ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 5 شهريور 1391     |     کد : 41778

رزمايش تامين امنيت اجلاس تهران

رزمايش آغاز عمليات اجراي تامين امنيت سران کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد صبح روز گذشته با حضور سردار احمدي مقدم، فرمانده نيروي انتظامي در مرقد امام خميني (ره) برگزار شد.


رزمايش آغاز عمليات اجراي تامين امنيت سران کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد صبح روز گذشته با حضور سردار احمدي مقدم، فرمانده نيروي انتظامي در مرقد امام خميني (ره) برگزار شد. از سوي ديگر، جانشين فرمانده ناجا در اين مراسم از به‌كارگيري 850 تيم امنيتي انتظامي و 110هزار پليس براي پوشش حفاظتي شانزدهمين اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها در تهران خبر داد.
به گزارش ايسنا، سردار احمدرضا رادان در رزمايش آغاز عمليات اجرايي تامين امنيت اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش غيرمتعهدها گفت: پس از ابلاغ زمان برگزاري اين نشست در تهران اقدامات امنيتي پليس براي برگزاري هرچه بهتر اين اجلاس آغاز شد.

وي با بيان اين‌كه قرارگاه امام علي(ع) از ابتداي زمان ابلاغ اجلاس طرح‌ريزي را آغاز كرد، افزود: قرارگاه امام علي(ع) به همراه دو قرارگاه، مسئول تامين امنيت تهران و حفاظت از شخصيت‌هاست و ضمن اخذ حكم به اجراي ماموريت مي‌پردازد.جانشين فرمانده ناجا با بيان اين‌كه در استان‌هاي همجوار و بخصوص منتهي به تهران، ايست‌هاي بازرسي‌ موقت و مقطعي در نظر گرفته شده است، توضيح داد: 360 ايستگاه بازرسي در تهران در نظر گرفته شده است كه 200 ايست بازرسي از سوي ناجا براي تامين امنيت تهران و 160 ايست بازرسي نيز از سوي بسيج راه‌اندازي شده است. وي با اعلام ابلاغ آماده‌باش در همه يگان‌ها قبل و بعد از اجلاس گفت: پيش‌بيني و تقويت پليس راهور به منظور سفر مردم تهران و همچنين افزايش گشت‌ها و مراقبت‌هاي هوايي در كوير،‌ مرز و آسمان تهران در نظر گرفته شده است.

محدوديت‌هاي ترافيكي شناور است

استاندار تهران درباره اجراي محدوديت‌هاي ترافيكي در زمان برگزاري اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش غيرمتعهدها گفت: اين محدوديت‌ها به صورت شناور خواهد بود و قطعي نيست و متناسب با تردد مهمانان، مسيرها مشخص و اطلاع‌رساني مي‌شود.

به گزارش ايسنا، مرتضي تمدن افزود: تمامي اداراتي كه كارهاي خدمات‌رساني و درماني انجام مي‌دهند از جمله آتش‌نشاني، دستگاه‌هاي امداد و نجات، شهرداري و بيمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و كلينيك‌ها آماده خدمات‌رساني هستند و تعطيل نخواهند بود، اما همه بخش‌هاي اقتصادي و غيراقتصادي دولتي و غيردولتي تعطيل است.


نوشته شده در   يکشنبه 5 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode