ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 ارديبهشت 1390     |     کد : 19141

امام جمعه مهربان: هدف از طرح مرگ بن‌لادن انحراف افكار عمومي از بيداري اسلامي است

امام جمعه مهربان گفت: مهم‌ترين دستاورد كشته شدن رهبر القاعده براي آمريكا در شرايط فعلي انحراف افكار عمومي از خيزش‌هاي مردمي در كشورهاي منطقه است.

 
امام جمعه مهربان گفت: مهم‌ترين دستاورد كشته شدن رهبر القاعده براي آمريكا در شرايط فعلي انحراف افكار عمومي از خيزش‌هاي مردمي در كشورهاي منطقه است.

به گزارش خبرگزاري فارس از مهربان، حجت‌الاسلام سيدعلي خاكپور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر مهربان با تسليت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به فرمايشات اخير مقام عظماي ولايت نسبت به مسئولان اشاره كرده و اظهار داشت: مقام معظم رهبري فرمودند تلاش مسئولان نظام اسلامي بايد اين باشد كه با عمل خود مردم را نسبت به خويش دلگرم و اميدوار كنند.
وي افزود: چرا كه تلاش دشمنان بر اين نكته متمركز شده است كه مردم را از نظام جدا كرده و نسبت به نظام، مسئولان و آينده بي‌اعتماد كنند.
خاكپور تصريح كرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامي تلاش مي‌كنند به مردم القا كنند كه در نظام اسلامي بين مديران اختلاف است و نظام اسلامي قادر به تامين نيازهاي مردم نيست.
امام جمعه مهربان اظهار داشت: در اين شرايط همگي وظيفه داريم كه با اتحاد و همدلي پشت سر مقام معظم رهبري حركت كرده و با فصل‌الخطاب قرار دادن فرمايشات و اوامر مقام معظم رهبري ضمن تلاش براي تامين آسايش و رفاه بيشتر مردم، توطئه‌هاي دشمنان را خنثي كنيم.
وي با اشاره به اعلام خبر كشته شدن اسامه بن لادن رهبر شبكه تروريستي القاعده توسط رئيس جمهور آمريكا در دوشنبه هفته گذشته اظهار داشت: مهم‌ترين دستاورد كشته شدن رهبر القاعده براي آمريكا در شرايط فعلي انحراف افكار عمومي از خيزش‌هاي مردمي در كشورهاي منطقه است چرا كه آمريكا نقشه‌هاي شومي براي ليبي، يمن و بحرين دارد.
خطيب جمعه مهربان، توافق حماس و فتح را تداوم پيروزي‌هاي راهبردي ايران دانست و افزود: توافق فتح و حماس تداوم پيروزي‌هاي راهبردي ايران است و در روز چهارشنبه گذشته و در يك غافلگيري و بر خلاف توقعات اطلاعاتي رژيم صهيونستي متن توافق به امضاي دو گروه فلسطيني رسيد و فتح و حماس توافق كردند كه سازمان ملل شهريور ماه در اجلاس سالانه خود تشكيل فلسطين را به تصويب برساند.
وي در ادامه شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) را مصيبت بزرگي براي جهان اسلام دانست و اظهار داشت: صديقه اطهر(س) با شجاعت، صبر و استقامت در برابر ظالمان و ستمكاران حاكم آن زمان ايستادگي كرد و با قيام خداپسندانه خود توانست نبوت، امامت و ولايت را احيا كند.
خاكپور افزود: مقام معظم رهبري فرمودند نمي‌شود در نقطه مقابل حضرت زهرا (س) حركت كنيم ولي ادعا كنيم كه جزو محبان و مريدان اهل بيت (ع) هستيم.
امام جمعه مهربان، سراسر زندگي حضرت فاطمه زهرا (س) را درسي براي بشريت دانست و گفت: فاطمه زهرا (س) فرشته نجات انسان‌ها در طول تاريخ است و شخصيت حضرت زهرا (س) الگوي كامل زن مسلمان است و اگر با شنيدن نام حضرت زهرا (س) اشك از چشمانمان جاري مي‌شود، بايد زندگي او را نيز در مقابل چشمان خود قرار دهيم و ساده‌زيستي حضرت زهرا (س) را ملاك قرار داده و از تجملات و اشرافيگري خودداري كنيم.
وي تصريح كرد: اگر اين بانوي جهان اسلام را الگو قرار مي‌دهيم پس بايد مهريه دخترانمان را سرسام‌آور زياد نكنيم و دقت كنيم كه اگر به حضرت زهرا (س) ارادت داريم، اين علاقه، ارادت و دوست داشتن بايد در تمام امور زندگي رعايت شود.
خطيب جمعه مهربان در ادامه با گراميداشت روز جهاني صليب سرخ و هلال احمر اظهار داشت: جمعيت هلال احمر سازماني ارزشي و انساني براي حفظ حرمت و كرامت انساني فارغ از مرزبندي‌هاي سياسي و در خدمت مردم در هنگام نيازمندي‌هاست.
خاكپور تصريح كرد: جمعيت هلال احمر با تربيت امدادگران جوان و آموزش افراد متخصص و دلسوز براي مقابله با حوادث و اتفاقات احتمالي در جامعه شبانه‌روز تلاش و كوشش مي‌كند.
امام جمعه مهربان با اشاره به بلاتكليفي طولاني مدت وضعيت مديريتي جمعيت هلال احمر مهربان اظهار داشت: در منطقه مهربان جمعيت هلال احمر مدت‌هاست كه بدون سرپرست و مدير مانده است و از آقاي نوري مديرعامل جمعيت هلال احمر استان آذربايجان شرقي درخواست مي‌شود كه به اين موضوع رسيدگي كرده و نسبت به انتخاب مدير جمعيت هلال احمر مهربان اقدام كند.


نوشته شده در   جمعه 16 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode