ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 1 اسفند 1402     |     کد : 203029

با دستورالعمل جدید؛

استفاده از موبایل در مدارس انگلیس ممنوع می‌شود

وزارت آموزش انگلیس دستورالعمل جدیدی ارائه کرده که به معلمان اجازه می دهد تا استفاده از موبایل توسط دانش آموزان در کلاس درس را ممنوع کنند.

وزارت آموزش انگلیس دستورالعمل جدیدی ارائه کرده که به معلمان اجازه می دهد تا استفاده از موبایل توسط دانش آموزان در کلاس درس را ممنوع کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایونینگ استاندارد، این در حالی است که وزرای این کشور خواستار ممنوعیت این دستگاه ها در مدارس هستند.

این دستورالعمل که غیرتقنینی است، مدیران مدارس را درباره چگونگی ممنوعیت استفاده از موبایل نه تنها هنگام آموزش بلکه در زمان استراحت ناهار نیز راهنمایی می کند. همچنین این دستورالعمل به کارمندان مدارس اجازه می دهد در صورت لزوم کیف های دانش آموزان برای یافتن موبایل را جستجو کنند و در متن آن آمده است؛ مدیران می توانند و باید موبایل ها و دستگاه های مشابه را به عنوان بخشی از خط مشی قوانین مدرسه شناسایی کنند.

جیلین کیگان وزیر آموزش انگلیس که در اکتبر 2023 متعهد به ایجاد تغییراتی در ممنوعیت موبایل در مدارس در اکتبر 2023 شده بود، دستورالعمل جدید را یک گام مهم خواند. در آن زمان چنین تعهدی با شک و تردید روبرو شد.

هم اکنون در انگیس مدیران مدارس به طور جداگانه می توانند درباره سیاست های مربوط به موبایل و ممنوعیت آن در موسسات آموزشی تحت نظارت خود تصمیم بگیرند. اما کیگان در یک سند اعلام کرد شفافیت و هماهنگی برای معلمان فراهم می کند و هم اکنون اختلاف زیادی شیوه مدیریت استفاده از موبایل توسط دانش آموزان در مدارس مختلف وجود دارد.

وزیر آموزش انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد: مدارس اماکنی برای یادگیری کودکان هستند و موبایل ها در ساده ترین شکل خود یک حواس پرتی در کلاس درس به حساب می آیند. ما به معلمان سخت کوش ابزارهایی می دهیم که به بهبود رفتار دانش آموزان و تدریس کمک می کند.

 


نوشته شده در   سه شنبه 1 اسفند 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode