ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 6 تير 1403
چهارشنبه 6 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 28 خرداد 1403     |     کد : 203915

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی:

پیام عید قربان اینست که نباید اسیر جلوه‌های دنیا شویم

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی گفت: پیام عید قربان این است که باید از دلبستگی‌ها خارج شده و اسیر جلوه‌های دنیا نشویم.

ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی گفت: پیام عید قربان این است که باید از دلبستگی‌ها خارج شده و اسیر جلوه‌های دنیا نشویم.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی در سخنرانی پیش از نماز عید سعید قربان در تبریز با بیان اینکه عید قربان و عید سعید غدیر،  اعیاد بندگی و ولایت هستند، گفت: قرآن کریم ابراهیم را عنوان الگوی تمام عیار برای جامعه بشری مطرح کرده است.

وی افزود: در عید قربان خداوند می‌خواهد پدری را که بعد از سال‌ها صاحب فرزند شده، امتحان کند تا اسماعیل را در قربانگاه قربانی کند.

وی با تاکید بر اینکه هر چیزی که خداوند فرمان می دهد باید آن را اجرا کرد، افزود: حضرت ابراهیم تسلیم امر خدا شد و غریزه را محکوم کرد و به عنوان یک الگوی مطرح معرفی شد.

سرایی تاکید کرد: برای مردان خدا بن بستی وجود ندارد، خداوند تمامی راه‌ها را باز می‌کند تا در صحنه‌ها حضور پیدا کند.

وی با بیان اینکه در راه خدا، باید از دلبستگی‌ها خارج شد، گفت: در دوران دفاع مقدس که رزمندگان به شهادت رسیدند در جیب آنان عکس فرزندانشان بود، عکس آنان را به اروند می‌انداختند تا هیچ دلبستگی به دنیا نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر فلسطین زنده است آن را مدیون امام راحل هستیم، گفت: امروز رژیم کودک کش در مقابل عظمت حماس تسلیم است.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی برای نابودی اسلام تلاش می‌کند، ولی ما هر کجا اراده کردیم، دشمن را شکست دادیم و اگر اراده کنیم می‌توانیم با رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تمامی دشمنان را نابود کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: اگر امروز یک جمعیت میلیونی برای پیاده‌روی اربعین تشکیل می شود مدیون شهدا هستیم، آنان راه را برای ما باز کرده اند ، میلیون ها انسان فریاد لبیک یا حسین را فریاد می زنند و استخوان های داعش را شکستند.

وی با یادی از شهید آل هاشم گفت: جای حاج آقا آل هاشم در مصلی بسیار خالی است، ایشان در مورد عید غدیر بسیار زحمت کشیدند تا فرهنگ‌سازی کنند که نباید غدیر فراموش شود.

وی تاکید کرد: یکی از پایه‌های مستحکم دین اسلام عید غدیر است، این عید روز اطعام و اکمال دین بوده و عظمت غدیر نباید فراموش شود. چرا که وهابیت می‌خواهد نام غدیر را حذف کند و برای چاپ کتاب‌ها علیه شیعه هزینه بسیاری می کند.

سرایی با بیان اینکه دشمنِ حریص بعد از رحلت پیامبر می‌خواست اسلام و نام پیامبر را از بین ببرد، گفت: اگر در جامعه اسلامی رهبری صحیح نباشد انسان‌ها دچار مشکل می‌شود.


برچسب ها
نوشته شده در   دوشنبه 28 خرداد 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode