ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 دي 1396     |     کد : 181903

عضو مجلس خبرگان رهبری:

حضور آحاد مردم در صحنه نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور آحاد مردم در صحنه نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

 عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور آحاد مردم در صحنه نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه ابراز داشت: حضور آحاد مردم ولایتمدار ایران اسلامی در شهرهای مختلف کشور در صحنه، تمامی توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی سپس با تاکید بر ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به سالروز اجرای توطئه کشف حجاب رضاخانی در سال ۱۳۱۳ اشاره کرد و ابراز داشت: حجاب همواره در طول سالیان سال در ایران اسلامی وجود داشته و به برکت نظام اسلامی نیز این فرهنگ هم اکنون نیز وجود دارد.

امام جمعه مراغه گفت: این نقشه شوم برای از بین بردن فرهنگ عفاف و حجاب نه به دست رضاخان پهلوی بلکه با طراحی و برنامه ریزی نظام سلطه و انگلیس به اجرا در آمد.

وی سپس با تاکید بر اینکه وضعیت حجاب در کشورمان خوب نیست، ادامه داد: وضعیت حجاب در کشور مناسب نبوده و این برازنده نظام اسلامی نیست.

آیت الله پورمحمدی با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به بنیان خانواده در ایران است، گفت: این امر به واسطه هجمه های فرهنگی غرب، وجود چشم هم چشمی ها و عدم اهتمام و توجه خانواده ها به وجود آمده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: مسئولان، نمایندگان مجلس و قوه قضاییه در رفع تبعیض ها اهتمام کنند.

وی با بیان اینکه باید به مشکلات مردم و دغدغه های اقتصادی و اشتغال آنها توجه شود، ادامه داد: دولت باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی با حمایت از طرح ها و سرمایه گذاری های داخلی و خارجی اشتغال ایجاد کرده و آمار بیکاری در جامعه کاهش یابد. مسئولان باید در زمینه رفع مشکلات مردم تلاش کنند که این امر موجب امیدواری بیشتر آحاد ملت به آینده کشور می شود.

 


نوشته شده در   جمعه 22 دي 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode