ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 17 مهر 1389     |     کد : 10143

هفت درصد نوزادان ايميل دارند!

تکنولوژيهاي نوين سير تکامل نوزادان و کودکان را به شکلي بي سابقه تغيير داده است زيرا گزارشي جديد نشان مي دهد آنها در حال به ارث بردن ويژگي دائمي جديدي از والدين خود هستند؛ حضور پايدار در جهان مجازي اينترنت.

 تکنولوژيهاي نوين سير تکامل نوزادان و کودکان را به شکلي بي سابقه تغيير داده است زيرا گزارشي جديد نشان مي دهد آنها در حال به ارث بردن ويژگي دائمي جديدي از والدين خود هستند؛ حضور پايدار در جهان مجازي اينترنت.
به گزارش مهر، شرکت امنيت اينترنتي AVG در گزارشي اعلام کرد با کمک وب سايتهاي اشتراک عکس قدرتمندي مانند فيس بوک 82 درصد از کودکان در 10 کشور جهان قبل از دو سالگي در فضاي مجازي ردپايي ديجيتال از خود به جا مي گذارند.
آمريکا با داشتن 92 درصد کودک زير دو سال در اينترنت، بيشترين آمار حضور آنلاين کودکان را به خود اختصاص داده است. نيوزيلند نيز با 91 درصد رتبه دوم را به خود اختصاص داده و در پي اين کشور، کانادا و استراليا با داشتن 84 درصد کودک زير دو سال آنلاين رتبه هاي سوم و چهارم را کسب کرده اند.
در اين مطالعه همچنين کشورهاي بريتانيا، فرانسه، آلمان، اسپانيا و ايتاليا مورد بررسي قرار گرفته اند. ژاپن تنها کشوري است که کمتر از نيمي از کودکان زير دو سالش حضور مجازي دارند.
اين گزارش تاکيد دارد لزوما مادران اين کودکان نيستند که تصاوير را بر روي اينترنت قرار مي دهند زيرا از ميان دو هزار و 200 مادر تنها 33 درصد از آنها تصاوير فرزندان نوزاد خود را بر روي اينترنت قرار مي دهند. در واقع ديگر اعضاي خانوداه و دوستان هستند که آرشيوي از تصاوير کودکان بر روي اينترنت ايجاد کرده و با به اشتراک گذاشتن اين تصاوير، پاک کردن عکس فرزندان را براي خانواده هاي نگران مشکل و گاه غير ممکن مي کنند.
هرکسي دوست دارد به عکس نوزادان و کودکان زيبا و جذاب نگاه کند، يا حداقل پدرو مادر کودکان اين طور فکر مي کنند اما اين اطلاعات همراه تصاوير مانند تاريخ تولد، نام و نام مياني کودک و مادر کودک است که مي تواند دردسرساز شده و مورد سوء استفاده سارقان هويت قرار گيرد.
همچنين در اين گزارش آمده است هفت درصد از کودکان زير 6 ماه نيز در اينترنت از آدرسهاي ايميل برخوردارند که توسط پدر و مادر آنها در زمان تولد ساخته شده است.
شرکت AVG که بيشتر به خاطر ساخت نرم افزارهاي آنتي ويروس شهرت دارد به دولتها در رديابي افرادي که از اطلاعات شخصي افراد بر روي اينترنت سوء استفاده مي کنند کمک کرده و راهنمايي هاي ارزشمندي براي محافظت از حريم آنلاين افراد ارائه مي کند.
به گفته «مک درموت» از شرکت AVG در زمان ارسال چنين اطلاعات و تصاويري بر روي وبسايتهاي اشتراک عکس مانند فيس بوک بايد از تنظيمات حريم خصوصي استفاده کرد که البته براي بسياري از افراد، قدم سخت بعدي دريافتن چگونگي کارکردن با اين تنظيمات در شبکه هاي اجتماعي است.


نوشته شده در   شنبه 17 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode