ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1390     |     کد : 18661

نخستين گردهمايي روساي ادارات تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

نخستين گردهمايي روساي ادارات تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در سال جهاد اقتصادي برگزار شد.

نخستين گردهمايي روساي ادارات تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در سال جهاد اقتصادي برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي؛ حجت الاسلام حميد عظيمي مدير كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در اين گرد همايي گفت : در سال گذشته هدفگذاري اين اداره كل، در دو موضوع تفسير قرآن و عفاف و حجاب بود كه در مورد اولي از روحانيون مستقر در هر منطقه فعاليت هاي قابل قبولي مشاهده شد و در بحث عفاف و حجاب نيز اقدامات خوبي صورت گرفته كه در شرف جمع بندي اين فعاليت هستيم. وي افزود : در سال گذشته 63 شاخص وجود داشت كه الان به 47 شاخص تقليل يافته است و انتظار مي رود با با اين شرايط بازده و خروجي برنامه ها افزايش يابد.

حميد عظيمي با اشاره به اجراي پيوست فرهنگي در سال جاري گفت: در برنامه توسعه پنجم اجرا و تكميل مهندسي فرهنگي جزء وظايف تبليغات اسلامي تعريف شده و ما بايد سعي كنيم در سال جهاد اقتصادي جهشي در اجراي پيوست فرهنگي ايجاد نماييم.

مدير كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ، زنده نگه داشتن وصاياي امام خميني (ره)، قناعت و مصرف صحيح و پرهيز از اسراف و اهتمام به ارتقاي كيفيت در توليد برنامه هاي ديني و مذهبي ، مقابله با جريانهاي انحرافي در دين ، استفاده بهتر از ابزار هاي بروز در تنوير افكار عمومي را از جمله برنامه هاي اين اداره در رسيدن به اهداف تعريف شده عنوان كرد. وي با اشاره به جايگاه تعليم و تربيت در گسترش اسلام گفت: فعاليت هاي سازمان بايد بر اساس مدرسه و دانش آموز محور باشد و به پرورش كودكان نيز بايد توجه خاصي مبذول نمود. وي با تاكيد بر توجه ويژه به مدارس صدرا گفت: مدارس صدرا بايد در اجراي برنامه هاي مذهبي ديني فعاليت متمايزي داشته باشد.


نوشته شده در   سه شنبه 6 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode