ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 ارديبهشت 1390     |     کد : 19139

امام جمعه موقت مراغه: تشكيل دولت ملي فلسطين رژيم اشغالگر قدس را نابود مي‌كند

امام جمعه موقت مراغه گفت: تشكيل دولت ملي فلسطين به عنوان ثمره آشتي گروه‌هاي فلسطيني، رژيم اشغالگر قدس را نابود مي‌كند.

 امام جمعه موقت مراغه گفت: تشكيل دولت ملي فلسطين به عنوان ثمره آشتي گروه‌هاي فلسطيني، رژيم اشغالگر قدس را نابود مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري فارس از مراغه، حجت‌الاسلام حميد محمدي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهرستان اظهار داشت: اختلاف گروه‌هاي مختلف در فلسطين موجب بهره‌برداري‌‌هاي زيادي براي دشمنان آنها شده بود و امضاي توافق‌نامه جديد بين فتح و حماس گامي مثبت در راستاي تشكيل فلسطين يكپارچه خواهد بود.
وي در ادامه اختلاف و درگيري را موجب سو استفاده مغرضان دانست و ضمن تاكيد بر وحدت و همدلي در جهان اسلام، يكپارچگي جهان اسلام و مسلمانان جهان را موجب سرخوردگي آمريكا و فرزند نامشروع آن رژيم صهيونيستي دانست.
محمدي در ادامه با اشاره به تحولات منطقه با محكوم كردن كشتار شيعيان در ليبي، يمن و بحرين ضمن اينكه خواستار توقف وحشي‌گري حاكمان جور منطقه شد، اين تحولات را موجب هراس دشمنان اسلام خواند.
وي برقراري روابط بين ايران و مصر را سازنده خواند و اظهار داشت: رژيم اشغالگر قدس از روابط دوستي بين كشورهاي منطقه و مسلمانان بيمناك است و سال‌هاست كه درصدد ايجاد اختلاف است تا به اهداف پليد خود در منطقه دست يابد اما تحولات مثبت در منطقه اميد آنان را به ياس مبدل كرده است.
امام جمعه موقت مراغه تصريح كرد: اعلام مرگ بن‌لادن توسط اوباما در شرايط فعلي چيزي جز فريب افكارعمومي نيست و سعي استكبار بهبود وجهه خود در جهان در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري آمريكاست.
محمدي گفت: بن‌لادن چيزي جز ساخته و پرداخته خود آمريكا نبود و همانطور كه آن را مطرح كردند تا به بهانه آن اسلام‌ستيزي را در جهان باب كرده و بهانه‌اي براي يورش به خاروميانه داشته باشند امروز نيز با مرگ وي دنبال بهره‌برداري سياسي هستند.
وي در ادامه به ولايت‌پذيري به عنوان وظيفه همگاني اشاره كرد و اظهار داشت: امروز همه جرياناتي كه در كشور حرف دارند بدانند كه دشمن مشتركي به نام آمريكا و رِِِژيم صهيونيستي دارند كه تمام تلاش خود را براي نابودي جهان اسلام به كار بسته است از اين رو سلاحي كه بتواند جلوي اين دشمنان و توطئه‌هاي آنان ايستادگي كند، ايمان و اتحاد مردم و حفظ شان رهبري است.
امام جمعه موقت مراغه تصريح كرد: حفظ و تقويت ولايت فقيه ادامه حيات طيبه انقلاب اسلامي را تضمين كرده بنابراين تبعيت از رهبر معظم انقلاب اسلامي وظيفه‌اي همگاني است.
وي افزود: وجود نعمت گرانقدر ولايت فقيه در خنثي كردن توطئه‌هاي دشمنان به خصوص در شكست جريان فتنه سال 1388 بر همه ثابت شد و آحاد ملت سرفراز ايران با درك شرايط فعلي فرمايشات رهبري را مانند هميشه نصب‌العين خود قرار داده‌اند.
محمدي گفت: نظام مقدس جمهوري اسلامي در سايه همدلي آحاد مردم به پيروزي رسيد و حفظ كيان آنان نيز مرهون وفاق ملي مردم و مسئولان همچنين يكپارچگي و وحدت‌نظر جناح‌هاي سياسي بر اساس ارزش‌هاي معنوي و باورهاي مذهبي است.
وي اظهار داشت: امام خميني (ره) نيز با علم به اين مهم ملت و حكومت را به همبستگي و وفاق فرامي‌خواندند تا دشمنان طمعي به سرزمين ايران نكنند و در صدد خدشه‌دار كردن آرمان‌هاي انقلاب نباشند.
محمدي تصريح كرد: وحدت ملي همان جيزي است كه مي‌تواند پشتوانه همه تلاش‌هاي دولتمردان و مبارزان و دلسوزان اين كشور و اين انقلاب باشد بدون وحدت ملي اين كشور بزرگترين نيروي خود و مايه عظمت خود را نخواهد دانست.
وي در ادامه با تسليت سالروز شهادت دخت مكرم نبي اكرم(ص)، فضايل بي‌شمار ايشان سرمشق تمام آزادگان جهان داشت.


نوشته شده در   جمعه 16 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode