ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 فروردين 1390     |     کد : 18111

امام جمعه بستان‌آباد: خيزش‌هاي منطقه‌اي به زودي تبديل به خيزش جهاني مي‌شود‌

امام جمعه بستان‌آباد گفت: به زودي خيزش‌هاي منطقه‌اي تبديل به خيزش جهاني مي‌شود و آن زمان سياستمداران و برنامه‌ريزان غربي و كاخ سفيد بايد در انديشه نجات خود باشند.


 امام جمعه بستان‌آباد گفت: به زودي خيزش‌هاي منطقه‌اي تبديل به خيزش جهاني مي‌شود و آن زمان سياستمداران و برنامه‌ريزان غربي و كاخ سفيد بايد در انديشه نجات خود باشند.

به گزارش خبرگزاري فارس از بستان آباد، حجت‌الاسلام سيدرضا رضوي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهرستان با اشاره به خط مشي رهبري در نامگذاري سال جديد اظهار داشت: جهاد اقتصادي، تلاش و كوششي براي حركت به سوي پيشرفت و رسيدن به اهداف پيش رو خواهد بود.
وي تصريح كرد: امسال بايد مسئولان اجرايي، بخش خصوصي و سرمايه‌گذاران را را براي سرمايه‌گذاري در فعاليت‌هاي اقتصادي و ايجاد اشتغال كمك كرده و بستر لازم را براي آنان فراهم آورند.
رضوي با اشاره به نزديك شدن ايام شهدت حضرت فاطمه س از ايشان به عنوان غني‌ترين منبع الگوگيري براي بانوان ايران و جهان نام برد و افزود: زماني كه ما الگوي مناسب در اسلام براي خود و ديگران داريم، چرا بايد از بيگانگان الگوبرداري كنيم.
امام جمعه بستان‌آباد از بصيرت و آگاهي حضرت فاطمه(س) گفت و افزود: حضرت فاطمه(س) با بينش عميق خود و با شناختي كه از ولايت داشتنند پيوسته با حضرت علي (ع) بودند و ايشان را در تمام مراحل همراهي كرده‌اند.
رئيس فرهنگ عمومي شهرستان بستان‌آباد ‌ارتش و نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران را متفاوت از ارتش ساير كشورهاي جهان دانست و افزود: نيروهاي مسلح نظام اسلامي طي هشت سال دفاع مقدس توانمندي‌هاي بسيار شايسته‌اي را از خود به نمايش گذاشته و با ايستادگي در برابر دشمن تا بن دندان مسلح آمادگي و قدرت خود را به جهانيان معرفي كرد.
رضوي تصريع كرد: جهان استكبار و مزدوران غربي و شرقي بايد متوجه باشند تا زماني كه ارتش و ملت مسلمان ايران بسيجي‌وار در برابر دشمن و توطئه‌هاي آنان ايستاده‌اند دسترسي به تماميت ارضي اين كشور محال بوده و هرگز محقق نخواهد شد.
امام جمعه بستان‌آباد به فضاي موجود در كشورهاي اسلامي اشاره كرد و گفت: به زودي خيزش‌هاي منطقه‌اي تبديل به خيزش جهاني مي‌شود و آن زمان سياستمداران و برنامه‌ريزان غربي و كاخ سفيد بايد در انديشه نجات خود باشند.
رضوي قرآن وتمسك به آن را عامل اصلي نجات انسان‌ها دانست و افزود: دشمنان با پي بردن به اين قضيه سعي در تحريف و سوزاندن آن هستنند كه آنها بايد مطمئن باشند خداوند خود حامي و نگهدارنده آن است. 


نوشته شده در   جمعه 26 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode