ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 خرداد 1390     |     کد : 20171

آيت‌الله شبستري: خرابكاري سخت ترفند جديد آمريكا عليه ايران است

امام جمعه تبريز گفت: آمريكا از انواع توطئه‌ها عليه ايران ناميد شده و خرابكاري سخت ترفند جديد آمريكا در رويارويي با جمهوري اسلامي ايران است.

 امام جمعه تبريز گفت: آمريكا از انواع توطئه‌ها عليه ايران ناميد شده و خرابكاري سخت ترفند جديد آمريكا در رويارويي با جمهوري اسلامي ايران است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت‌الله محسن مجتهد شبستري در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز تبريز بر ضرورت وحدت و همدلي ميان مسئولان براي نيل به اهداف متعالي جمهوري اسلامي ايران تاكيد كرد.
وي با اشاره به فرمايشات رهبري مبني بر عدم بروز اختلاف ميان مسئولان نظام اظهار داشت: بر اساس فرمايش رهبر معظم انقلاب مسئولان اگر اختلافي با يكديگر دارند، ‌تلاش كنند آن را ميان خود حل كرده و از طرح مسائل در جامعه جلوگيري كنند.
امام جمعه تبريز وحدت و همدلي ميان مسئولان براي نيل به اهداف متعالي نظام را مورد تاكيد قرار داد و افزود:‌ نبايد با كشاندن برخي اختلاف‌هاي مسئولان به جامعه تنش در جامعه ايجاد شود.
آيت‌الله مجتهد شبستري در ادامه با اشاره به فرا رسيدن سالگرد ارتحال امام راحل گفت: ايشان از همان سنين جواني در مورد جهاني شدن اسلام و گسترش فرهنگ ناب اسلامي نوشته‌هايي داشته‌اند و نخستين اثر ايشان در سن 23 سالگي به نگارش درآمده است.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي ادامه داد: امام راحل در سن 40 سالگي نيز كتاب كشف الاسرار را به رشته تحرير درآورد كه در پاسخ به كتاي اسرار يكهزار ساله نوشته شده و حاوي موضوع‌هاي مختلفي در مورد ديدگاه اسلام به مسائل اجتماعي و فردي است.
وي خاطر نشان كرد: يكي از هنرهاي امام دشمن شناسي بود و ايشان در بعد شناخت دشمن درون كه به نفس اماره تعبير مي‌شود و نيز در شناخت دشمن بيروني كه همان استكبار جهاني و نظام سلطه است مهارتي خاص داشتند.
آيت‌الله مجتهد شبستري يادآورشد: امام خميني(ره) از همان ابتدا به فكر جهاني شدن اسلام بود و گسترش اسلام را به اقصي نقاط جهان پيش‌بيني كرده بود.
وي افزود: امام در بيانات خود بر بيداري ملل مسلمان تاكيد كرده و اين بيداري را موجب نجات مسلمين و جهان اسلام مي‌دانستند و امروز شاهد تحقق اين پيش‌بيني در خاورميانه و بلكه در قلب اروپا هستيم.
امام جمعه تبريز تاكيد كرد: رهبر معظم انقلاب نيز در هفته‌هاي گذشته بر موج بيداري اسلامي در خاورميانه و ديگر نقاط جهان تاكيد كردند و دير يا زود ملت‌ها شاهد ترويج افكار مترقي امام راحل خواهند بود.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي در ادامه خطبه‌هاي نماز جمعه امروز تبريز با اشاره به دستگيري 30 تن از جاسوسان آمريكايي در ايران اظهار داشت: آمريكا از انواع توطئه‌ها بر عليه ايران ناميد شده و خرابكاري سخت ترفند جديد آمريكا در رويارويي با جمهوري اسلامي ايران است.
وي گفت:‌ اين جاسوس‌ها در نقاط مختلف از جمله نيروگاه‌هاي هسته‌اي، ‌وزارت نيرو، نفت و گاز نفوذ كرده و تلاش در راستاي اقدا‌م‌هاي خرابكارانه داشتند.
امام جمعه تبريز افزود: آمريكا با اين اقدام‌هاي خرابكارانه تلاش داشت تا ناكارآمدي مسئولان را موجب شده و ارائه خدمات به جامعه را با مشكل مواجه كند و در تامين نيازهاي روزمره مردم خلل ايجاد كند.
آيت الله مجتهد شبستري يادآورشد: 45 نفر از كساني كه به اين نيروها در خارج آموزش داده و راهنمايي مي‌كردند نيز از طريق سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسايي شدند.
وي گفت: سربازان گمنام امام زمان شايستگي خود را در جريان‌هاي اخير خصوصا دستگيري ريگي و مقابله با جريان انحرافي نشان داده‌اند. 


نوشته شده در   جمعه 6 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode