ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 27 تير 1392     |     کد : 56704

روحانی: رهبر انقلاب جامعه را با تدبیر هدایت می‌کنند

رئیس‌جمهور منتخب با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در بیست و چهارم خرداد ماه گذشته اظهار کرد: در روزهای اول انتخابات، برخی بدگمانی‌ها، تردیدها و شک‌ها وجود داشت، اما دیدیم که خدا با دل‌ها چه کرد و رهبر معظم انقلاب با تدبیرشان، قدم به قدم جامـــعه را هدایت کردند.

رئیس‌جمهور منتخب با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در بیست و چهارم خرداد ماه گذشته اظهار کرد: در روزهای اول انتخابات، برخی بدگمانی‌ها، تردیدها و شک‌ها وجود داشت، اما دیدیم که خدا با دل‌ها چه کرد و رهبر معظم انقلاب با تدبیرشان، قدم به قدم جامـــعه را هدایت کردند.



به‌ گزارش فارس، حسن روحانی که سه‌شنبه شب در بیست و یکمین محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت در مسجد ولیعصر(عج) تهران سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: هیچ جناح و فردی احساس نکرد در این انتخابات شکست خورده است و آن خادمی که رای آورد، آن‌قدر با معتدلان دو جناح نزدیک بود که هر دو احساس پیروزی کردند.



وی ادامه داد: پیام انتخابات یازدهم این بود که افراط‌گری ما را به جایی نمی‌رساند و این تعقل است که ما را به هدف نهایی می‌رساند.



روحانی با بیان این‌که «شکاف و اختلاف ما را به جایی نمی‌رساند»، افزود: چرا اشتباه چند نفر یا یک حزب را اینقدر کش می‌دهیم؟ ممکن است همه اشتباهی داشته باشیم، اما باید از پیغمبر اسلام(ص) بیاموزیم و گذشت داشته باشیم و راه را برای آنهایی که آماده بازگشتند، تسهیل کنیم.



رئیس‌جمهور منتخب ملت اظهار کرد: دشمن فکر می‌کرد یک شکاف دائم بین حاکمیت و مردم به وجود آورده و هیچ‌وقت این شکاف پر نمی‌شود و خیلی‌ها تصور می‌کردند یک انتخابات بی‌روح، سرد، بی‌رمق و حداقلی برگزار می‌شود.



حجت‌الاسلام روحانی افزود: حتی برخی دوستان در برخی جاها می‌گفتند که انتخابات حداقلی خواهد بود و شاید بهتر هم باشد که حداقلی شود، اما دیدیم که این انتخابات رشد فکری، خرد جمعی،‌ بیعت مجدد با امام، انقلاب، آرمان‌های بلند، اهداف ملی و منافع ملی نظام با حضور همه در صحنه بود.



وی با اشاره به مشارکت 73 درصدی در انتخابات بیست و چهارم خرداد گفت:‌ دیدیم که همه پای صندوق‌های رای آمدند و چه انتخابات زیبایی بود و همه گلایه‌ها و شکایت‌ها را کنار گذاشتند و حماسه آفریدند.روحانی تاکید کرد: در دیدارهایی که بعد از انتخابات با دیگر نامزدها داشته‌ام، دیدم که آنها نیز به دل احساس پیروزی می‌کردند و در واقع همه افرادی که به صحنه آمده بودند، پیروز انتخابات شدند.



پیروزی‌های دفاع مقدس متعلق به همه مردم است



رئیس‌جمهور منتخب در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: این‌که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند ملت ایران را به صورت واقعی تهدید کند و قدم نظامی علیه ما بردارد، به دلیل سابقه هشت سال دفاع مقدس است.



وی با بیان این‌که پیروزی‌های دوران هشت سال دفاع مقدس متعلق به همه ملت است، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، عملیات‌های بزرگی داشتیم که همه با هم در آن بودیم و کسی نمی‌تواند بگوید که من تنها بودم.


نوشته شده در   پنجشنبه 27 تير 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode