ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 20 شهريور 1391     |     کد : 42556

صعود قدرتمندانه واليبال ايران به ليگ جهاني

واليبال ايران ثمره حركت اصولي و توسعه‌اي خود را با راهيابي به ليگ جهاني گرفت. تيم ملي واليبال كه با كم‌شانسي حضور در المپيك را از دست داده بود...

واليبال ايران ثمره حركت اصولي و توسعه‌اي خود را با راهيابي به ليگ جهاني گرفت. تيم ملي واليبال كه با كم‌شانسي حضور در المپيك را از دست داده بود، ديروز به‌جبران اين مساله، ژاپن را در راه حضور در ليگ جهاني مغلوب كرد تا چشم‌بادامي‌ها با وجود تمام افتخاراتشان در واليبال قاره، پلي باشند براي راهيابي واليبال ايران به ليگ جهاني كه بديهي است با حضور تيم‌هاي برتر جهان در آن، ليگ جهاني نيز افق‌هاي تازه‌اي از پيشرفت را پيش‌روي واليبال ايران مي‌گذارد.
تيم ملي كه پيش از ژاپن در دو ديدار از سد مصر در قاهره گذشته بود، ديروز نيز در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران، جشن صعود خود را در حضور چشم‌بادامي‌ها كامل كرد تا نسل طلايي واليبال كشورمان، سر به آسمان افتخار ساييده باشد. ژاپن كه در ديدار نخست خود نيز جمعه شب سه بر صفر باخته بود، هرچند در ديدار دوم خود بدون استرس و آشنا با جو سالن به ديدار شاگردان خوليو ولاسكو آمد، اما اشتهاي ملي‌پوشان واليبال كشورمان به اندازه‌اي بالا بود كه در همان گيم نخست، اندك اميد چشم‌بادامي‌ها را بر باد داد تا با پيروزي 25 ـ16 ايران در اين ست، ژاپن به‌طور كامل خلع سلاح شده و سالن از فرط شور و خوشحالي به حد انفجار برسد. در دو گيم ديگر نيز مردان پرافتخار واليبال ايران با پيروزي 25 بر 17 و 25 بر 21 فرصت عرض اندام چنداني را به حريف ندادند تا با برتري كامل بر ژاپن بزرگ و پرافتخار، ‌به ليگ جهاني سلام بگويند. بي‌ترديد حالا و با حضور واليبال در ليگ جهاني، ‌دنيا روي واليبال ايران حسابي جداگانه خواهد گشود و حتم داريم كه اين نسل طلايي واليبال حرف‌هاي تازه‌اي را در مصاف با بهترين تيم‌هاي جهان خواهد داشت و از اين حضور نهايت بهره را در جهت رشد و شكوفايي بيشتر به عمل خواهد آورد.


نوشته شده در   دوشنبه 20 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode