ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 5 اسفند 1389     |     کد : 15906

درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها والدین شاغل نگران نباشد

نتیجه تصمیم‌گیری درباره تعطیلی روزهای پنجشنبه مدارس ابتدایی که قرار بود پس از جلسه سوم اسفند‌ماه شورای‌عالی آموزش و پرورش اعلام شود هنوز اعلام نشده است.

نتیجه تصمیم‌گیری درباره تعطیلی روزهای پنجشنبه مدارس ابتدایی که قرار بود پس از جلسه سوم اسفند‌ماه شورای‌عالی آموزش و پرورش اعلام شود هنوز اعلام نشده است.
نوید ادهم، دبیر شورای‌عالی آموزش و پرورش پیش از این به خبرنگار مهر گفته بود که بررسی نهایی طرح ساماندهی مدارس ابتدایی در روزهای پنجشنبه و تعطیلی دانش‌آموزان در این روز در جلسه سوم اسفند شورای‌عالی آموزش و پرورش انجام می‌شود و اکثر اعضای شورا با اجرای این طرح موافق هستند و امکان تصویب آن زیاد است. با آنکه خبری رسمی دراین‌باره منتشر نشده اما معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، طوری سخن گفته که نشان از تأیید این طرح دارد؛ «والدین شاغل، نگران تعطیلی پنجشنبه‌ها نباشند؛ در مدارس روی دانش‌آموزان بسته نیست.»

به گزارش ایسنا فاطمه قربان با بیان اینکه براساس آمار 14 درصد از مادران، شاغل هستند که حدود نیمی از آنها ممکن است دانش‌آموز دوره ابتدایی داشته باشند، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها خانواده‌های شاغل که نمی‌توانند فرزند خود را در خانه یا در کنار اقوام خود بگذارند می‌توانند فرزند خود را به همان مدرسه بفرستند و از آموزش‌های غیررسمی دایر در مدرسه استفاده کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر بتوانیم برنامه‌هایی را تدوین کنیم که مدارس فعالیت‌های فوق برنامه نیز داشته باشند و همچون آموزشگاه‌های آزاد، کلاس‌های فوق‌برنامه برگزار کنند، در روزهای پنجشنبه خانواده‌هایی که هر دو والدین آنها شاغل هستند می‌توانند از این کلاس‌ها استفاده کنند. به‌نظر می‌رسد با ارائه آموزش‌های غیررسمی در روزهای پنجشنبه برای حضور دانش‌آموزان در این کلاس‌ها پول دریافت کنند. البته وزیر آموزش و پرورش اخیرا از کلاس‌های فوق برنامه در مدارس انتقاد کرد و گفت که نباید این قدر دروسی مانند فیزیک و شیمی به مغز دانش‌آموزان تزریق کرد.


نوشته شده در   پنجشنبه 5 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode