ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 17 آبان 1391     |     کد : 45557

پيروزي روحيه‌بخش تيم ملي

بازيكنان تيم ملي فوتبال كشورمان در شبي كه تاجيكستان حرفي براي گفتن نداشت، شش بار حلقه شادي زدند تا با كسب پيروزي روحيه‌بخش شش بر يك مقابل اين حريف آسياي ميانه، به استقبال بازي حساس هفته آينده با ازبكستان بروند.

ايران با پيروزي پر گل بر تاجيكستان به استقبال بازي با ازبكستان رفت
پيروزي روحيه‌بخش تيم ملي
بازيكنان تيم ملي فوتبال كشورمان در شبي كه تاجيكستان حرفي براي گفتن نداشت، شش بار حلقه شادي زدند تا با كسب پيروزي روحيه‌بخش شش بر يك مقابل اين حريف آسياي ميانه، به استقبال بازي حساس هفته آينده با ازبكستان بروند.
كارلوس كرش در اين بازي تداركاتي تيمش را با تركيب رحمان احمدي (46 - سوشا مكاني)، محمد نصرتي، شجاع خليل‌زاده، حسين ماهيني، احسان حاج‌صفي(46 - احمد حسن‌زاده)، اميد نظري، ميلاد نوري، علي كريمي(42 - آرش افشين)، يعقوب كريمي(64 - پژمان نوري)، جلال رافخايي(46 - عليرضا عباسفرد) و قاسم دهنوي(73 - محمدرضا خلعتبري) به ميدان فرستاد و تقريبا به اهدافي كه در ذهن خود داشت رسيد.

براي ايران در اين بازي قاسم دهنوي در دقايق 9 و 30 و يعقوب كريمي در دقايق 13 و 32، احمد حسن‌زاده در دقيقه 50 و عليرضا عباسفرد در دقيقه 89 گلزني كردند و تنها گل تاجيكستان هم در دقيقه 67 توسط ساوان كلوف به ثمر رسيد.

نكته قابل توجه بازي ديروز مصدوميت علي كريمي بود. او كه در غياب جواد نكونام از همان ابتدا با بازوبند كاپيتاني براي تيم ملي بازي كرد، پس از آن‌كه با پاس‌هاي دقيقش سازنده هر دو گل نخست تيم ملي بود در اواخر نيمه نخست با مصدوميت مواجه شد و به ناچار زمين را ترك كرد.سرمربي پرتغالي تيم ملي كه بيشتر از نفرات جايگزين مقابل تاجيكستان استفاده كرد، در پايان اين بازي گفت: قبل از هر چيز بايد بگويم از عملكرد بازيكنانم خيلي خوشحال هستم، چراكه آنها نشان دادند از تعهد بالايي براي حضور در تركيب تيم ملي برخوردار ند. اين بازي فرصت خوبي بود براي بعضي از بازيكنان جديد كه خودي نشان بدهند. از طرفي ما در سه روز گذشته تمرينات پرفشاري را پشت سر گذاشته بوديم و در مقابل تاجيكستان جواب اين تمرينات را به بهترين شكل ممكن گرفتيم.

كارلوس كرش درباره بازي حساس هفته آينده با ازبكستان هم گفت: بدون شك بازي سخت‌تري را نسبت به بازي با كره‌جنوبي پيش رو داريم. ازبك‌ها فشرده‌تر از كره بازي مي‌كنند و باتوجه به شرايط جدول به تهران مي‌آيند تا حداقل با يك تساوي به ازبكستان برگردند. به همين خاطر من فكر مي‌كنم يكي از بازي‌هاي سخت را پيش رو داشته باشيم.

البته همچون هميشه به حمايت تماشاگران چشم داريم و تلاش مي‌كنيم با يك نتيجه خوب مردم را خوشحال كنيم.


نوشته شده در   چهارشنبه 17 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode