ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 16 فروردين 1389     |     کد : 7050

در طول ايام تعطيلات نوروز؛ روزانه 11 هزار نفر از مقبرةالشعراي تبريز ديدن كردند

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي اعلام كرد: مجموعا 143 هزار نفر و روزانه بيش از11هزار نفر در طول تعطيلات نوروزي از مقبره‌الشعراي تبريز ديدن كردند...

 مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي اعلام كرد: مجموعا 143 هزار نفر و روزانه بيش از11هزار نفر در طول تعطيلات نوروزي از مقبره‌الشعراي تبريز ديدن كردند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، احمد احمدي‌منش اظهار داشت: از اين تعداد بازديدكننده بيش از 55 درصد از داخل استان و ‌حدود 40 درصد از خارج استان بودند.
وي افزود:‌ بيش از پنج درصد بازديد كنندگان از مقبرة‌الشعراي تبريز مهمانان خارجي از كشورهاي مختلف بودند.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي افزود: در هفته دوم تعطيلات نوروزي ميزان بازديدكنندگان داخل استان به بيشتر از 60 درصد افزايش يافت، در هفته اول تعطيلات نوروزي نيز ميزان بازديد روزانه مقبرةالشعرا بيش از 4 هزار نفر بود.
احمدي‌منش همچنين با اشاره به برگزاري نمايشگاه‌هاي فرهنگي و هنري در ايام نوروز در سطح شهر خاطرنشان كرد: بيش از 10 هزار نفر در طول تعطيلات نوروزي از موزه كاريكاتور تبريز بازديد كردند.
وي افزود: بيش از 60 تابلو از آثار كاريكاتوريست‌هاي بزرگ جهان و 50 اثر حجمي و فانتزي در دو گالري خانه هنر تبريز به نمايش گذاشته شده بود.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي گفت: برپايي نمايشگاه عكس مشاهير آذربايجان و طبيعت آذربايجان‌، نمايشگاه هنري هفت سين، ‌نصب تابلوهايي از شخصيت‌هاي بزرگ ادبي همچون ظهيرالدين فاريابي، اسدي طوسي، خاقاني،‌ قطران و حيدربابا در محل مقبرةالشعرا، انتشار بنرهاي تبليغاتي و خوش آمدگويي مهمانان و مسافران نوروزي در ورودي شهر و مراكز فرهنگي و هنري تبريز همچنين نمايش فيلم «به رنگ ارغوان» به كارگرداني ابراهيم حاتمي‌كيا در سينما ناجي مجتمع سينمايي 22 بهمن تبريز از ديگر برنامه‌هاي اين اداره كل در ايام نوروز بود.


نوشته شده در   دوشنبه 16 فروردين 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode