ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 13 آبان 1389     |     کد : 11008

10 هزار نفر در مؤسسه مهدقرآن مشغول به تحصيل هستند

مدير مؤسسه مهد قرآن و عترت آذربايجان شرقي گفت: 10 هزار نفر قرآن‌آموز در مؤسسه مهد قرآن و عترت آذربايجان شرقي در 32 مركز قرآني استان مشغول به تحصيل هستند.

مدير مؤسسه مهد قرآن و عترت آذربايجان شرقي گفت: 10 هزار نفر قرآن‌آموز در مؤسسه مهد قرآن و عترت آذربايجان شرقي در 32 مركز قرآني استان مشغول به تحصيل هستند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، رحيم وظيفه‌شعاع بعد از ظهر امروز در نشستي با اصحاب رسانه و مطبوعات آذربايجان شرقي از گسترش فعاليت‌هاي قرآني در اين مؤسسه خبر داد.
وي گفت: مهد قرآن و عترت آذربايجان شرقي يك مؤسسه خيريه و عام‌المنفعه است كه براساس عشق به قرآن شكل گرفته و تعهدي الهي و قرآني را در خود احساس مي‌كند.
مدير موسسه مهد قرآن و عترت آذربايجان شرقي تصريح كرد: اين موسسه بيش از 20 سال است كه فعاليت مي‌كند و در آستانه دهه سوم قرار دارد و با توجه به اينكه شهر تبريز به علت ماهيت فرهنگي خود همواره «اولين» بوده است از اين رو اين مؤسسه در كشور الگوي فعاليت‌هاي قرآني است.
وظيفه‌شعاع يادآور شد: در ارزيابي ملي اين مركز سه بار لوح نمونه و تقدير از رياست جمهوري دريافت كرده است و در ارديبهشت ماه امسال نيز در راستاي ترويج انديشه‌هاي شهيد مطهري لوح تقدير دريافت كرده‌ايم.
مدير مؤسسه مهد قرآن و عترت آذربايجان شرقي اظهار داشت: در راستاي تربيت مربيان قرآني هفت دوره مربي قرآني در اين مركز برگزار شده است كه همين امر موجب تربيت تعداد قابل توجهي مربيان قرآني توانمند در اين نهاد قرآني شده است.
وي گفت: از سال 87 حفظ و تربيت معلم گسترش يافته است و درحال حاضر در 9 رشته حوزه قرآني خدمات‌رساني به جامعه داريم.
وظيفه شعاع تصريح كرد: اين مؤسسه تلاش دارد تا طرح جامع قرآن‌آموزي را به صورت گسترده برگزار كند كه در همين راستا قرآن‌آموزان در 6 ترم، دو مهارت مهم قرآني را كسب خواهند كرد.
وي افزود: طرح آموزش كسب مهارت قرآن‌خواني در سه ترم و مرحله تدبر در قرآن نيز در سه ترم بعدي به صوت تجميعي برگزار مي‌شود و در سه ترم تدبر جز سي‌ام به قرآن آموزان‌ آموزش داده مي‌شود.
وظيفه شعاع تاكيد كرد: در6 ماه گذشته بيش از 4 هزار نفر در 200 كلاس حضور يافتند و در حال حاضر 18 مركز قرآني در راستاي تجميع آموزش‌هاي قرآني فعاليت مي‌كند.
مدير موسسه مهد قرآن و عترت آذربايجان شرقي گفت: در بخش فعاليت‌هاي كلي قرآني نيز 10 هزار نفر قرآن‌آموز در مؤسسه مهد قرآن و عترت آذربايجان شرقي در 32 مركز قرآني استان مشغول به تحصيل هستند.


نوشته شده در   پنجشنبه 13 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode