ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 26 شهريور 1391     |     کد : 42850

ادامه اعتراض‌ها به فيلم موهن آمريكايي

اعتراضات به هتك حرمت ساحت مقدس پيامبر اسلام(ص) كه از چند روز قبل آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد و مقامات و مسئولان كشورمان با محكوميت اين اقدام اهانت‌آميز خواستار برخورد آمريكا با عوامل انتشار فيلم توهين‌آميز به پيامبر هستند.

موج‌اعتراض‌هاي ضد‌آمريكايي به استراليا نيز رسيد
ادامه اعتراض‌ها به فيلم موهن آمريكايي
اعتراضات به هتك حرمت ساحت مقدس پيامبر اسلام(ص) كه از چند روز قبل آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد و مقامات و مسئولان كشورمان با محكوميت اين اقدام اهانت‌آميز خواستار برخورد آمريكا با عوامل انتشار فيلم توهين‌آميز به پيامبر هستند.
آيت‌الله آملي لاريجاني، رئيس قو قضاييه با صدور پيامي اقدام موهن اخير عليه ساحت مقدس حضرت محمد(ص) پيامبر بزرگ اسلام را محكوم كرد و خواستار واكنش سازمان‌هاي بين‌المللي و مجامع اسلامي در اين رابطه شد.

آملي‌لاريجاني با تاكيد بر اين‌ كه در اين مقطع زماني كه بيداري اسلامي منطقه و بلكه جهان را فراگرفته است، عواقب اين اقدام موهن درس بزرگ و فراموش‌نشدني به استكبار جهاني و اذناب آن خواهد داد، تصريح كرد: دولت آمريكا نيز نمي‌تواند به بهانه آزادي بيان از زير بار مسئوليت اين اقدام غيرقابل گذشت شانه خالي كند.

همچنين آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در پيامي ساخت فيلم موهن آمريكايي و توهين به ساحت پيامبر(ص) را گناه نابخشودني خواند و واكنش متحد مسلمانان جهان را درسي تاريخي براي آينده آنان برشمرد.

وي در اين پيام با اشاره به سابقه طولاني هجمه صهيونيست‌ها و دنياي استكبار به ارزش‌ها و مقدسات اسلامي تصريح كرد: اين امر در سال‌هاي اخير به دليل موج بيداري اسلامي كه موجب نگراني و وحشت صهيونيست‌ها و حاميان غربي آنان شده، افزايش يافته است.

محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز در پيامي تاكيد كرد: هتاكي به پيامبر(ص) به موج سوم بيداري اسلامي در سراسر جهان اسلام تبديل مي‌شود.

نمي‌توان به نام آزادي بيان از كنار اين ماجرا گذشت

سفير و نماينده دائم ايران در سازمان ملل نيز خواستار برخورد جدي آمريكا با عوامل اصلي انتشار فيلم توهين‌آميز به پيامبر اسلام شد و تصريح كرد: آنها نمي‌توانند به نام آزادي بيان بسادگي از كنار اين قضيه بگذرند.

محمد خزاعي در گفت‌وگو با خبرنگاران، انتشار فيلم توهين‌آميز به ساحت پيامبر گرامي اسلام(ص) را در چارچوب پروژه اسلام‌هراسي دانست و تصريح كرد: اگر كشورهاي غربي و آمريكا با موارد قبلي توهين به مقدسات به طور جدي برخورد كرده بودند، شاهد اهانت اخير نبوديم.

سفير و نماينده دائم كشورمان اظهار كرد: از نظر كنوانسيون‌هاي بين‌المللي، مقررات بين‌المللي و همين‌طور منشور ملل متحد هرگونه اهانت به اديان ابراهيمي، پيامبران و شخصيت‌هاي مقدس اديان و بويژه كتاب‌هاي مقدس اديان آسماني محكوم شده و اين موضوع را شما بصراحت مي‌توانيد در تمامي اين مباحث مشاهده كنيد.

سفير و نماينده دائم كشورمان تاكيد كرد: هم مباني حقوقي و هم منشور سازمان ملل متحد راه را براي برخورد با اين‌گونه اقدامات باز كرده و نه فقط مسلمانان بلكه جامعه بشري و همه اديان الهي انتظار دارند با عوامل اين توهين بشدت برخورد شود.

كليساهاي آشوري كلداني فيلم موهن آمريكايي ـ اسرائيلي را محكوم كردند

اعتراض به اين اقدام اهانت‌آميز تنها منحصر به مسلمانان نبود و كليساهاي آشوري كلداني كشورمان هم با بيانيه مشتركي اين اقدام را محكوم كردند.

اين كليساها در بيانيه خود تاكيد كردند كه روحانيون و مسيحيان آشوري كلداني انتشار فيلم موهن آمريكايي‌ـ‌صهيونيستي و اهانت‌آميز به ساحت مقدس پيامبر گرامي اسلام را كه با استدلال بر آزادي بيان اكران شده است، بشدت محكوم‌مي‌كنند.

در اين بيانيه كه به امضاي خليفه‌گري آشوري كلداني كاتوليك تهران، اسقف اعظم رمزي گرمو، كليساي شرق آشوري ايران، اسقف مار نرساي بنيامين، كليساي انجيلي آشوري تهران و كشيش نينوس مقدس‌نيا رسيده آمده است: به اين وسيله انزجار خود را از اين اقدام غيراخلاقي و مخالف با موازين و تعاليم اديان توحيدي اعلام مي‌كنيم. 


نوشته شده در   يکشنبه 26 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode