسته است.

* آمريكا در پي عدم نتيجه‌گيري از تحريم‌ها به دنبال صدور قطعنامه عليه ايران است
اين مسئول ابراز داشت: از آنجا كه آمريكا امروز به دليل بيداري مردم دنيا به خصوص منطقه دچار ضعف و سردرگمي شده، با ادعاي اين دروغ بزرگ درصدد ترميم وجهه از دست رفته خود است تا افكار عمومي را منحرف كند.
امام جمعه تبريز اذعان داشت: از سوي ديگر آمريكا به دنبال عدم نتيجه‌گيري از تحريم‌ها عليه ايران به دنبال صدور قطعنامه در شوراي امنيت است كه بايد بگوييم ايران اسلامي بيدي نيست كه از اين بادها بلرزد و از نظر هر ايراني اين تهمت و صدور قطعنامه و تحريم پشيزي ارزش ندارد. 



نوشته شده در   جمعه 20 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode