ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 بهمن 1389     |     کد : 15283

مستکبران در خاورميانه جديد جايي ندارند

رئيس جمهور در سخنان خود در جمع راهپيمايان 22 بهمن گفت: من به شما اطمينان مي‌دهم علي رغم همه طراحي‌هاي پيچيده و شيطاني، به فضل الهي و به لطف ايستادگي ملتها به زودي خاورميانه جديد اما بدون آمريكا و رژيم صهيونيستي محقق خواهد شد و مستكبران در آن خاورميانه هيچ جايي نخواهند داشت.

 
جام جم آنلاين: رئيس جمهور در سخنان خود در جمع راهپيمايان 22 بهمن گفت: من به شما اطمينان مي‌دهم علي رغم همه طراحي‌هاي پيچيده و شيطاني، به فضل الهي و به لطف ايستادگي ملتها به زودي خاورميانه جديد اما بدون آمريكا و رژيم صهيونيستي محقق خواهد شد و مستكبران در آن خاورميانه هيچ جايي نخواهند داشت.
به گزارش واحد مركزي خبر ؛ دكتر محمود احمدي‌نژاد در سخنان خود در مراسم راهپيمايي22 بهمن گفت: حركت تاريخ ساز ملت ايران امروز32 ساله و يك سال و يك گام ديگر به اهداف بلند خود نزديك تر شد.

وي 22 بهمن57 را حادثه‌اي عظيم در سير تاريخ بشر به سوي قله‌هاي كمال انساني دانست و گفت: امروز بر همه آشكار شده كه انقلاب اسلامي ايران حركتي برپايه قوميت گرايي ايراني و يا منافع حزبي و گروهي، منافع قومي و طايفه‌اي و حتي حركتي بر مبناي منافع ملي صرف نبوده است.

رئيس جمهور گفت: اين انقلاب بعد از 32 سال برخلاف حركت‌هاي معمول دنيا نه تنها كم فروغ و يا منحرف نشده بلكه پر شورتر، پرقدرت تر، زنده و شاداب تر و قوي تر از روز اول است.

توجه به انسان مهم‌ترين وجه انقلاب اسلامي

رئيس جمهور گفت: اولين و مهم‌ترين وجه انقلاب اسلامي توجه به انسان است كه هدف تمام پيامبران الهي نيز همين بوده است.

احمدي‌نژاد در ادامه سخنان خود در جمع راهپيمايان يوم الله 22 بهمن افزود: انقلاب اسلامي نتيجه انديشه، آرمان و مجاهدت پيگير و مقاومت ستودني ملت ايران است.

وي اضافه كرد: حفظ و استمرار انقلاب نيز نيازمند همين انديشه، آرمان‌ها، ايستادگي و مقاومت است.

رئيس جمهور گفت: همه پيامبران الهي در صدد بودند حقيقت انسان را معرفي كنند و انسان را در مسير كمال الهي قرار دهند.

وي افزود: انسان تجلي خداوند است و بايد تجلي صفات الهي از جمله قدرت، رأفت، رحيميت، خلاقيت و حاكميت خدا باشد.

احمدي‌نژاد گفت: البته اين را هم فرموده اند كه تجلي اين صفات در انسان و نيل به قله كمال، فقط و فقط در سايه عبوديت و توحيد امكان پذير است و خارج از اين مسير محال است انسان به عزت و كمال برسد و تجلي اسماي الهي باشد.

وي افزود: توحيد يعني اين‌كه هيچ منشأ اثري جز خداي متعال و يگانه وجود ندارد و عبوديت يعني تسليم امر خدا بودن و خود را در مسير مشيت الهي قرار دادن.

رئيس جمهور اظهار كرد: آزادي و كرامت انسان فقط و فقط در مسير توحيد و عبوديت خداي يگانه دست يافتني است.

انقلاب اسلامي بيداري انساني را پايه‌گذاري كرد

رئيس جمهور در ادامه سخنانش در جمع راهپيمايان 22 بهمن گفت: روشن است كه واسطه حركت انسان در مسير توحيد عبوديت، و حلقه اتصال انسان كامل و راه نوراني، ولايت و امامت است.

احمدي‌نژاد افزود: همه پيامبران الهي آمده اند تا بشر را با اين حقيقت آشنا كنند و هنوز انسان آن گونه كه بايد شناخته، و استعدادهاي الهي انسان آن گونه كه بايد شكوفا نشده است.

وي گفت: هنوز جز معدودي از بزرگان هستي، كسي طعم حقيقي انسان بودن و تجلي اسماي الهي بودن را نچشيده و هنوز انسان به معناي عميق و گسترده آن شكوفا نشده است.

رئيس جمهور افزود: آنچه خداي متعال خلق كرده و خواسته است كه انسان به آن نقطه برسد، هنوز محقق نشده است.

احمدي‌نژاد گفت: در طول تاريخ، دنياپرستان، مكاتب مادي و جريانات فكري و سياسي، يكي پس از ديگري آمده اند و هر كدام در پي تأمين منافع گروهي و طايفه اي، حقيقت انسان را پايمال كرده‌اند.

وي افزود: انديشه ماركسيسم در برابر ما بود كه خوشبختانه به تاريخ پيوست و انديشه سرمايه داري نيز امروز همان كاري را مي‌كند كه ماركسيست‌ها كردند؛ يعني تحقير و له كردن حقيقت انسان؛ و آن نيز به لطف خدا در حال افول است.

رئيس جمهور گفت: اينها آمدند با تحقير حقيقت انسان، او را تا مرز سقوط و اضمحلال پيش بردند.

احمدي‌نژاد افزود: فقر، تبعيض، جنگ، اشغال و چپاول را بر ملت‌ها تحميل كردند، اما در اوج يأس، در نقطه شكستن همه اميد بشر، در نقطه استيلاي سياهي بر همه زمين و بر جامعه بشري، انقلاب اسلامي آمد، امام آمد، ملت بزرگوار ايران با يك لبيك تاريخي و تاريخ ساز به امام پيوست و با انقلاب عظيم خود بيداري انساني و بيداري جهاني را پايه‌گذاري كرد و راه احيا و بازيابي كرامت و حقيقت انساني را پيش روي ملت بزرگ ايران و جامعه بشري قرار داد.

انقلاب اسلامي متعلق به همه فطرت‌هاي پاك

رئيس جمهور در ادامه سخنان خود در مراسم راهپيمايي يوم الله 22 بهمن گفت: وجه اول انقلاب اسلامي ايران احياي كرامت و مأموريت اصلي انسان در جهان است.

احمدي‌نژاد افزود: وجه دوم انقلاب ما پيگيري آرمان حكومت جهاني سرشار از يگانه پرستي و عدالت است.

وي گفت: بدون حاكميت عدالت و توحيد، شكوفايي انسان، برقراري امنيت و صلح، احياي كرامت انساني ممكن نيست و همه پيامبران آمدند تا بشر را در مسير اين آرمان هدايت كنند.

رئيس جمهور افزود: عدالت مهم ترين دستور كار انبياست و پيامبران آمدند آرمان عدالت و توحيد و حاكميت آن را در جهان معرفي كنند تا استعدادهاي الهي انسان فرصت بروز يابد.

احمدي‌نژاد گفت: برپايي حكومت جهاني سرشار از توحيد و عدالت و عشق و محبت، آرمان همه انبياء بوده است كه اگر محقق نشود اساس خلقت انسان و بعثت پيامبران ابتر مي‌ماند.

رئيس جمهور افزود: انقلاب اسلامي آمد و در نقطه مقابل انديشه مادي منقطع از آسمان قرار گرفت و فرياد توحيد و عدالت جهاني سر داد.

وي گفت: امروز بر همه روشن شده است كه حاكميت توحيد و عدالت بدون حكومت انسان كامل، شدني نيست.

رئيس جمهور افزود: انقلاب اسلامي همگان را به انسان كامل يعني ذخيره انبياء الهي دعوت كرد و انقلاب ما در واقع ثمره تلاش و مجاهدت همه انبياء و اولياء الهي و مجاهدان و در پي تحقق اهداف و آرمان همه آنهاست.

احمدي‌نژاد گفت: انقلاب ما متعلق به همه انسان‌ها و ملت‌هاي آزاده و هر فطرت پاك است.

قدرتهاي فاسد شيطاني اصالتي ندارند

رئيس جمهور در ادامه سخنان خود در مراسم راهپيمايي يوم الله 22 بهمن گفت: اين انقلاب متعلق به همه انسانها و ملتها و هر فطرت پاكي است كه در هر نقطه از عالم حضور دارد.

احمدي‌نژاد افزود: انقلاب اسلامي ما در متن حركت عمومي جهان به سمت نقطه موعود و بازگشت انسان به فطرت و آرمان الهي انبياء و قله كمال انبياء الهي يعني حضرت محمد مصطفي (ص) قرار دارد.

رئيس جمهور با بيان اين‌كه 22 بهمن در حقيقت سرآغاز حكومت الهي بر جهان است گفت: اعتقاد ما به اين حقيقت و اين انديشه و آرمان، يعني قدرت از آنِ خداست و همه عالم به دست و تحت حاكميت خداست.

وي اضافه كرد: قدرتهاي فاسد شيطاني اصالتي ندارند و به لطف خدا همه آنها رفتني هستند.

احمدي‌نژاد افزود: اعتقاد به اين آرمان و انديشه يعني اين‌كه حقيقت مي‌آيد و توحيد و عدالت بر جهان حاكم خواهد شد.

وي گفت: اعتقاد به اين‌ آرمان يعني حركت مستمر، نشاط روز افزون، خستگي ناپذيري، اميدواري پيوسته و توسعه و تعميق ايمان پاك و محبت.

رئيس جمهور افزود: هر سال كه مي‌گذرد ما يك سال به اين آرمان و تحقق اين هدف نزديك مي‌شويم و هر فجر يك گام به جلو و يك تولد جديد است.

استقرار اولين ايراني قبل از سال 1400 در فضا

رئيس جمهور در ادامه سخنان خود در مراسم راهپيمايي يوم الله 22 بهمن به دستاوردهاي انقلاب اسلامي اشاره كرد و افزود: احياي خودباوري اولين دستاورد انقلاب اسلامي است كه پس از ايران در فاصله‌اي زماني در ديگر كشورها ديده شده است.

احمدي‌نژاد افزود: استعمارگران و سلطه گران براي تثبيت خود در منطقه در گام اول خودباوري را از ملت‌ها مي‌گيرند.

رئيس جمهور گفت: انقلاب اسلامي با ايجاد خودباوري باعث شد بار ديگر ملت ايران قدرت و عظمت خود را باور كند.

وي افزود: همه باور داريم كه امروز هيچ آرمان و هدفي هر قدر بزرگ، از دسترس ملت ايران و از دسترس جوانان ايراني دور نيست.

احمدي‌نژاد احساس عزت و استقلال را ديگر دستاورد انقلاب اسلامي خواند و گفت: به لطف خدا امروز ايران اسلامي مستقل ترين و عزيزترين ملت‌هاي دنياست.

وي به همبستگي و وحدت قشرهاي مختلف جامعه به عنوان دستاورد ديگر انقلاب اسلامي اشاره كرد و افزود: انقلاب اسلامي مرزهاي قومي، قبيله‌اي و احزاب را در هم شكست و مرزها در ايران زمين براساس توجه به حبل الله و خداي متعال شكل گرفت.

رئيس جمهور پيشرفت‌هاي عظيم علمي و صنعتي را از ديگر دستاوردهاي انقلاب اسلامي دانست و افزود: امروز دانشمندان ما در عرصه‌هاي مختلف علمي فعالند.

وي گفت: امروز در موضوع هوافضا هم سكوي پرتاب ساخته ايم و هم انواع پرتاب گرها را مي‌سازيم.

رئيس جمهور با اشاره به اين‌كه امروز در فكر پرتاب موجودات زنده به فضا هستيم، گفت: امروز قادريم انواع ايستگاه‌هاي زميني مديريت ماهواره را بسازيم.

احمدي‌نژاد افزود: قبل از سال1400 اولين ايراني با دستگاه ساخت ايران در فضا قرار خواهد گرفت و در سال آينده موجودات زنده با پرتاب گرهاي ساخت كشورمان به فضا مي‌روند.

ملت ايران راه خود را ادامه مي‌دهد

رئيس جمهور در ادامه سخنان خود در جمع راهپيمايان در ميدان‌ آزادي گفت: در نانوتكنولوژي جزو معدود كشورهاي اول جهان هستيم.

محمود احمدي‌نژاد افزود: قبل از اين ملت ايران را به پسته، فرش و بعضي از اين امور مي‌شناختند كه اينها بسيار ارزشمند است.

وي گفت: مسوولان كشور وقتي سفر مي‌كردند از ايران براي همتايان خودشان، پسته يا اثر هنردستي و فرش ايراني مي‌بردند.

رئيس جمهور افزود: امروز به جايي رسيده ايم كه وقتي سفر مي‌كنيم علاوه بر پسته و هنر دستي ايران، يك دستگاه پيشرفته و بسيار مجهز از نانو تكنولوژي و پيشرفت‌هاي فناوري ايران را به عنوان سوغات ايران هديه مي‌دهيم.

احمدي‌نژاد گفت: در موضوع هسته اي، همه مستكبران عالم كه از پيشرفت ملت ايران به عنوان پيشقراول و خط شكن آزادي ملتها مي‌هراسيدند، تلاش كردند تا ملت ايران به قله هسته‌اي دسترسي پيدا نكند.

وي افزود: امروز شما مي‌دانيد، دنيا هم مي‌داند، همه چرخه (سوخت هسته اي) از صفر تا 100صد در اختيار دانشمندان و جوانان ايران زمين است.

رئيس جمهور گفت: آنها همه توانشان را بسيج كردند كه مانع از رسيدن ما به قله شوند، اما شكست خوردند و امروز هم دو راه در برابر آنهاست.

احمدي‌نژاد خطاب به مستكبران افزود: راه اول ادامه مسير قبل است كه اين مسير تجربه شد، شما همه قدرت مادي و شيطاني تان را بسيج كرديد تا ايران، هسته‌اي نشود.

وي گفت: حال اگر مي‌خواهيد همان مسير را ادامه دهيد، معلوم است كه اين راه از قبل شكست خورده است.

رئيس جمهور افزود: راه دوم آن است كه بپذيريد، همراهي كنيد؛ راه تعامل و همكاري به جاي تقابل، به نفع شماست.

احمدي‌نژاد خطاب به مستكبران تصريح كرد: اگر براي همكاري آمديد، استقبال مي‌كنيم اما اگر با خيالات خام تاقچه بالا گذاشتيد، بدانيد اين ملت راه خود را ادامه خواهد داد و هيچ نيازي به شما نخواهد داشت.

سازندگي 30 سال اخير در تاريخ ايران بي نظير است

رئيس جمهور در ادامه سخنان خود در مراسم راهپيمايي يوم الله 22 بهمن گفت: امروز دانشمندان ما در زيست فناوري، ساخت داروهاي جديد، سلول درماني و روش‌هاي جديد درمان در رده‌هاي بالاي جهان قرار گرفته و در رده‌هاي دوم تا دهم علمي جهان هستند.

احمدي‌نژاد افزود: ايران در صنعت به سرعت در حال پيشرفت و در پنج سال اخير ظرفيت صنايع فولاد، سيمان و پتروشيمي كشور دو برابر شده و در صنايع پايه و آلومينيوم و مس نيز همين طور بوده است.

رئيس جمهور گفت: امروز حركتي سنگين در زمينه سرمايه‌گذاري در بخش صنعت و كشاورزي در همه ايران در جريان است.

وي عمران و آبادي را از دستاوردهاي انقلاب اسلامي دانست و گفت: در اين سرزمين در سه مقطع تاريخي، عمران و آبادي صورت گرفته است.

رئيس جمهور افزود: مقطعي قبل از اسلام و دوران امپراطوري هاي500 ساله بوده كه بخشي از ميراث فرهنگي ما مربوط به آن زمان است.

احمدي‌نژاد اضافه كرد: دوره دوم مربوط به عمران و آباداني در دوران صفويه و دوره سوم عمران و آبادي است در جمهوري اسلامي و دوره انقلاب صورت گرفته است.

رئيس جمهور گفت: با علم و آگاهي مي‌گويم كه سازندگي اين 30سال در همه تاريخ ايران بي نظير است.

وي افزود: با اين‌كه150 سال حضور استعمارگران و دولت‌هاي بي لياقت مانع عمران در كشور شد و كشاورزي و صنعت و علم و فرهنگ را به سمت نابودي برد اما امروز حركت سازندگي در سراسر كشور به سرعت ادامه دارد.

رئيس جمهور دستاورد ديگر انقلاب اسلامي را حركت در جهت اجراي عدالت خواند و گفت: ميزان توليدات كشاورزي ايران از سالانه 25 ميليون تن قبل از پيروزي انقلاب به بيش از 100 ميليون تن رسيده است.

احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه اقدام ديگر در جهت عدالت اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها بود گفت: به زودي مجدد درباره هدفمند كردن يارانه‌ها و دستاوردهاي آن با مردم سخن خواهم گفت.

رئيس جمهور افزود: هوشمندي، تعهد، وحدت و عزتي كه شما در اجراي اين قانون از خود نشان داديد، جايگاه و عظمت ايران را در معادلات جهاني صد پله بالا برد و امروز دنيا به اقتدار و عظمت ملت ايران نگاه ديگري دارد.

آقاي احمدي‌نژاد از همه قشرها و عموم ملت و دستگاه‌هاي مربوط براي همراهي در اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها قدرداني كرد.

دريافت كنندگان سهام عدالت به 45 ميليون نفر افزايش مي‌يابند

رئيس جمهور در ادامه سخنانش در جمع راهپيمايان 22 بهمن در ميدان آزادي گفت: تا امروز بيش از 39 ميليون نفر سهام عدالت گرفته اند كه اين تعداد با برنامه ريزي انجام شده، به زودي به 45 ميليون نفر خواهد رسيد.

احمدي‌نژاد افزود: دولت تلاش كرده است فرصت، توان و بودجه خود را در همه ايران به شكل عادلانه توزيع كند.

وي همچنين با اشاره به سفرهاي استاني هيات دولت گفت: 85 سفر استاني در پنج و نيم سال ركوردي تاريخي و جهاني است.

رئيس جمهور افزود: يادم هست روز نخست كه در دولت نهم موضوع سفرهاي استاني مطرح شد بعضي باور نداشتند، نگران بودند و مي‌گفتند اين كار ممكن نيست.

احمدي‌نژاد گفت: با پافشاري و حركت در اين راه، 85 بار دولت به استان ها، شهرها و روستاهاي كشور سفر كرده و تا امروز جلسات استاني دولت 17 هزار و 800 مصوبه داشته كه با پيشرفت‌هاي گوناگون در حال اجراست.

وي افزود: سه نوبت سفر به ترتيب متوسط 97 درصد، 73 درصد و 40 درصد در مسير اجراست و طرح‌هايي كه به بهره‌برداري رسيده است 70 درصد در سفر اول، 43 درصد در سفر دوم و 17 درصد در سفر سوم را شامل مي‌شود.

رئيس جمهور با بيان اين‌كه همه ايران به كارگاه سازندگي تبديل شده است گفت: در پنج سال گذشته بيش از يك ميليون و صد هزار مسكن روستايي بازسازي شده است.

تا قبل از پايان دولت دهم مشكلي به نام بيكاري وجود نخواهد داشت

رئيس جمهور در ادامه سخنان خود در جمع راهپيمايان 22 بهمن گفت: در طول پنج سال گذشته بيش از يك ميليون و صد هزار مسكن روستايي بازسازي شده است.

احمدي‌نژاد افزود: اميدواريم هيچ گاه شاهد بلاياي طبيعي در كشور نباشيم اما در زلزله‌هاي اخير، با توجه به وسعت خرابي نسبت به شدت زلزله، شاهد كمترين تلفات انساني بوديم كه به دليل بازسازي و مقاوم سازي مسكن روستايي در سال‌هاي اخير بوده است.

رئيس جمهور به كنترل قيمت مسكن در چند سال اخير اشاره كرد و گفت: دولت دوش به دوش طبقات محروم كارهاي خوبي انجام داده است.

وي افزود: در توزيع حقوق طبقات گوناگون از جمله بازنشستگان و كساني كه كمترين حقوق را مي‌گرفتند گام‌هاي خوبي در اجراي عدالت برداشته ايم.

احمدي‌نژاد اظهار كرد: در زمينه اشتغال امسال با همت جوانان و كارآفرينان تاكنون يك ميليون و 600 هزار شغل ثابت ايجاد شده است و با برنامه ريزي دولت ان‌شاءالله تا قبل از پايان دولت دهم در كشور ديگر مشكلي به نام بيكاري جوانان وجود نخواهد داشت.

وي افزود: با سهميه بندي ظرفيت‌ها توانستيم تحصيلات عالي را به همه جاي ايران ببريم.

رئيس جمهور با اشاره به اين‌كه همه تلاش ما براي اجراي عدالت است گفت: البته شما مي‌دانيد كه اجراي كامل عدالت سخت‌ترين و ضروري‌ترين مرحله براي كمال انسان است.

احمدي‌نژاد افزود: پيامبران و اولياي الهي در اين راه مشكلات و فشارهاي فراواني تحمل كردند و امروز نيز دولت به شدت تحت فشار است و از جهات گوناگون مورد هجوم واقع مي‌شود.

وي گفت: البته پيگيري عدالت، آرمان و تعهد ما به ملت است و به رغم همه فشارهاي داخلي و خارجي، كارشكني‌ها و توهين‌ها اين راه نوراني را تا آخر دنبال خواهيم كرد و حسرت را به دل دشمنان خواهيم گذاشت.

راهپيمايان با شنيدن اين جملات رئيس جمهور شعار سر دادند: احمدي دلاور ــ پيرو خط رهبر و رئيس جمهور در پاسخ به آنان گفت: من كوچك همه شما هستم.

احمدي‌نژاد حضور در مديريت جهاني و اثرگذاري در مناسبات بين‌المللي را دستاورد ديگر انقلاب اسلامي برشمرد و افزود: ملت ايران توانست آرمان عدالت و پيام رهايي بخش توحيد را در گوش بشر امروز زمزمه كند.

رئيس جمهور گفت: اينها بخش‌هايي از دستاوردهاي ملت بزرگ ايران است.

وي افزود: البته ضعف‌ها و مشكلات در گوشه و كنار به طور فرعي و اصولي وجود دارد كه بايد با توكل به خداوند به دست ملت ايران برطرف شود.

گرايش به توحيد و عدالت روزافزون است

رئيس جمهور در ادامه سخنانش در جمع راهپيمايان 22 بهمن با بيان اين‌كه مطلب دوم درباره وضع امروز جهان است گفت: انقلاب اسلامي يك آغاز بود اما هرگز يك پايان نخواهد بود.

احمدي‌نژاد افزود: مديريت جهاني امام عصر (عج)، آن انسان كامل و ذخيره الهي، نقطه اشتراك همه انسان‌هاي موحد و عدالت خواه است.

وي گفت: مديريت اصلي عالم در اختيار امام است و هر كس و هر ملتي كه خود را در مسير عدالت قرار دهد و براي ترويج توحيد و عدالت قيام كند تحت مديريت ايشان قرار مي‌گيرد و ياري و هدايت مي‌شود.

رئيس جمهور افزود: حقيقت اين است كه حركت آخر آغاز شده است و ما امروز در متن يك انقلاب عظيم جهاني به مديريت آن عزيز قرار داريم.

احمدي‌نژاد گفت: جهان در حال تلاطم است، يك بيداري انساني عظيم در حال وقوع است، دست مديريت الهي امام قابل مشاهده است، دل‌ها و انديشه‌ها به سرعت به ضرورت حكومت جهاني و ضرورت حاكميت انسان كامل متصل به آسمان گرايش پيدا مي‌كند.

وي افزود: امام عزيز ما بارها فرمود كه دست الهي در كار است و هدايت مي‌كند، رهبري عزيز انقلاب نيز بارها همين حقيقت را بيان فرموده‌اند.

احمدي‌نژاد گفت: بيداري و حركت منحصر به ايران و خاورميانه و شمال افريقا يا مصر و تونس نيست.

وي افزود: در همه جاي جهان در آمريكاي لاتين، در افريقا، اروپا و آسيا و نقطه نقطه زمين حركت آغاز شده و گرايش به توحيد و عدالت و گرايش به عدالت‌گستر حقيقي روزافزون است.

رئيس جمهور گفت: مي‌خواهم در اجتماع شما مطلبي را خطاب به ملت عزيز ايران و مطلبي را به ملت‌هاي جهان به خصوص به ملت‌هاي منطقه عربي اسلامي عرض و نكته‌اي را به مستكبران عالم گوشزد كنم.

تحقق آرمانهاي بلند، نيازمند حفظ عوامل اصلي انقلاب

رئيس جمهور در جمع راهپيمايان 22 بهمن، خطاب به ملت ايران گفت: شما در تبعيت از امام راحل و خط نوراني امامت و ولايت با نثار موجوديت خودتان، با هوشمندي، همدلي، وحدت، مجاهدت و ايستادگي بي نظير، توحيد و عدالت را احيا كرديد.

احمدي‌نژاد افزود: ايران را آزاد و عزت ايران را زنده كرديد و كشور را در مسير پيشرفت حقيقي قرار داديد.

وي گفت: مراقبت كنيد تحقق آرمان‌هاي بلند، نيازمند حفظ عوامل اصلي انقلاب است.

رئيس جمهور افزود: اگر مي‌خواهيم كه همچنان پرچمدار توحيد و عدالت باشيم و اگر مي‌خواهيم به قله‌هاي آرماني برسيم بايد همچنان در مسير مستقيم انقلاب مصمم و مستحكم باشيم.

احمدي‌نژاد گفت: بايد در همه عرصه‌ها از جمله اقتصاد، فرهنگ، زمامداري صالح، قضاوت، ساختار اداري، توحيد، قانون گذاري، تربيت و در سياست و در همه اينها بايد الگو شويم.

وي افزود: مراقبت كنيم كه خداي نكرده در جا زدني و لاابالي گري از يك سو و يا خداي نكرده تحجر از سوي ديگر قدرت حركت ملت ما را و ما را سست نكند.

نسل جديد امروز هوشمندتر و انقلابي تر است

رئيس جمهور در ادامه سخنانش در مراسم يوم الله22 بهمن گفت: اگر خداي ناكرده در گوشه و كنار بي تفاوتي و از توجه به اصول و امام (ع) غفلت شود و برخي خودخواهي‌ها غلبه كنند نبايد انتظار داشت اين مسير عزت و سرافرازي ادامه يابد.

آقاي احمدي‌نژاد افزود: اخلاص در عمل، توجه و ايمان به توحيد، پافشاري بر اسلام و عدالت و وحدت و تمسك به حبل الله و خط نوراني ولايت و امامت رمز سربلندي است.

وي گفت: نبايد اجازه داد عده‌اي خودخواه، دستاورد فداكاري ملت را به پاي خود بنويسند و يا آن را در راه ارضاي تمايلات مادي بي پايان خود قرباني كنند.

رئيس جمهور افزود: عده قليلي بريده و طرد شده از مردم تلاش مي‌كنند وجهه نوراني ملت ايران را مخدوش كنند اما اطمينان دارم ملت بزرگ همچنان قدر حركت و عزت خود و عنايات الهي را مي‌داند، حركت در صراط مستقيم الهي را هرگز رها نخواهد كرد و همه بدخواهان و دشمنان خود را ناكام خواهد گذاشت.

مستكبران در بن بست قرار گرفته اند

رئيس جمهور در ادامه سخنان خود در مراسم راهپيمايي در ميدان آزادي گفت: همه ملت‌ها توجه داشته باشند كه به فضل الهي امروز مستكبران و زورگويان در بن بست قرار گرفته‌اند.

محمود احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه به فضل خدا شميم رهايي در عالم منتشر شده است، افزود: راه رهايي، بازگشت به فطرت الهي، توحيد، عدالت و راه انبياء است.

وي خطاب به ملت‌ها تأكيد كرد: همه متحد باشيد و از قدرت‌هاي فاسد نهراسيد كه پيروزي نزديك است.

رئيس جمهور افزود: به ويژه به ملت‌ها و جوانان اسلامي و عربي، مردم و جوانان سربلند مصر و همه ملت‌هاي عالم عرض مي‌كنم كه هوشيار باشيد، حق شماست كه آزاد باشيد و حاكميت خود را اعمال و درباره مسائل كشوري و جهاني آزادانه اعمال نظر و اراده كنيد.

احمدي‌نژاد خطاب به ملت‌ها گفت: انتخاب نوع حكومت، شكل اداره كشور، نوع حاكمان و شخص حاكمان ؛ حق شماست.

وي افزود: حق شماست كه توحيد، عدالت و عزت را مطالبه و در راه تحقق آن مجاهدت كنيد.

رئيس جمهور گفت: پس اجتماع خود را كه برآمده از قدرت خداست، بشناسيد و از آن به خوبي و با توكل بر خدا استفاده كنيد.

احمدي‌نژاد افزود: براي خدا حركت كنيد، آرمان‌هاي بلند الهي را هدف قرار دهيد و بدانيد كه حق پيروز و باطل رفتني است.

دست قدرت ملت‌ها، مستكبران را به زير خواهد كشيد

رئيس جمهور خطاب به مستكبران جهان گفت: شما به آخر خط رسيده ايد.

آقاي احمدي‌نژاد خطاب به قدرت‌هاي سلطه گر جهاني افزود: شما در صد سال اخير كارهايي انجام داديد كه روي جنايتكاران و چپاولگران تاريخ را سفيد كرد.

وي گفت: شما دو راه در پيش داريد كه يكي پيوستن به ملت‌هاست.

رئيس جمهور افزود: لازم نيست براي ملت‌هاي عربي دلسوزي كنيد زيرا شما در همه جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي و ظلمي كه به مردم منطقه شده است شريك هستيد.

احمدي‌نژاد گفت: اگر مي‌خواهيد رفتار خود را اصلاح كنيد و ملت‌ها به شما اعتماد كنند اولاً در امور كشورهاي منطقه ازجمله مصر و تونس دخالت نكنيد و اجازه دهيد اين ملت‌ها كار خودشان را انجام دهند و تصميم خودشان را بگيرند.

وي افزود: شما در افغانستان چه مي‌كنيد؟ اين پايگاه‌هاي نظامي در منطقه براي چيست؟ آيا شما دلسوز مردم هستيد يا شيطان و فريبكار؟

رئيس جمهور گفت: بايد رژيم صهيونيستي را كه عامل همه جنايت‌هاست جمع كنيد و همان طور كه آن را آورديد و تحميل كرديد دست و پايش را جمع كنيد و منطقه را آزاد كنيد.

احمدي‌نژاد افزود: رژيم صهيونيستي نقطه مشترك همه زشتي‌هاي زشتكاران تاريخ و نقطه مشترك دشمنان همه ملت‌هاي جهان است.

وي گفت: منطقه را خالي و اين رژيم را جمع كنيد و منطقه را به دست مردم بدهيد.

رئيس جمهور افزود: اگر خيال كرديد با فريبكاري و شعار دو تا دولت مي‌توانيد رژيم صهيونيستي را مسلط كنيد، اشتباه مي‌كنيد.

احمدي‌نژاد گفت: اگر با جريان توحيد و عدالت همراه نشويد و به اين دعوت الهي پاسخ ندهيد و با فريبكاري در پي ايجاد شرايط جديد براي گسترش سلطه و نجات رژيم صهيونيستي باشيد، دست قدرت ملت‌ها كه تجلي قدرت الهي است شما را به زودي در دادگاه عدالت، مجازات خواهد كرد و از كاخ‌هاي ظلم به زير خواهد كشيد.

مستكبران در خاورميانه جديد جايي نخواهند داشت

رئيس جمهور در ادامه سخنان خود در جمع راهپيمايان 22 بهمن گفت: من به شما اطمينان مي‌دهم علي رغم همه طراحي‌هاي پيچيده و شيطاني، به فضل الهي و به لطف ايستادگي ملتها به زودي خاورميانه جديد اما بدون آمريكا و رژيم صهيونيستي محقق خواهد شد و مستكبران در آن خاورميانه هيچ جايي نخواهند داشت.

آقاي احمدي‌نژاد افزود: در ادامه آن به فضل الهي تمام جهان به زودي اين حقيقت شيرين يعني جهان بدون صهيونيسم و بدون سلطه و زور را تجربه خواهد كرد.

رئيس جمهور با بيان اين‌كه در پايان سخنان خود مي‌خواهم تشكر كنم گفت: تشكر اول از همه ملت ايران است به خاطر همه خوبيها و بزرگواريها و از همه قشرها كه امروز در سراسر اين سرزمين الهي با حضور نوراني خود فجر 32 را به آغازي جديد و جهشي بزرگ در جهان تبديل كردند و بر ادامه راه تا تحقق كامل حكومت «الله» بر جهان ميثاق دوباره بستند.

آقاي احمدي‌نژاد افزود: مي‌خواهم تشكر كنم از رهبري گرانقدر انقلاب كه با هوشمندي و تدبير، بار سنگين انقلاب را به دوش مي‌كشند.

رئيس جمهور گفت: مي‌خواهم تشكر كنم از همه ملتهاي منطقه و جهان كه با كاروان حقيقت و پرچم عدالت و توحيد همراهي دارند،‌ اميدوار باشيد كه پيروزي نزديك است.

احمدي‌نژاد افزود: مي‌خواهم بطور ويژه از محضر مقدس مولايمان حضرت وليعصر (عج) سپاسگزاري كنم به خاطر همه عنايات و توجهاتشان و به خاطر الطاف بيكرانشان، هدايتها و كرامتهايشان، خداوند وجود شريفشان را از همه حوادث و بلايا محفوظ بدارد و قلب مهربانشان را از همه ما، ملت ايران و رهبري گرانقدر راضي و خشنود بگرداند.

رئيس جمهور گفت: سلام و درود خدا بر روح ملكوتي امام (ره) آن انسان وارسته و مجاهد به خدا پيوسته و ياران گرانقدرش كه اين راه نوراني را در برابر ملت ما و همه بشريت امروز گشودند.

احمدي‌نژاد افزود: سلام و درود خدا بر شهيدان و جانبازان و آزادگان و خانواده بزرگ ايثارگران.

رئيس جمهور در پايان سخنان خود از ميهماناني كه از ساير كشورها در جشن پيروزي انقلاب اسلامي ايران شركت كردند تشكر كرد.


نوشته شده در   جمعه 22 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode