ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 بهمن 1389     |     کد : 14665

امام جمعه موقت بستان‌آباد: قيام مردم كشورهاي عربي الهام گرفته از انقلاب ايران است‌

امام جمعه موقت بستان‌آباد گفت: قيام مردم دنيا به ويژه كشورهاي عربي عليه حكومت‌هاي فاسد حاكم بر سرنوشت خود الهام گرفته از انقلاب اسلامي ايران است.

 امام جمعه موقت بستان‌آباد گفت: قيام مردم دنيا به ويژه كشورهاي عربي عليه حكومت‌هاي فاسد حاكم بر سرنوشت خود الهام گرفته از انقلاب اسلامي ايران است.

به گزارش خبرگزاري فارس از بستان‌آباد، حجت‌اسلام احمد تقي‌زاده امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهرستان با اشاره به وظيفه مردم در مقابل انقلاب اسلامي اظهار داشت: قيام مردم دنيا عليه حكومت‌هاي فاسد حاكم بر سرنوشت خود برگرفته از انقلاب اسلامي ايران است و اين وظيفه آحاد مردم ما را در پايبندي هرچه بيشتر به دستاوردهاي انقلاب سنگين‌تر مي‌كند.
وي ادامه داد: يكي از ماموريت‌هاي الهي انقلاب و نظام اسلامي به ويژه در اين برهه از زمان، آگاهي دادن و بيداري بخشي به مردم دنيا است
امام جمعه موقت بستان‌آباد با اشاره به جنبش‌هاي الهام گرفته از انقلاب اسلامي ايران در بين مردم تونس، مصر و الجزاير تصريح كرد: مردم اين كشورها حكومتي الهام گرفته از اسلام به مانند انقلاب اسلامي ايران را مي‌خواهند.
خطيب نماز جمعه بستان‌آباد با اشاره به نهضت اسلامي ايران و ويژگي‌هاي آن افزود: رهبري ديني و عدم وابستگي انقلاب اسلامي به حزب و گروه خاص و حكومت‌هاي ديگر موجب شد تا اين انقلاب 32 سال با صلابت به راه خود ادامه داده و از اين مسير منحرف نشود.
وي از دهه مبارك فجر به عنوان آيينه تجلي خورشيد اسلام و فجر سعادت ملت‌ها، تجسم اراه و عظمت امام (ره) و بزرگ‌ترين خاطره ملت ياد كرد و ايام سالگرد پيروزي انقلاب را فرصتي براي تجديد ميثاق با امام و رهبري و شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي خواند.
تقي‌زاده از جمله عوامل بسترساز واقعه كربلا را دنياپرستي و پول‌پرستي عنوان كرد و گفت:‌ اگر بنا شد در جامعه الگوهاي ديني حاكم شده و به فرهنگ عمومي تبديل شوند مردم متمايل به اين الگوها مي‌شوند.
امام جمعه موقت بستان‌آباد اظهار داشت:‌ ولي اگر پول و مسائل مادي و لذايذ دنيوي به مسئله‌اي حاكم در زندگي فردي و اجتماعي جامعه تبديل شدند، مردم و حتي نخبگان و علما‌ نيز به جاي الگوهاي ديني به سمت مسائل دنيوي و مادي گرايش مي‌يابند.
تقي‌زاده از مسئولان خواست عملكرد سالانه خود را به صورت كارنامه‌اي در اختيار مردم قرار دهند و مردم را از جريان كارها واقدامات انجام گرفته آگاهي دهند.
وي با گراميداشت 28 صفر، سالروز شهادت رسول رحمت و خاتم مرسلين (ص) افزود: ما با تمسك به رسول خدا و اهل بيت (ع) مي‌توانيم حافظ و ضامن انقلاب ارزشمند خود باشيم و يقين داشته باشيم كه به اين سبب احكام اسلام در كشور اجرا مي‌شود.
تقي‌زاده گفت: حفظ ارزش‌هاي اسلامي در ايران، مردم جهان را براي داشتن حكومت اسلامي با اجراي احكام الهي به وجود آورده است.
امام جمعه موقت بستان‌آباد با اشاره به هفته وقف، احكام وقف را يكي از تكاليف ديني و الهي خواند و افزود: اگر مردم احكام وقف را بدانند و اجرا كنند بركات فراواني براي جامعه دارد.


نوشته شده در   جمعه 8 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode