ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 خرداد 1390     |     کد : 20741

امام جمعه هريس: پرهيز از اشرافيگري توصيه امام راحل بوده است

امام جمعه شهرستان هريس گفت: در مكتب امام، پاي‌بندي در خدمت به محرومان و پرهيز از اشرافيگري و مردمي بودن به مسئولان توصيه شده است.

امام جمعه شهرستان هريس گفت: در مكتب امام، پاي‌بندي در خدمت به محرومان و پرهيز از اشرافيگري و مردمي بودن به مسئولان توصيه شده است.

به گزارش خبرگزاري فارس از هريس، حجت‌الاسلام قهرمان احمدي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهرستان اظهار داشت: مكتبي ملت ايران مكتب امام خميني(ره) بوده كه شامل بعد معنويت، عقلانيت و عدالت مي‌شود.
وي تصريح كرد: مكتب امام و پاي‌بندي به آن سطح عزت ملي و شرافت بين‌المللي ما را بالا برده و در پاسداري از اين مكتب بايد توجه داشته باشيم كه اين سه بعد فداي يك ديگر نشود و پاي‌بندي به يكي بهانه‌ايي براي زيرپا گذاشتن ديگري نشود.
اين مسئول گفت: ملت قهرمان ايران به امام راحل(ره)، اهداف نظام، شهدا و تحقق منويات رهبري فرزانه انقلاب مقدس اسلامي عشق مي‌ورزند و تا قيام قيامت در اين مسير گام برمي‌دارند.
احمدي شيوه زندگي عالمانه، سادگي، ايستادگي در برابر ظلم و حمايت از مظلومان و مستضعفان از را ويژگي‌هاي بارز شخصيتي امام راحل دانست كه از وي يكي از بي نظيرترين شخصيت‌هاي دوران تاريخ را ساخته است.
امام جمعه هريس ادامه داد: شناخت دقيق و صحيح حضرت امام خميني(ره) نياز اساسي جامعه است و بايد ابعاد زندگي اين عالم فرزانه تاريخ به درستي در اختيار جوانان قرار گيرد.
وي با اشاره به درايت و توانمندي‌هاي مقام معظم رهبري عنوان كرد: بعد از رحلت امام راحل (ره) حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با رهبري الهي خود نظام اسلامي را در تمام حوادث و بحران‌هاي مختلف هدايت كردند و امروز ايران اسلامي در منطقه و جهان به عنوان كشوري مستقل و مقتدر حضور دارد.
اين مسئول اضافه كرد: پيروزي ايران اسلامي بر فتنه سال 88 كه ملت‌هاي مسلمان به وحشت و غربيها و صهيونيست‌ها را به توهم جشن پيروزي انداخته بود، تمام نقشه‌هاي غرب را براي كنترل منطقه بر هم ريخت.
احمدي تاكيد كرد: اسلام در سخت‏ترين شرايط هم ميتواند نجات‏بخش ملت‌ها باشد و مسلمانان مي‌توانند زير پرچم واحد اسلام خود را از زير فشار تحقير و بندگي برهانند.
وي در ادامه گفت: آمريكا در منطقه با چالش‌هاي بزرگي همچون تزلزل و ناكارآمدي، فساد و فرسودگي رهبران غرب‌گرا و وابسته عرب، بغض انباشت‏ شده در جهان عرب بر اثر سال‌ها تحقير، استثمار ،جنگ و اشغال روبه‌رو است.
اين مسئول تصريح كرد: غرب به دليل سياست‌هاي دوگانه و منافقانه در قبال رويدادهاي سياسي منطقه و جهان به علاوه نقض متعدد حقوق بشر و اشغال عراق و افغانستان همچنين ركود اقتصادي برآمده از تفكر كاپيتاليستي، ديگر براي ملت‌هاي خاورميانه و حتي ديگر ملت‌هاي جهان الهام‏بخش نيست.
خطيب جمعه هريس در بخش ديگري از سخنان خود به ملت‌هاي منطقه تذكر دادند كه بايد مراقب باشند دشمن از در بيرون رفته است از پنجره باز نگردد و در عين حال بايد مراقب حركات تفرقه‌افكنانه دشمنان باشند.
وي با توصيه به سران عربستان براي خروج از بحرين متذكر شد: مداخله نظامي عربستان در انقلاب بحرين و به كارگيري نيروهاي نظامي براي دفاع از آل‌خليفه و كشتار شيعيان نشانگر ضعف و ترس اين كشور از گسترش اين انقلاب در ميان مردم عربستان است.
احمدي به ادعاي جديد و بي‌پايه و اساس مديركل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي كه مدعي شده اطلاعات جديدي را از ايران دريافت كرده كه نشان مي‌دهد، فعاليت‌هاي اتمي ايران گرايش كاربرد نظامي دارد، اشاره كرد و آن را برنامه طراحي شده از سوي آمريكا براي انحراف افكار عمومي دانست.
اين مسئول ملت ايران را مردمي محكم و مقتدر دانست كه در مقابل تمام سختي‌ها ايستاده و از تحريم، تهديد و صدور قطعنامه نخواهد ترسيد.


نوشته شده در   جمعه 20 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode