ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 4 آذر 1392     |     کد : 63121

با ملت ایران جز با زبان احترام نمی‌توان سخن گفت

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 گفت: ایران با اراده و عزم جدی و با چشمان باز وارد مسیر مذاکرات شده است.

وزیر امور خارجه در فرودگاه مهرآباد:

با ملت ایران جز با زبان احترام نمی‌توان سخن گفت
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 گفت: ایران با اراده و عزم جدی و با چشمان باز وارد مسیر مذاکرات شده است.
محمدجواد ظریف در بدو ورود به تهران در سخنانی در فرودگاه مهرآباد، با تشکر از نمایندگان مجلس و اعضای دولت و خانواده شهدای هسته ای که برای استقبال از وی به فرودگاه آمده بودند، گفت: همه ما وامدار شهدای کشورمان و مردم ایران هستیم و آنچه که این توفیق را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد، مقاومت مردم ایران و تحمل فشارها بود که به همه دنیا ثابت کرد که با ملت ایران جز با زبان احترام و عزت نمی توان سخن گفت.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان این که امیدواریم طرف مقابل از این موضوع درس خود را گرفته باشند، تاکید کرد: برنامه هسته ای ایران ادامه خواهد یافت، زیرا این فعالیت ها هیچ تهدیدی برای جهان نیست.

وی در عین حال گفت: امیدواریم همه با چشم باز و واقع بینی، روندی را که در پیش داریم ادامه دهند و اجازه دهند اعتماد از دست رفته بازسازی شود و شروعی باشد برای نوع نگاه مردم ایران به رویکردهای این کشورها. امیدواریم کاری که شروع شده با جدیت پیگیری شود.

رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با 1+5 همچنین اظهار کرد: ایران با اراده و عزم جدی و با چشمان باز وارد این مسیر شده است، به تعامل سازنده و گفت وگو و منطق و ارائه مواضع منسجم و منطقی ایران اعتقاد داریم و آن را ادامه خواهیم داد. در عین حال زیاده خواهی ها را نخواهیم پذیرفت و یقین داریم که آینده با این سیاست و روش به خوبی ساخته می شود.

ظریف در پایان، از مقام معظم رهبری، شورای عالی امنیت ملی، مجلس و دولت برای اقدامات و حمایت هایشان از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران تشکر کرد. (ایسنا)


نوشته شده در   دوشنبه 4 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode