ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 5 فروردين 1390     |     کد : 17145

امام جمعه بستان‌آباد: مهم‌ترين راهكار اجرايي براي تحقق جهاد اقتصادي افزايش بهره‌وري است

امام جمعه بستان‌آباد گفت: مهم‌ترين راهكار اجرايي براي تحقق جهاد اقتصادي افزايش بهره‌وري است.

 امام جمعه بستان‌آباد گفت: مهم‌ترين راهكار اجرايي براي تحقق جهاد اقتصادي افزايش بهره‌وري است.

به گزارش خبرگزاري فارس از بستان‌آباد، حجت‌الاسلام سيدرضا رضوي امروز در نخستين نماز جمعه سال جديد در اين شهرستان با اشاره به به نامگذاري سال 90 به عنوان سال جهاد اقتصادي از سوي رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: همانگونه كه محور موفقيت و پيروزي ما در جهاد سازندگي و همچنين در دوران دفاع مقدس، جهاد و تقوا و ديانت و خداخواهي جوانان متعهد و مردم انقلابي اين مرز و بوم بودند، امروز نيز بايد جوانان در سال جهاد اقتصادي و تحقق اين موضوع مهم به ميدان بيايند.
وي ادامه داد: نامگذاري امسال به اين عنوان مهم تنها به منزله كار و توليد و فعاليت اقتصادي نيست بلكه اهتمام آحاد مختلف مردم متدين و ولايتمدار و مسئولان خدوم ايران اسلامي به يك جهاد و تلاش مقدس براي توسعه و رونق اقتصادي جامعه است.
رضوي اضافه كرد: يكي از خصوصيات مهم رهبر معظم انقلاب آن است كه ايشان هر زمان رهنمودي اعلام مي‌فرمايند، راهكار اجرايي براي تحقق درست آن نيز ارائه مي‌كنند.
خطيب نماز جمعه بستان‌آباد گفت: مهم‌ترين راهكار اجرايي ارائه شده توسط مقام معظم رهبري براي تحقق كامل نامگذاري سال‌جاري به عنوان سال جهاد اقتصادي، افزايش بهره‌وري است.
وي با بيان اينكه شعار جهاد اقتصادي بايد منجر به استقلال اقتصادي و خودكفايي كامل ايران اسلامي شود، تصريح كرد: هدف از اين شعار رسيدن به خودكفايي و استقلال اقتصادي در كنار استقلال فرهنگي و سياسي كشور است.
رضوي در بخش ديگري از سخنان خود لشكر كشي آمريكا و متحدانش را به منطقه خاورميانه از نوع دموكراسي غربي خواند و افزود: به جاي كمك به مردم ليبي هر روز شاهد ريختن بمب بر سر مردم بي‌گناه اين كشور هستيم.
وي، بيداري اسلامي ملت‌هاي آزاديخواه جهان را ناشي از استقرار نظام جمهوري اسلامي در ايران بيان كرد و اظهار داشت: برخلاف تمام تصورات واهي، هم اكنون خاورميانه‌اي به نام بيداري اسلامي در جهان ايجاد شده كه سرمنشا آن نظام جمهوري اسلامي ايران است.
رضوي با اشاره به عيد نوروز و تبريك سال جديد از مردم و مسئولان شهرستان خواست در سال جديد با تلاش و همت مضائف براي آباداني شهرستان قدم بردارند و بهترين عيد را براي مردم همان آباداني و پيشرفت جامعه خواند.


نوشته شده در   جمعه 5 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode