ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 9 شهريور 1403
جمعه 9 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 7 شهريور 1403     |     کد : 204374

ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به بخش غیرآوایی جشنواره ملی قرآن دانشجویان

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به بخش غیرآوایی سی‌و‌هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت خبر داد، گفت: داوری مرحله نهایی آزمون‌های کتبی از ۲۲ تا ۳۱ مردادماه انجام شد.

 مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به بخش غیرآوایی سی‌و‌هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت خبر داد، گفت: داوری مرحله نهایی آزمون‌های کتبی از ۲۲ تا ۳۱ مردادماه انجام شد.


مهدی پروین‌زاده، مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی،  از ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به بخش غیرآوایی سی‌و‌هشتمین جشنواره ملی قرآن دانشجویان خبر داد، گفت: داوری مرحله نهایی آزمون‌های کتبی از ۲۲ تا ۳۱ مردادماه انجام شد.

وی افزود: در این مرحله در مجموع ۲۷۳ شرکت‌کننده از هشت دستگاه دانشگاهی شامل نفرات برتر جشنواره‌های داخلی دانشگاه‌های وزارت علوم(دانشگاه‌های دولتی)، وزارت بهداشت(دانشگاه‌های علوم پزشکی)، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام‌ نور، فرهنگیان، ملی مهارت(فنی و حرفه‌ای)، جامع علمی ـ کاربردی و علوم و معارف قرآن کریم حضور داشتند.

پروین‌زاده از اعلام نتایج داوری بخش غیرآوایی تا پنجم شهریورماه خبر داد و  تصریح کرد: در ۱۲ رشته از جمله بخش‌های معرق، منبت، خوشنویسی، اپلیکیشن و ترتیل روزانه در ۵ بخش داوری‌ها انجام شد و در این راستا نیز نتایج این داوری روز دوشنبه پنجم شهریورماه اعلام می‌شود.

مسئول دبیرخانه سی‌وهشتمین جشنواره ملی قرآن دانشجویان، از ارزیابی حضوری داوران برای اولین‌بار در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: در بخش غیرآوایی ۴۵ داور در سطح بین‌المللی مشغول ارزیابی و سنجش آثار ارسالی بودند که کارنامه ارزیابی اثر را هم به خود دانشجو اعطا می‌شود.

وی به افزایش کیفیت آثار ارسالی نسبت به دوره‌های گذشته تأکید و تصریح کرد: دستگاه‌های مربوطه با بهره‌مندی از کلاس‌های آموزشی توانسته‌اند، آثار ارزشمندی به مسابقات ارسال کنند.

پروین‌زاده به شرکت ۲۷۳ نفر در بخش معارف جشنواره ملی قرآن و عترت اشاره کرد و گفت: مراسم اختتامیه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور وزرای علوم و بهداشت و درمان در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 7 شهريور 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode