ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1391     |     کد : 46767

پازل ناكامي پرسپوليس با شكست مقابل تراكتورسازي كامل شد

پرسپوليس نيم فصل اول ليگ دوازدهم را با قبول شكست يك بر صفر در ورزشگاه آزادي مقابل تراكتورسازي به پايان برد تا در كارنامه 17 بازي تيم مانوئل ژوزه تنها يك عبارت بتوان نوشت؛ ناكام بزرگ!

پرسپوليس نيم فصل اول ليگ دوازدهم را با قبول شكست يك بر صفر در ورزشگاه آزادي مقابل تراكتورسازي به پايان برد تا در كارنامه 17 بازي تيم مانوئل ژوزه تنها يك عبارت بتوان نوشت؛ ناكام بزرگ!
سرخپوشان كه هفته‌ها با ارائه بازي‌هاي ضعيف و پرانتقاد گاه در منطقه فانوس به دستان ليگ قرار گرفتند در چندبازي گذشته خود قدري به خود آمده و با ارائه بازي‌هاي قابل قبول و البته كسب نتيجه كمي هواداران خود را به ادامه اين رقابت‌ها اميدوار كردند.

در حالي كه بازي با تراكتورسازي در ورزشگاه آزادي فرصت خوبي بود تا سه امتياز بازي، روحيه خوبي به تيم مانوئل ژوزه بدهد، اما عكس اين اتفاق رخ داد و تيم ژوزه به اصل خويش يعني همان تيم شكننده هفته‌هاي آغازين ليگ برگشت و در آزادي نتوانست تراكتورسازي را چندان آزار دهد و با يك گل مغلوب حريف تبريزي شد.

پرسپوليس كه در اين بازي محسن بنگر و كريم انصاري‌فرد را در خط دفاع و حمله به دليل سه اخطاره بودن در اختيار نداشت هم در خط حمله كم‌زهر بود و هم در خط دفاع متزلزل نشان داد تا گلزني سيدمهدي سيدصالحي در دقيقه 77 حسن ختامي باشد بر ناكامي‌هاي پرسپوليس در نيم فصل.

توقف سپاهان به سود آبي‌ها

سپاهان در شرايطي كه براي قهرماني نيم فصل علاوه بر پيروزي خود نياز به توقف استقلال دارد، از پس آلومينيوم هرمزگان برنيامد تا با وجود صعود به صدر جدول (به لطف تفاضل گل) اسباب خشنودي استقلالي‌ها را فراهم كند.

تيم زلاتكو كرانچار عصر ديروز در حالي گام به بندرعباس گذاشت كه با توجه به تساوي يك بر يك آلومينيوم مقابل تراكتورسازي در هفته گذشته، پيش‌بيني مي‌شد سپاهان هم به زمين سفتي برخورد كند، اتفاقي كه رخ داد و سپاهان با وجود اين خيلي زود روي شم گلزني محمدرضا خلعتبري توانست دروازه حريف را باز كند، اما شيرازه تيم ميثاقيان با اين گل به هيچ عنوان از هم نپاشيد و با زدن گل تساوي يك امتياز ارزشمند را از اين مدعي قهرماني كسب كرد تا بيش از همه استقلالي‌ها خوشحال شوند كه اگر امروز در مصاف با داماش نيز يك امتياز كسب كنند به صدر جدول بازگشته و قهرمان نيم‌فصل مي‌شوند.

پيروزي دايي و رقيبانش

اما عصر ديروز سه بازي مهم هم براي تعيين رتپه‌هاي سوم تا پنجم برگزار شد و در حالي كه علي دايي اميدوار بود با پيروزي تيمش مقابل فجر سپاسي نيم فصل نخست را با قرار گرفتن در رده سوم به پايان ببرد، نتوانست به اين آرزوي خود دست يابد؛ چرا كه با وجود برتري يك بر صفر راه‌آهن، در ديگر بازي‌ها هم فولاد در يك بازي برتر 3 بر يك از سد نفت تهران گذشت و ملوان هم 3 بر 2 ذوب‌آهن را برد تا در نهايت فولاد و ملوان بالاتر از راه‌آهن در رده‌هاي سوم و چهارم قرار بگيرند.

با وجود اين هر سه تيم در امتياز 29 برابر هستند و رقابت ميلي‌متري آنها حداقل در هفته‌هاي ابتدايي نيم فصل دوم ديدني خواهد بود، درست مثل رقابت صدرنشيني استقلال و سپاهان.

در ديگر بازي‌ها سايپاي ده نفره نتوانست از پس گهر قعرنشين برآيد و محمد مايل‌كهن سرمربي گهر توانست از تيم سابق خود يك امتياز كسب كند.

ضمن اين‌كه نفت آبادان هم با توقف برابر پيكان همچنان در رده هفدهم باقي ماند و مس و صبا هم به تساوي بدون گل رضايت دادند.

نتايج بازي‌هاي انجام شده ديروز

آلومينيوم يك ـ سپاهان يك گل‌ها: محمدرضا خلعتبري(26) براي سپاهان و رسول پيرزاده(52) براي آلومينيوم

سايپا 2 ـ گهر دورود 2 گل‌ها: سجاد شهباززاده(4 و 53) براي سايپا و محمد پروين(45) و فريد عابدي(4+90) براي گهر

مس صفر ـ صبا صفر

پيكان صفر ـ نفت آبادان صفر

راه‌آهن يك ـ فجرسپاسي صفر گل: مجتبي شيري(76)

ذوب‌آهن 2 ـ ملوان 3

گل‌ها: مهدي رجب‌زاده(41) و اسماعيل فرهادي(45) براي ذوب‌آهن و محمد نزهتي(28)، جلال رافخايي(45) و مهرداد اولادي(65) براي ملوان

فولاد 3 ـ نفت تهران يك گل‌ها: لوسيانو پريرا(26 و 86) و ايوب والي(61) براي فولاد و مصطفي سيفي(15) براي نفت

پرسپوليس صفر- تراکتورسازي يک گل‌: سيد مهدي سيدصالحي (77)


نوشته شده در   سه شنبه 14 آذر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode