ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 3 ارديبهشت 1390     |     کد : 18508

نهمين جشنواره شعر كوثر برگزار مي‌شود

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مرند از برگزاري نهمين دوره جشنواره شعر استاني كوثر مرند در دوم خرداد ماه سال 90 خبر داد.


رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مرند از برگزاري نهمين دوره جشنواره شعر استاني كوثر مرند در دوم خرداد ماه سال 90 خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان‌شرقي، محمدحسين شناور اظهار داشت: جشنواره شعر كوثر براي ايجاد بستر مناسب براي حضور شعرا و معرفي ابعاد شخصيتي و كمال و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خميني (ره) و مقام مادر و زن برگزار مي‌شود.
وي تقويت ارزش‌هاي اسلامي و ديني با محوريت شعر وادب را از ديگر اهداف برگزاري اين جشنواره عنوان كرد.
شناور برگزاري اين جشنواره را گامي موثر و مهم در شناساندن و باز آفريني ابعاد زندگي پربار و آموزنده دخت نبي مكرم اسلام (ص) به عنوان الگوي زنان عالم و همچنين اشاعه رهنمودها و آموزه‌هاي اسلامي، انقلابي و انساني حضرت امام خميني (ره ) با زبان فاخر وماندگار شعر وادب دانست.
وي گفت: جشنواره ياد شده در دو بخش موضوعي شامل ابعاد شخصيتي و توصيف منزلت و فضايل والاي حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خميني (ره) و مقام و جايگاه والاي مادر و زن برگزار مي‌شود.
دبير نهمين جشنواره شعر استاني كوثر مرند آخرين مهلت ارسال آثار به دبيرخانه اين جشنواره را بيست و دوم ارديبهشت ماه 90 عنوان كرد و افزود: تنها آثار شعري با موضوع‌هاي مرتبط در اين جشنواره پذيرفته شده و به مقالات و متون ادبي ارسال شده و همچنين آثاري كه در دوره‌هاي قبل اين جشنواره شركت داده شده‌اند ترتيب اثر داده نخواهد شد.
وي ادامه داد: علاقه‌مندان مي‌توانند آثار خود را به دبيرخانه جشنواره شعر كوثر واقع در مرند، خيابان امام خميني (ره) ،‌ ميدان مادر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مرند ارسال كرده و براي كسب اطلاعات بيشتر و دريافت فراخوان وفرم شركت در جشنواره به آدرس اينترنتي : marand.ershad-as.ir مراجعه كنند.


نوشته شده در   شنبه 3 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode