ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 بهمن 1389     |     کد : 14952

راهپيمايي22 بهمن‌ صحنه نمايش عزت نظام است‌

امام جمعه تبريز راهپيمايي 22 بهمن‌ را صحنه نمايش عزت و اقتدار نظام اسلامي دانست.

 
امام جمعه تبريز راهپيمايي 22 بهمن‌ را صحنه نمايش عزت و اقتدار نظام اسلامي دانست.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت‌‌الله محسن مجتهد شبستري امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز در مصلاي امام خميني(ره) اين شهر با بيان اينكه ملت‌هاي آزاده و تحت ستم زورگويان با پيروزي انقلاب اسلامي ايران، اين انقلاب را به عنوان نقطه اميد و پشتوانه خود در نظر گرفتند، اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران الگوي ملت‌هاي آزاده جهان است كه تحولات اخير در كشور مصر نمونه بارز آن محسوب مي‌شود.
وي مهم‌ترين برنامه و هدف انقلاب اسلامي را توسعه علمي، استقلال و دفاع از آزادي دانست و گفت: امروز مهم‌ترين برنامه ‌براي خنثي كردن توطئه‌هاي دشمنان انقلاب پافشاري بر دانش افزايي در كشور است.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي تصريح كرد: دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌هاي اسلامي، مقطع رهايي ملت ايران و بخشي از تاريخ ماست كه گذشته را از آينده جدا كرد.
خطيب جمعه تبريز احياي معنويت و آموزه‌هاي ديني در جامعه را مهم‌ترين دستاورد انقلاب اسلامي برشمرد و تصريح كرد: استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي بهترين و بزرگ‌ترين دستاوردهاي اين انقلاب بود كه توانست در دل‌ها نفوذ كرده و محبوبت فوق‌العاده جذب كند.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي با بيان اينكه روز 22 بهمن روز سرنوشت‌ساز براي ملت ايران است، تصريح كرد: 22 بهمن‌ صحنه نمايش عزت و اقتدار نظام اسلامي است و مردم استان آذربايجان شرقي همراه با ملت ايران در يوم‌الله 22 بهمن امسال يك بار ديگر عزم و اراده خود را در دفاع از انقلاب اسلامي و مقابله با دشمنان اسلام نشان خواهند دا‌د.
وي با اشاره به اين كه مردم صاحبان اصلي انقلاب هستند و انقلاب خود را در هر شرايط و زمان‌ با چنگ و دندان حفظ مي‌كنند‌، اظهار داشت: راهپيمايي 22 بهمن يك راهپيمايي معمولي نيست بلكه نشانگر قدرت ملت، وفاداري، اتحاد و انسجام ملت و تجديد ميثاق با امام و رهبري است.
آيت‌الله شبستري با بيان اين كه استكبار بايد بداند ملت ايران ملتي است سربلند و آزاده كه لحظه‌اي هم از شعارهاي اصولي خود عقب‌نشيني نخواهد كرد،افزود: نقطه اتكاي دولتمردان همواره اراده شكست‌ناپذير ملت بوده و با وجود وحدت، همدلي و يكپارچگي، آمريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند .
وي بار ديگر با تاكيد بر اين نكته كه راهپيمايي 22 بهمن قدرداني و پاسداشت از استقلال و آزادي است، گفت: با حضور در راهپيمايي امسالبه مستكبران اعلام خواهيم كرد كه تا آخرين نفر و نفس با قدرت‌هاي سلطه‌گر و استكبار توطئه‌گر مبارزه خواهيم كرد.
نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري راهپيمايي 22 بهمن را صحنه نمايش عزت و اقتدار نظام اسلامي دانست و بيان كرد: حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن تمام معادلات دشمنان را بر هم خواهد زد.
امام جمعه تبريز در ادامه با اشاره به تحولات منطقه اضافه كرد: اين تحولات از عوامل متعددي نشاني مي‌شود كه اسلام‌خواهي و نفرت از اسلام‌ستيزي حاكمان برخي كشورهاي عربي مهم‌ترين علت اين تحولات است.
آيت‌الله مجتهد شبستري تصريح كرد: آمريكا از اين نهضت‌ها به شدت در هراس است ولي دولتمردان اين كشور بايد بدانند كه دوران استعمار و استثمار اين كشورها تمام شده است.
وي اظهار داشت: حسني نامبارك و برخي ديگر از رهبران عربي با رژيم صهيونيستي سازش كرده و افرادي فاسد هستند كه به عنوان دست‌نشانده آمريكا و غرب با اسلام مبارزه مي‌كنند.
خطيب جمعه تبريز تصريح كرد: ملت ايران همانند ملت مصر تنفر خود را از اين زمامداران خائن در مصر، تونس و يمن كه دست نشاندهنده اجانب و اسلام‌ستيز هستند، اعلام مي‌دارد.
آيت‌الله شبستري به ملت مصر هشدار دارد مواظب باشيد گوهر اسلام را از دست شما نربايند و پاي آرمان‌هاي اسلامي بايستد كه به لطف الهي پيروزي و نصرت الهي نزديك است.
وي با تسليت شهادت جانسوز هشتمين ستاره پرفروغ امامت و ولايت گفت: امام رضا (ع) مانند ساير ائمه معصومين، بصيرت افزايي عليه ترفندهاي معاندان اسلام را در دستور كار خود قرار دادند و به اين امر عنايت خاص داشتند. 


نوشته شده در   جمعه 15 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode