ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 15 دي 1389     |     کد : 13645

آموزه‌هاي شيطاني «عرفان حلقه» در كمين دانش‌آموزان

فعاليت‌هاي فرقه انحرافي موسوم به «عرفان حلقه» در مدارس تهران به ويژه مدارس راهنمايي دخترانه نفوذ كرده است.

فعاليت‌هاي فرقه انحرافي موسوم به «عرفان حلقه» در مدارس تهران به ويژه مدارس راهنمايي دخترانه نفوذ كرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبري فارس «توانا»، طي سال‌هاي اخير شاهد گسترش فرقه‌هاي انحرافي و خودساخته‌اي بوده‌ايم كه با توسل به معاني ماوراء طبيعت و فرامادي اقدام به جذب مخاطب و سپس فريب و سوء استفاده از آنها مي‌كنند؛ فرقه شيطاني «عرفان حلقه» يكي از اين فرقه‌هاست.

شنيده‌ها حاكي است فرقه منحرف و شيطاني «عرفان حلقه» كه چند سالي است در كشور ما فعاليت‌ مي‌كند، با نفوذ در ميان دانش‌آموزان و مدارس به دنبال آن است تا جوان و نوجوان جامعه را در معرض افكار و آموزه‌هاي انحرافي خود قرار دهد.

فعاليت‌هاي اين فرقه ضاله در مدارس راهنمايي يكي از مناطق تهران گسترش بيشتري داشته و گويا موفق شده برخي از دانش‌آموزان و حتي معلمان مدارس اين منطقه را به سوي آموزه‌هاي دورغين و شيطاني خود فريب دهد.

اين فرقه شيطاني به واسطه برخي جذابيت‌هاي خاص، دانش‌آموزان را به سوي خود جذب مي‌كند و متأسفانه در مدارس راهنمايي دخترانه نفوذ بيشتري داشته است.

‌به گزارش توانا، سركرده اين گروه كه از تحصيلات كلاسيك نيز برخودار نيست، شيطان را بنده خدا مي‌داند و معتقد است قرآن وحي الهي نيست بلكه زائيده فكر بشري است.

به گفته برخي نجات‌يافتگان از گروه‌ عرفان حلقه، كلاس‌هاي عرفان حلقه به صورت مختلط برگزار مي‌شود و محتواي آنها به تمسخر گرفتن دين اسلام و غلط دانستن نماز و روزه و ساير كتاب‌‌هاي ديني است؛ آنها حتي زيارت عاشورا را به دليل تأكيد بر لعن و برائت باطل و خرافه مي‌دانند.

بي‌شك اين خرافات و دروغ‌ها بهداشت معنوي را در جامعه تهديد مي‌كند؛ اينكه به نام عرفان و رحمانيت خداوند، بندگان خدا را به نيروهاي شيطاني بفروشند و اخلاق و انسانيت و ايمان را در آنها نابود كنند، تهديدي جدي براي سلامت معنوي جامعه است.


نوشته شده در   چهارشنبه 15 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode