ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 فروردين 1390     |     کد : 17395

امام جمعه مهربان: مدعيان دموكراسي جواب مردم را با گلوله مي‌دهند

امام جمعه مهربان با اشاره به خيزش‌هاي انقلابي منطقه گفت: كساني كه دم از دموكراسي مي‌زنند با هدايت مزدوران منطقه‌اي خود، جواب مردم را با گلوله مي‌دهند.

 امام جمعه مهربان با اشاره به خيزش‌هاي انقلابي منطقه گفت: كساني كه دم از دموكراسي مي‌زنند با هدايت مزدوران منطقه‌اي خود، جواب مردم را با گلوله مي‌دهند.

به گزارش خبرگزاري فارس از مهربان، حجت‌الاسلام سيدعلي خاكپور امروز در خطبه‌هاي نماز اين هفته مهربان ضمن سفارش خويش و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي اظهار داشت: امروز دشمن چشم به نقطه حساس اقتصادي دوخته و شكوفايي اقتصادي در همه زمينه‌ها يعني جهاد اقتصادي توأم با عدالت.
وي با اشاره به اينكه در كشور ما مصرف بيش از توليد است، تاكيد كرد: مصرف بيش از توليد به اقتصاد ضربه وارد مي‌كند و بايد با كار و تلاش و بالا بردن راندمان توليد، مصرف را به سمت مصرف بهينه سوق دهيم و در واقع توليد با كيفيت در كنار صرفه‌جويي و استفاده مناسب از امكانات نيز نوعي جهاد اقتصادي است.
خطيب جمعه مهربان افزود: در قرآن بارها راجع به اسراف و پرهيز از آن در امور اقتصادي تاكيد شده است و ما بايد از درون خودمان را تقويت كنيم و تقويت علمي، اقتصادي، نوآوري و بالاتر از همه تقويت ايماني ما را در رسيدن به قله‌هاي پيشرفت ياري مي‌كند.
خاكپور 12 فروردين روز جمهوري اسلامي را از بزرگ‌ترين اعياد ملي و مذهبي عنوان كرد و اظهار داشت: 12 فروردين روز جمهوري اسلامي ايران و روز حكومت الله است.
امام جمعه مهربان 12 فروردين را روز قدرت ملي و تعيين سرنوشت ملت به دست خودشان دانست و با اشاره به فرمايشاتي از بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) در اين مورد اظهار داشت: روز 12 فرودين روز اثبات رشد سياسي و اجتماعي و روز رسميت يافتن حكومت مستضعفان بر مستكبران و روز راي قاطع به حكومت عدل الهي است.
خاكپور با اشاره به اينكه تنها دشمن ما محمدرضا پهلوي نبود، تصريح كرد: طبق فرمايش حضرت امام خميني (ره) چون ملت ما به دنبال اسلام بود، دشمن ما فقط محمدرضا نبود، هركس مسيرش اسلام نبود، دشمن ماست.
خطيب جمعه مهربان در ادامه با اشاره به تفاوت‌هاي عمده انقلاب اسلامي ايران با ساير انقلاب‌ها اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران در همه ابعاد سياسي، اجتماعي و اقتصادي با همه انقلاب‌هاي ديگر تفاوت دارد و مقام معظم رهبري با درايت و بينش والاي خويش نقطه مهمي را براي سال 90 تبيين كردند و استحكام اقتصادي را حافظ استقلال كشور دانسته و سال 90 را سال جهاد اقتصادي نامگذاري كردند.
امام جمعه مهربان در ادامه خطبه دوم با اشاره به خيزش‌هاي انقلابي منطقه گفت: آنچه سبب مظلوميت بيشتر مردم بحرين و تاسف همه شده اين است كه آمريكا و مستكبران تلاش دارند اين قيام را طايفه‌اي قلمداد كرده و آن را امري مرتبط با اختلافات شيعه و سني تبليغ كنند.
خاكپور افزود: كساني كه دم از دموكراسي مي‌زنند با هدايت مزدوران منطقه‌اي خود، جواب مردم را با گلوله مي‌دهند.
خطيب جمعه مهربان گفت: ما از مردم منطقه و خيزش‌هاي آنان حمايت قاطعانه مي‌كنيم.
وي همچنين با اشاره به اينكه روز 13 فروردين روز طبيعت و پايان جشن‌هاي نوروزي است، اظهار داشت: مردم طبق سنت‌هاي هميشگي در روز 13 فروردين از خانه‌ها بيرون رفته و به دشت و صحرا و طبيعت مي‌روند و شايسته است كه در اين روز با طبيعت مهربان‌تر از روزهاي ديگر باشيم و به خاطر فراهم آوردن لحظاتي خوش براي خود و خانواده‌مان به طبيعت آسيب نرسانيم.


نوشته شده در   جمعه 12 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode