ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 17 بهمن 1389     |     کد : 15040

ايران در قله اقتدار و امنيت ايستاده است

ايران در قله اقتدار و امنيت ايستاده است جام جم آنلاين: فرمانده ناجا با بيان اين‌كه ايران در قله اقتدار و امنيت ايستاده است گفت: اركان نظام مقدس جمهوري اسلامي و تمامي مديران كشور ريشه در مردم دارند و همين مردمي بودن مسوولان كشور موجب شده تا در كشور اتفاقي نيافتد زيرا ولايت فقيه در ايران نقش كشتي نجات را ايفا مي‌كند. به گزارش مهر، سرتيپ پاسدار اسماعيل احمدي مقدم صبح امروز (شنبه) در مراسم صبحگاه مشترك ناجا با اشاره به فتنه‌هايي كه سال گذشته دشمنان جمهوري اسلامي براي ايران تدارك ديده بودند گفت: د

جام جم آنلاين: فرمانده ناجا با بيان اين‌كه ايران در قله اقتدار و امنيت ايستاده است گفت: اركان نظام مقدس جمهوري اسلامي و تمامي مديران كشور ريشه در مردم دارند و همين مردمي بودن مسوولان كشور موجب شده تا در كشور اتفاقي نيافتد زيرا ولايت فقيه در ايران نقش كشتي نجات را ايفا مي‌كند.
به گزارش مهر، سرتيپ پاسدار اسماعيل احمدي مقدم صبح امروز (شنبه) در مراسم صبحگاه مشترك ناجا با اشاره به فتنه‌هايي كه سال گذشته دشمنان جمهوري اسلامي براي ايران تدارك ديده بودند گفت: دشمنان در سال گذشته به دنبال راه اندازي انقلابهاي مخملي در ايران بودند اما امروز شاهديم همان حيله دامان دوستانشان را گرفته و به خودشان بازگشته است.

وي افزود: كشورهاي استعمارگر با تمسك به مكر و حيله قصد برهم زدن ايران و خاموش كردن نور خدا را داشتند كه به ياري خدا مكرشان به دوستاشان بازگشت.

احمدي مقدم به ورود مستقيم رژيم صهيونيستي در عرصه برهم زدن امنيت ايران اشاره كرد و افزود: با تمام تلاشي كه از سوي رژيم صهيونيستي صورت مي‌گيرد نه تنها موفقيتي براي آنها در پي ندارد بلكه امروز وضعيت متزلزلي را نيز در اين رژيم شاهديم.

فرمانده ناجا با بيان اين‌كه برخي اتفاقات مصر را با ايران شبيه سازي مي‌كنند گفت: اركان نظام مقدس جمهوري اسلامي و تمامي مديران كشور ريشه در مردم دارند و همين مردمي بودن مسوولان كشور موجب شده تا در كشور اتفاقي نيافتد زيرا ولايت فقيه در ايران نقش كشتي نجات را ايفا مي‌كند و انقلاب را از گردنه‌هاي سخت عبور مي‌كند.

فرمانده ناجا با يادآوري روزهاي بهمن ماه در زمان وقوع انقلاب اسلامي گفت: امروز در تونس شاهديم كه تحولات بسيار آرام و با حالت رفرم اتفاق مي‌افتد و امكان بازگشت به وضعيتي بدتر از گذشته نيز وجود دارد اما در انقلاب ايران حضرت امام خميني (ره ) دست رد به سينه وابستگاه به شرق و غرب زدند.

وي افزود: معناي انقلاب در دهه‌هاي گذشته به معني خروج از بلوك غرب و پيوستن به بلوك شرق بود اما انقلاب ايران به رهبري امام خميني (ره) دست رد به ابرقدرتها زد و با هيچ ابرقدرتي مماشات نكرد و اساس تحولاتي كه امروز در منطقه و كشور صورت مي‌گيرد امتحاني است تا افراد سست عنصر مشخص شوند.


نوشته شده در   يکشنبه 17 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode