ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 6 فروردين 1390     |     کد : 17209

لحظه تحويل سال 90 با دعاي كودكان ايراني پيوند مي خورد

سرپرست حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان­شرقي در نشست خبري ويژه جشنواره دست­هاي كوچك دعا از كودكان و نوجوانان سراسر ايران خواست لحظه تحويل سال 90 را با دعاهاي پاك و آسماني خود متبرك كنند .

سرپرست حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان­شرقي در نشست خبري ويژه جشنواره دست­هاي كوچك دعا از كودكان و نوجوانان سراسر ايران خواست لحظه تحويل سال 90 را با دعاهاي پاك و آسماني خود متبرك كنند .
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي،شهرام خدائي در اين نشست با اشاره به شركت دهها هزار كودك در دوره­ هاي اول تا پنجم جشنواره دست­هاي كوچك دعا، اين اتفاق را گامي بزرگ در راستاي كاشت نهال معنويت در دل فرزندان ايران اسلامي دانست و گفت: حضور معنوي حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي بواسطه جشنواره دست هاي كوچك دعا بر سر سفره هاي هفت سين خانواده هاي ايراني بزرگترين مايه فخر و مباهات اين حوزه است.

خدائي فرهنگ و سنن ايراني را داراي ريشه هاي عميق معنوي دانست و گفت: لحظه تحويل سال كه نشانه اي از قدرت لايزال خداوندي است در صورتي كه با عشق و توسل به حضرت پروردگار توأم باشد مي تواند نويد سالي نيك و پر از خداجوئي را بدهد.

وي جشنواره دستهاي كوچك دعا را به دليل توجه به دنياي بي آلايش كودكان جشنواره اي توأم با صداقت و بي پيرايگي خواند و يادآور شد: طبق فراخوان اين جشنواره كودكان سراسر ايران اسلامي مي توانند خواسته هاي خود را از خالق يكتا در قالب جملات كوتاه و به زبان كودكانه يادداشت و به حوزه هنري آذربايجان شرقي ارسال كنند.

دبير جشنواره دستهاي كوچك دعا از والدين و مربيان كودكان شركت كننده در اين جشنواره خواست تا با تبيين جايگاه دعا و توسل به نيروي بي كران خداوندي ذهن كودكان را براي شركت در اين جشنواره آماده كنند، اما از تأثيرات مستقيم در نگارش دعا اجتناب كنند تا شاهد آفرينش هنرمندانه ترين دلنوشته هاي كودكان در اين جشنواره باشيم.

سرپرست حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي آخرين مهلت ارسال آثار كودكان را 31 فروردين ماه اعلام كرد و افزود: اختتاميه اين جشنواره 26 تير ماه سال آتي همزمان با ولادت حضرت قائم (عج) با حضور كودكان خداجوي ايراني در تبريز برگزار مي شود.

شايان ذكر است ششمين جشنواره سراسري دستهاي كوچك دعا با هدف جمع آوري ادعيه كودكان در لحظه تحويل سال به همت حوزه هنري آذربايجان شرقي و با همكاري شبكه دو سيما، شبكه سهند سيما، سازمان آموزش و پرورش آذربايجان شرقي، سازمان بسيج هنرمندان آذربايجان شرقي، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان آذربايجان شرقي برگزار مي شود.



نوشته شده در   شنبه 6 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode