ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 14 ارديبهشت 1390     |     کد : 19022

برگزاري همايش نيكان روزگار در تبريز

فرماندار اسكو از برگزاري نخستين همايش نيكان روزگار در اواخر اديبهشت ماه جاري به منظور تجليل از خيران شهرستان اسكو در تبريز خبر داد.

فرماندار اسكو از برگزاري نخستين همايش نيكان روزگار در اواخر اديبهشت ماه جاري به منظور تجليل از خيران شهرستان اسكو در تبريز خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي فرمانداري تبريز، يونس فاتح در زمينه كيفيت برگزاري همايش نيكان روزگار اظهار داشت: در نخستين دوره اين همايش از شهرونداني تجليل مي‌شود كه نه تنها در سطح شهرستان اسكو بلكه براي كشورمان منشأ فعاليت هاي خير بوده‌اند.
وي در مورد اهداف برگزاري اين همايش گفت: تجليل، گراميداشت و قدرداني از اين افراد در عمل به تعاليم اسلامي همچنين ترويج فرهنگ نيكوكاري، احسان و ايثار صورت مي‌گيرد.
فرماندار اسكو با اشاره به وجود اخلاق نيكوكاري و فرهنگ بالاي مردم شهرستان اسكو افزود: انتخاب برترين تاجر دنيا از شهرستان اسكو به عنوان خير برگزيده سال، نشان دهنده فرهنگ غني مردم اين منطقه است.
وي با تأكيد بر لزوم تجليل از انسان‌هاي خير بيان داشت: شهرستان اسكو از لحاظ ميزان اختصاص اموال موقوفه در استان جايگاه بالايي را دارد كه حكايت از توجه مردم اين شهرستان به معنويات و استفاده از داشته‌هايشان در منافع عمومي است.
فاتح همچنين بر احداث چند مدرسه در شهرها و روستاهاي اين شهرستان توسط خيران اشاره كرد و افزود: توجه خيران به نيازهاي مردم در روستاهاي محروم و شهرها براي حفظ سلامتي و ريشه‌كن كردن بي‌سوادي چشمگير بوده است كه ما را بر آن داشت تا از اين انسان‌هاي خير تجليل و قدرداني كنيم.
وي گفت: خيران كشور ما انسان‌هاي با اخلاصي هستند كه با تمسك به خداوند و اهل‌بيت(ع) به انجام امور خير اقدام مي‌كنند، در چنين شرايطي به جاست كه خيران مورد تجليل قرار گيرند.
فاتح با بيان اينكه در كار خير لزوم برنامه‌ريزي دقيق و حساب شده از اهميت بسياري برخوردار است، افزود: خيران بايد بر نيازهاي امروز و فرداي جامعه واقف باشند و برمبناي آن اقدام به صرف هزينه در راستاي پيشرفت و تعالي بخش‌هاي گوناگون جامعه كنند.
نخستين همايش نيكان روزگار 22 ارديبهشت با حضور مسئولان و مقامات كشوري و استاني در تالار انديشه ائل‌گلي تبريز برگزار خواهد شد.



نوشته شده در   چهارشنبه 14 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode