ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 6 تير 1403
چهارشنبه 6 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 19 خرداد 1403     |     کد : 203845

امام جمعه موقت تبریز:

حضور پرشور در انتخابات تداوم راه شهداست

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به انتخابات هشتم تیرماه ریاست جمهوری گفت: برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری در آن، تداوم راه شهدای عزیز است.

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه موقت تبریز با اشاره به انتخابات هشتم تیرماه ریاست جمهوری گفت: برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری در آن، تداوم راه شهدای عزیز است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری در خطبه‌های این هفته‌ی نماز جمعه‌ تبریز، اظهار کرد: از همه‌ی مردم عزیز ایران و نیروهای مسلح و .. کسانی که با حضور خود مراسمی پرشکوه و امیدبخش برای شهدای خدمت رقم زدند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: کشور ما با داشتن رهبری فقیه با وجود اینکه در یک روز رئیس جمهور، یک استاندار، یک امام جمعه و وزیر امور خارجه‌ی خود را از دست داد نه تنها خلأیی در امور کشور ایجاد نشد بلکه انسجام بیشتر ایجاد شد.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است که مردم به ویژه نسل جوان را مأیوس کند، گفت: انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است، دشمن در تلاش است تا با دسیسه‌های خود مانع حضور پرشور مردم در این انتخابات باشد، خواهشمندیم از امروز تا روز انتخابات تمامی اقشار جامعه همدیگر را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند و اجازه ندهند تا این انسجام و امیدواری ایجاد شده به یاس و ناامیدی تبدیل شود.

مطهری تاکید کرد: ما با شرکت در انتخابات می‌توانیم راه شهدای خدمت و دیگر شهدای انقلاب را ادامه دهیم.

وی گفت: خستگی ناپذیری و پرجنب و جوش بودن اولین صفتی است که باید رئیس جمهور این امت حزب الله داشته باشد، کسی که همیشه پای کار، در میدان و همراه مردم باشد.

امام جمعه موقت تبریز ادامه داد: رئیس جمهور جامعه‌ی اسلامی باید بصیر و با برنامه باشد و بداند که ایران باعظمت در این تاریخ در کجا قرار دارد و بداند که ایران یک‌ کشور نیست بلکه حامی مظلومان در تمام جهان است.

وی عنوان کرد: تمام هم و غم رییس‌ جمهور باید برقراری عدالت باشد، رئیس جمهور باید ضمن احترام به قانون اقشار ضعیف جامعه را همواره در نظر بگیرد.

مطهری خاطرنشان کرد: قانون در مملکت اسلامی باید حرف اول را بزند، رییس‌ جمهوری را می‌خواهیم که پایبند به اقتصاد مقاومتی بوده و وابسته‌ی کمک مالی نباشد.

وی با بیان اینکه فلسطین نباید فراموش شود، تاکید کرد: هنوز چندماه از اینکه اسرائیل و آمریکا می‌گفتند غزه باید نابود شود نگذشته که اسرائیل به دنبال برقراری صلح است، استقامت مردم غزه رژیم صهیونسیتی را روز به روز تسلیم‌تر می‌کند.

وی ضمن تذکری گفت: تا عید غدیر ۱۸ روز کمتر نمانده است و از همه‌ی عزیزان و از تشکل‌های مردمی انتظار داریم تا جشن‌های عید غدیر را در شأن امام علی و جمهوری اسلامی برگزار کنند.


نوشته شده در   شنبه 19 خرداد 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode