ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 15 شهريور 1403
پنجشنبه 15 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 21 بهمن 1394     |     کد : 99600

همبستگی ملی در عید انقلاب

همزمان با سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هموطنانمان در سراسر کشور فردا با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی، پایداری خود را برای ادامه مسیر جمهوری اسلامی به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اعلام خواهند کرد.


 
همزمان با سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هموطنانمان در سراسر کشور فردا با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی، پایداری خود را برای ادامه مسیر جمهوری اسلامی به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اعلام خواهند کرد.

راهپیمایی 22بهمن، امسال همزمان با تهران در بیش از هزار بخش، شهر، شهرستان و همچنین در بیش از 4000 روستای کشور برگزار می‌شود و در تهران، این مراسم ساعت 10 صبح آغاز و سخنران این مراسم رئیس‌جمهور خواهد بود.

در آستانه برگزاری راهپیمایی 22بهمن، مسئولان، مراجع تقلید، چهره‌های سیاسی و نهادهای مختلف کشور در سخنرانی‌ها و بیانیه‌هایی از مردم برای حضور گسترده در مراسم فردا دعوت کردند.

تضمین اقتدار و صلابت نظام با حضور مردم در صحنه

رئیس قوه قضاییه که دیروز به همراه مسئولان قضایی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب، به حرم مطهر امام راحل رفته بود با بیان این‌که مردم همچون گذشته در 22 بهمن امسال با حضور در صحنه، از انقلاب و آرمان‌های بلند انقلاب دفاع می‌کنند اظهار کرد: حفظ و حراست از این نظام به مجاهدت نیاز دارد و مردم بصیر ایران به لطف خدا در دفاع از انقلابشان همواره در صحنه بودند و هستند. آیت الله آملی لاریجانی گفت: حضور مردم در صحنه همواره موجب تضمین اقتدار و صلابت این نظام بوده است.

دعوت مراجع از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

مراجع تقلید هم در سخنرانی‌ها و بیانیه‌هایی از مردم برای حضور پرشکوه و حماسی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آیت‌الله علوی گرگانی در بیانیه ای تاکید کرد: اینجانب همه ملت و دلسوزان نظام و انقلاب را دعوت می کنم که در روز 22 بهمن حضور حماسی خود را نشان داده و با وجود همه مشکلات، هوشیاری خود را به رخ جهانیان بکشانند.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی نیز در حاشیه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم اظهار کرد: امیدوارم همه به صورت جدی و متحد در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند. آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به شرایط حساس و خاص امسال کشور تصریح کرد: باید به مساله راهپیمایی روز پیروزی انقلاب اهمیت بیشتر داده و ان‌شاءالله برکات آن نصیب همه هموطنان شود.

آیت الله سبحانی هم پیروزی انقلاب اسلامی را یک نعمت الهی دانست و گفت: همه مردم بویژه جوانان برای شکر این نعمت در این روز باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند. آیت‌الله نوری‌همدانی و آیت‌الله جوادی‌آملی هم مردم را به حضور باشکوه در راهپیمایی 22بهمن دعوت کردند.

حضور مردم هر سال باشکوه‌تر می‌شود

آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم حضور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن هر سال، باشکوه‌تر از سال گذشته دانست و گفت: به ملت ایران افتخار می‌کنیم.

جنتی در گفت‌وگو با خبرگزاری صد او سیما با ابراز اطمینان از حضور حماسی مردم انقلابی کشورمان در این مراسم افزود: براساس گزارش‌هایی که هر سال پس از مراسم 22 بهمن به ما می‌رسد، مشخص می‌شود که میزان جمعیت در مقایسه با سال‌های پیش افزایش می‌یابد و این نشان می‌دهد که مردم ما آمادگی دارند. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، همچنین با قدردانی از رسانه ملی و دیگر نهادهای تبلیغاتی، مردم ایران را موجب مباهات دانست و از وقت‌شناسی آنان تشکر کرد.

اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب

نهادهای مختلف هم در بیانیه‌هایی از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22بهمن دعوت کردند. شورای نگهبان در بیانیه‌ای که در این ارتباط صادر کرده با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن دعوت مردم ایران اسلامی برای حضور پر شکوه در راهپیمایی 22 بهمن، بر عهد خود برای صیانت از حق مردم و پاسداری از اسلامیت و جمهوریت نظام تأکید کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هم با صدور اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، عموم ملت شریف ایران را به حماسه‌آفرینی و حضور در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن دعوت کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در بیانیه‌ای، 22 بهمن را صحنه نمایش وحدت و انسجام ملی، اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب و امام(ره) و شهیدان گرانقدر، ولایت مداری و استکبارستیزی دانست و اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌گونه‌ای هوشمندانه حتی در فراسوی مرزهای کشور، در جغرافیای مقاومت اسلامی و در چارچوب مأموریت‌های مستشاری و حمایتی از دولت و ملت‌های مسلمان سوریه و عراق به مقابله با دشمنان مشترک امت اسلامی می‌پردازد.

سخنرانی رهبر سیاهپوستان آمریکا در راهپیمایی تهران

اصغر آبخضر، قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیروز در نشست خبری، برنامه‌های مراسم 22بهمن را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وی گفت: اجرای سرود رزمنوازان ارتش، اجرای گروه سرود 22 هزار نفری دانش آموزان، تجلیل از خانواده‌های شهدای انقلاب، دفاع مقدس، هسته‌ای، مدافعان حرم و جانباختگان مکه و منا از برنامه‌های ویژه مراسم راهپیمایی 22بهمن امسال در تهران خواهد بود. به گفته آبخضر، بیش از 5200 خبرنگار، عکاس و تصویربردار، مراسم راهپیمایی امسال را پوشش خبری و تصویری می دهند. وی همچنین از سخنرانی لوییس فراخان، رهبر سیاهپوستان آمریکا در مراسم راهپیمایی تهران خبر داد.


نوشته شده در   چهارشنبه 21 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode