ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 فروردين 1390     |     کد : 17392

امام جمعه ملكان: رهبري با نامگذاري سال‌ها جهت‌گيري مورد نياز كشور را مشخص مي‌كنند

امام جمعه شهرستان ملكان گفت: مقام معظم رهبري با نامگذاري هر ساله جهت‌گيري مورد نياز كشور را مشخص مي‌كنند.

 
امام جمعه شهرستان ملكان گفت: مقام معظم رهبري با نامگذاري هر ساله جهت‌گيري مورد نياز كشور را مشخص مي‌كنند.

به گزارش خبرگزاري فارس از ملكان، حجت‌الاسلام حافظ زماني در خطبه‌هاي امروز نماز جمعه شهرستان ملكان با اشاره به نامگذاري سال 90 به سال جهاد اقتصادي اظهار داشت: الحمدالله در مملكت ما مسئولان و مردم پرتلاش و داراي بصيرت هستند، ولي اين شعار مقام معظم رهبري مسئوليت سنگين همه را سنگين‌تر كرده و همه بايد براي تحقق منويات رهبري تلاش مضاعف كنيم.
خطيب جمعه ملكان پيام نوروزي مقام معظم رهبري را بسيار گويا دانست و با بيان اينكه كشور ما الحمدالله در تمام عرصه‌ها پيشرفت‌هاي خوبي داشته، تصريح كرد: در كنار تلاش در همه عرصه‌ها تلاش در عرصه اقتصادي حضور و همت ويژه مردم و مسئولان را مي‌طلبد.
وي افزود: همان طوري كه رهبري عزيز نيز فرمودند در سال جهاد اقتصادي همكاري، همراهي و همدلي مردم با مسئولان با مردم ضروري است و اگر خداي ناكرده اگر چنين نباشد جهاد اقتصادي محقق نخواهد شد.
خطيب جمعه ملكان با تأكيد بر اينكه نامگذاري هر سال از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي تنها يك حركت تشريفاتي و شعاري نيست، خاطرنشان كرد: مقام معظم رهبري با نامگذاري هر ساله جهت‌گيري مورد نياز هر سال كشور را مشخص مي‌كنند.
زماني نا‌گذاري سال 1390 را اقدامي بسيار هوشمندانه از سوي مقام معظم رهبري توصيف كرد و يادآور شد:‌ اين عنوان تنها عنوان انقلابي نيست كه در سال‌هاي اخير مطرح شده، احساس من اين است كه قريب به چند سالي است ايشان فاز جديدي از تحولات سياسي و اجتماعي را در كشور آغاز كرده‌اند كه شايد سرآغاز آن را سند چشم‌انداز ايران 1404 بدانيم.
امام جمعه ملكان در ادامه صدور قطعنامه شوراي حقوق بشر سازمان ملل بر عليه جمهوري اسلامي را شديداً محكوم كرده و با اشاره به بيداري اسلامي در كشورهاي عربي و سركوب و قتل عام مردم اين كشورها و نقض حقوق بشر در زندان‌هاي آمريكا و رژيم صهونيستي گفت: چطور است كه اين اعمال نقض حقوق بشر محسوب نمي‌شود، ولي تأكيد مردم و مسئولان به عده معدودي كه سعي در كشاندن جامعه به بدحجابي و اعمال خلاف عفت عمومي و برخورد با سوداگران مرگي كه هزاران جوان را معتاد كرده و خانواده‌هاي بي‌شماري را نابود و بدبخت مي‌كنند نقض حقوق بشر محسوب مي‌شود.
وي اضافه كرد: امروز حقوق بشر در خود آمريكا و اروپا زير سئوال مي‌رود و اين آقايان بهتر است اول به حقوق ملت‌هاي خود احترام بگذارند بعد سراغ ساير كشورها بروند، آيا مي‌خواهيد ايران اسلامي نيز مثل كشورهاي شما به سمت بي‌غيرتي و مستاصل پيش برود.
امام جمعه ملكان ابراز داشت: البته ملت ايران واهمه‌اي از چنين قطعنامه‌هايي ندارند و همان طوري كه 33 سال در برابر انواع دشمني‌هاي آمريكا و غرب ايستاده‌اند در اين قطعنامه نيز دشمنان خود را تنبيه و مسئله را به نفع خود و پشيماني آنها تمام خواهند كرد.
زماني همچنين حمله هواپيماهاي غرب به ليبي و قتل عام مردم اين كشور توسط نيروهاي قذافي و هواپيماهاي غربي را محكوم كرد و تصريح كرد: هدف اصلي آمريكا و اروپاييان از حضور در ليبي تصاحب نفت و انقلاب اين كشور است.
وي با گراميداشت روز 12 فروردين متذكر شد: در سال 58 در كشور انتخاباتي انجام شد كه در هيچ جاي جهان سابقه ندارد و اكنون سالانه به طور ميانگين يك انتخابات داريم كه به نوعي جمهوري اسلامي تحكيم مي‌شود.
زماني اذعان داشت: جمهوري اسلامي داراي دو واژه است و به معني اسلام، عدالت، ايمان و توحيد است و جمهوري اسلامي يعني مردم است و در مردم در آن نقش اساسي دارند. 


نوشته شده در   جمعه 12 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode