ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1390     |     کد : 18468

هشدار امام جمعه بستان‌آباد: مراقب رواج بدحجابي در جامعه باشيد

امام جمعه شهرستان بستان‌آباد خطاب به خانواده‌ها و مسئولان هشدار داد: مراقب رواج بد‌حجابي و اختلاط بي‌قيد و شرط زن و مرد در جامعه باشيد.

 
امام جمعه شهرستان بستان‌آباد خطاب به خانواده‌ها و مسئولان هشدار داد: مراقب رواج بد‌حجابي و اختلاط بي‌قيد و شرط زن و مرد در جامعه باشيد.

به گزارش خبرگزاري فارس از بستان‌آباد، حجت‌الاسلام سيدرضا رضوي در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز اين شهرستان با اشاره به خيزش‌هاي اسلامي و منطقه‌اي اظهار داشت: آل‌سعود از ترس فراگير شدن اسلام ناب محمدي (ص ) در منطقه با كمك و راهنمايي از آمريكا دست به كشتار مسلمانان در بحرين مي‌‌زند.
وي با اشاره به بي‌حرمتي آل‌سعود به مساجد، حسينيه‌ها و سوزاندن قرآن گفت: جاي تعجب و انديشه است كه آل‌سعود خود را خادم حرمين و از مدعيان اصلي اسلام مي‌داند ولي بر خلاف آن عمل مي‌كند.
رضوي، حاكمان منطقه را خطاب قرار داد و تصريح كرد: نكند روزي بيايد كه متوجه شويد لشكركشي به كشورهاي مسلمان منطقه از سياست‌هاي اسرائيل است كه مي‌خواهد شما را سرگرم مسلمان‌كشي با دست خود مسلمانان كند تا آنها به اهداف پليد خود برسند ولي آن زمان براي جبران دير خواهد بود.
امام جمعه بستان‌آباد با اشاره به سالگرد حمله نظامي آمريكا به ايران افزود: مردم ايران براي خدا انقلاب كردند و خداوند شن‌ها را مامور كرد تا آمريكا را كه قصد نابودي انقلاب ايران را داشت، در هم بكوبد.
وي، خصومت‌هاي كنوني آمريكا نسبت به مسلمانان را يادآور شد و گفت: آمريكا و عمالش بايد بدانند كه خشم الهي ممكن است براساس مصلحت‌هايي كه از فهم بشر دور است به تاخير بيافتد اما وعده الهي كه همانا نابودي مستكبران است هرگز تخلف‌پذير نيست.
خطيب نماز جمعه بستان‌آباد با اشاره به سالگرد تاسيس سپاه پاسداران تصريح كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نقش بسيار مهمي در حفظ و تثبيت انقلاب داشته و دارد.
وي افزود: امام خميني(ره) فرمودند كه از سپاه راضي هستند و به هيچ وجه نظرشان از اين عزيران برنمي‌گردد و اين سخن حضرت امام در مورد اين نهاد انقلابي عظمت و بزرگي سپاه را مي‌رساند.
رضوي با گراميداشت دوم ارديبهشت ماه، سالروز اعلام انقلاب فرهنگي گفت: براي حفظ استقلال سياسي، نظامي، اقتصادي و ... كشور بايد با جديت روي فرهنگ عمومي كار شده، از كم‌كاري در اين حوزه و در حوزه مسائل مذهبي پرهيز شود.
وي يكي از پايه‌هاي اصلي فرهنگ غرب را در حال حاضر مسئله بدحجابي و بي‌حجابي عنوان كرد و خطاب به خانواده‌ها و مسئولان هشدار داد، مراقب رواج بدحجابي و اختلاط بي‌قيد و شرط زن و مرد در جامعه باشيد.
در پايان نمازگزاران با شعارهاي كوبنده به حمايت از مردم مسلمان و بي‌گناه بحرين پرداختند و دخالت آمريكا و آل‌سعود در مسائل اين كشور را محكوم كردند.


نوشته شده در   جمعه 2 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode