ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 16 فروردين 1390     |     کد : 17572

دختري باهوش تر از بيل گيتس و اينشتين

او دختري ۱۱ ساله است و همانند بسياري از هم سالانش از بازي و تفريح كردن لذت مي‌برد.

او دختري ۱۱ ساله است و همانند بسياري از هم سالانش از بازي و تفريح كردن لذت مي‌برد. هرچند ويكتوريا كوي مي‌گويد همانند همه هم سن و سالانش است اما او با همه افراد يك تفاوت بزرگ دارد و آن هم ضريب هوشي فوق العاده‌اش است.

اين دختربچه ۱۱ ساله پس از تستي كه در «منسا» (سازمان افراد با ضريب هوشي بالا) نشان داد كه از افرادي چون اينشتين، استفان هاوكينگ و بيل گيتس باهوش تر است. ويكتوريا كوي با ضريب هوشي ۱۶۲ در حال حال حاضر بالاترين ضريب هوشي در جهان را از آن خود كرده است.

اينشتين، استفان هاوكينگ و بيل گيتس با ضريب هوشي ۱۶۰ پيش از اين باهوش ترين افراد جهان محسوب مي‌شدند. پس از اين نتيجه از سوي چهار مدرسه از مدارس سطح اول جهان براي اين دختربچه پيشنهاد بورس تحصيلي مطرح شده است. ويكتوريا در اين باره مي‌گويد: «وقتي از نتيجه تست باخبر شدم خودم هم تعجب كرده بودم. برايم خيلي جالب است كه هوش من را با افراد بزرگي چون اينشتين و بيل گيتس مقايسه مي‌كنند اما مسئله مهمي كه وجود دارد اين است كه هرچند هوشم از بقيه بالاتر است اما از كوچك ترين لحظات زندگي ام لذت مي‌برم. پازل حل كردن را خيلي دوست دارم و زماني كه بزرگ تر شدم مي‌خواهم در رشته بيولوژي تحصيل كنم.»

ويكتوريا با اين تست نه تنها از دانشمندان بزرگي چون بيل گيتس و استفان هاوكينگ پيشي گرفته بلكه ازافرادي چون سيگموند فرويد، (ضريب هوشي ۱۵۶)، ناپلئون بناپارت (ضريب هوشي ۱۴۵) و هيلاري كيلينتون(ضريب هوشي ۱۴۰) باهوش تر محسوب مي‌شود.تنها دو درصد از افراد جهان ضريب هوشي بالاي ۱۴۸ دارند و ضريب هوشي ميانگين و نرمال ۱۰۰ است. ويكتوريا تنها كودكي است كه در تست منسا شركت كرده و به اين امتياز جالب توجه دست يافته است. او مي‌گويد:«من واقعا از علم لذت مي‌برم و دوست دارم همه چيز را تجربه كنم اما در عين حال عاشق بازي كردن و ورزش كردن هم هستم».


نوشته شده در   سه شنبه 16 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode