ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 بهمن 1389     |     کد : 14953

امام جمعه هريس: انقلاب ايران نقطه اميد ملت‌هاي آزاده دنيا است‌

امام جمعه هريس گفت: ملت‌هاي آزاده و تحت ستم زورگويان، انقلاب اسلامي ايران را به عنوان نقطه اميد و پشتوانه خود در نظر گرفته‌اند.

 امام جمعه هريس گفت: ملت‌هاي آزاده و تحت ستم زورگويان، انقلاب اسلامي ايران را به عنوان نقطه اميد و پشتوانه خود در نظر گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاري فارس از هريس، حجت‌الاسلام قهرمان احمدي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته هريس در خصوص دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي اظهار داشت: بزرگ‌ترين دستاورد نهضت حضرت امام خميني(ره) بيداري ملت‌ها بود چرا كه انقلاب اسلامي بر خلاف انقلاب‌هاي ماركيستي و كمونيستي مادي نبود بلكه اهداف عاليه آن برگرفته از نهضت و حركت پيامبر هظيم اشان اسلام بود.
وي هدف انقلاب اسلامي را رها كردن انسان از قيد و بند و بندگي و هدايت آنها به سمت اهداف متعالي دانست و افزود: دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران با وجود گذشت سه دهه از عمر پربركت انقلاب اسلاني هنوز مباني، اصول و قواعد انقلاب اسلامي و باورهاي ديني مردم متدين ما را نفهميده‌اند از اين رو تصميمات آنها به نفع ملت ايران مي‌شود.
خطيب جمعه هريس تاكيد كرد: هرگاه دشمن چنگ و دندان عليه ملت ايران نشان داده مردم ما متحد‌تر شده‌اند و پس از پيروزي انقلاب اسلامي هر زمان فشار، تحريم و محاصره اقتصادي به وجود آمده تمام اختلافات جزئي در ميان ملت ايران برطرف شده است و تحريم‌ها به صورت قطعي تاكنون هيچ تاثيري در روند انقلاب اسلامي نداشته است.
احمدي استقلال واقعي را از مهم‌ترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي برشمرد و افزود: انقلاب اسلامي ما وقتي شعار نه شرقي، نه غربي را مطرح كرد به دنبال مباحث تشريفاتي نبود بلكه حقيقتاً به آن دست يافت.
وي در ادامه راهپيمايي 22 بهمن امسال را با اهميت دانست و افزود: راهپيمايي 22 بهمن امسال از جهاتي اهميت مضاعف دارد به طوري كه مردم ايران در شرايطي در اين راهپيمايي شركت كرده و از نظام جمهوري اسلامي حمايت خواهند كرد كه در برخي كشورهاي مهم اسلامي مردم عليه ديكتاتورهاي حاكم بر كشور خود قيام و انقلاب كرده و درصدد سرنگوني ديكتاتورهاي مورد حمايت آمريكا و رژيم صهيونيستي و ساير قدرت‌هاي استكباري برآمده‌اند.
احمدي ادامه داد: ملت بزرگ ايران امسال با حضور گسترده خود بعد از گذشت 32 سال از عمر انقلاب اسلامي همچنان پاي انقلاب خود و همچنين بر سر عهد خود با آرمان‌هاي والاي حضرت امام و مقام عظماي ولايت ايستاده‌اند.
خطيب جمعه هريس همچنين اظهار داشت: علاوه بر اين مردم ايران در سال گذشته بر جريان فتنه و سران داخلي آن غلبه كرده و آنها را سرجاي خود نشاندند، فتنه‌گراني كه مورد حمايت آشكار آمريكا، انگليس و رژيم صهيونيستي بودند.


نوشته شده در   جمعه 15 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode