ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 15 شهريور 1403
پنجشنبه 15 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 13 بهمن 1394     |     کد : 99295

«برجام» و «انتخابات» در دستورکار نشست سران قوا

سران سه قوه، روز گذشته در نشستی یک ساعت و نیمه که به میزبانی دولت برگزار شد، درباره مسائل روز، اجرایی شدن برجام و انتخابات، بحث و تبادل نظر کردند.

روحانی: پس از پیروزی انقلاب همواره شاهد برگزاری انتخابات سالم و رقابتی بوده‌ایم
«برجام» و «انتخابات» در دستورکار نشست سران قوا
 

سران سه قوه، روز گذشته در نشستی یک ساعت و نیمه که به میزبانی دولت برگزار شد، درباره مسائل روز، اجرایی شدن برجام و انتخابات، بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حسن روحانی پس از جلسه دیروز که نخستین نشست سران سه قوه بعد از اجرایی شدن برجام بود گفت: هماهنگی سه قوه همواره برای پیشرفت امور کشور کارساز و مهم است. روحانی با تبریک 12‌بهمن، سالروز ورود حضرت‌امام‌خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن، این روز را فجر انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: هر چه برکت داریم از انقلاب اسلامی، دهه فجر و مجاهدت‌هایی است که ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) انجام داد که در نتیجه، عزت، آزادی، استقلال، اخلاق اسلامی و جمهوری اسلامی را برای ما به ارمغان آورد. رئیس‌جمهور با بیان این‌که از طرف سران قوای جمهوری اسلامی از ملت بزرگوار و عزیز ایران دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور و باشکوه داشته باشند، افزود: بعد از 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران با حضور پرشکوه خود در روز 22بهمن نشان می‌دهد که همواره در مسیر انقلاب، امام و ولایت خواهد بود و این راه را ادامه خواهد داد. روحانی با اشاره به این‌که در جلسه سران سه قوه درباره فضای پسابرجام و سفر اخیر رئیس‌جمهور به دو کشور اروپایی و همچنین اقداماتی که باید برای پیشرفت کشور در شرایط جدید انجام شود، گفت‌وگو و تبادل نظر کردیم ادامه داد: رسیدن به پیشرفت، تنها در سایه هماهنگی و همدلی سه قوه امکان‌پذیر است و همه قوا باید دست به دست هم دهند تا از فضای به وجود آمده پس از برجام به نفع مردم، کشور و اشتغال جوانان بهره برداری کنیم.

رایزنی درباره انتخابات

رئیس‌جمهور با اشاره به گفت‌وگو درخصوص انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در جلسه سران سه قوه گفت: آنچه امروز رهبری معظم انقلاب و ملت ایران می‌خواهند، برگزاری انتخاباتی شکوهمند در کشور است که در این خصوص، بحثی در زمینه چگونگی برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم و اقداماتی که باید برای افزایش حضور و امید مردم جهت برگزاری انتخاباتی عظیم با همه ابعاد سلامت و رقابتی بودن داشتیم. روحانی با تأکید بر این‌که پس از پیروزی انقلاب همواره شاهد برگزاری انتخابات سالم و رقابتی در کشور بوده‌ایم، گفت: مطمئناً ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات یک حرکت رو به جلو در زمینه سیاسی و اجتماعی در کشور را رقم خواهد زد. رئیس‌جمهور با تأکید بر اهمیت همزمانی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار امیدواری کرد، ملت ایران در مسیر پیش روی خود همانند گذشته موفق باشد و بتواند افتخارات بزرگ‌تری بیافریند.


نوشته شده در   سه شنبه 13 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode