ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 21 تير 1391     |     کد : 39395

احمدي‌نژاد: نقش زنان در بيداري اسلامي موثرتر از مردان است

اجلاس جهاني زنان و بيداري اسلامي ديروز با حضور رئيس‌جمهور و برخي ديگر از مقامات كشوري و لشكري كشورمان آغاز شد.

اجلاس جهاني زنان و بيداري اسلامي امروز پايان مي‌يابد
احمدي‌نژاد: نقش زنان در بيداري اسلامي موثرتر از مردان است
اجلاس جهاني زنان و بيداري اسلامي ديروز با حضور رئيس‌جمهور و برخي ديگر از مقامات كشوري و لشكري كشورمان آغاز شد.

در اين اجلاس كه امروز نيز ادامه دارد علاوه بر1500 زن شركت‌كننده كه از ايران و 80 كشور ديگر هستند، چهره‌هايي چون علي‌اكبر ولايتي دبيركل مجمع جهاني بيداري اسلامي، ابراهيم جعفري نخست‌وزير پيشين عراق و عمار حكيم رئيس مجلس اعلاي عراق حضور دارند.
محمود احمدي‌نژاد كه سخنران افتتاحيه اين اجلاس بود، در سخنان خود با اشاره به تحولات اخير گفت: در تحولات اجتماعي منطقه و بيداري اسلامي، نقش زنان، موثرتر از مردان است و بيداري زنان در يك جامعه، سبب بيداري تمام اعضاي آن جامعه خواهد شد.

به گزارش فارس، احمدي‌نژاد با اشاره به اين‌كه خداوند بسياري از فضايل را براي زنان قرار داده است، گفت: اگر مادر شير پاك خود را با زمزمه ايمان و پاكي در كام فرزند خود بريزد، به‌طور حتم ما شاهد ساخت بمب اتمي نخواهيم بود كه با انفجار آن 250هزار انسان نابود شوند.

ظلمي كه امروز به انسان‌ها مي‌شود بي‌سابقه است

وي با تاكيد بر اين‌كه ظلمي كه امروز بر انسان تحميل مي‌شود در تاريخ بي‌سابقه است، گفت: ظلم طاغوت‌ها، نمرودها و دايره نفوذ و سلطه آنها محدود بود، اما امروز مستكبران همه زمين و همه ملت‌ها را تحت سلطه خود گرفتند و در داخل هر خانواده‌اي نفوذ كرده‌اند. احمدي‌نژاد افزود: در زمان برده‌داري و استعمار، ظلم آشكار بود، اما امروز مستكبران با شعار حقوق بشر و دفاع از ملت‌ها و با وعده يك زندگي برتر و توسعه سياسي، بزرگ‌ترين ظلم تاريخ را تحميل كرده‌اند.

رئيس‌جمهور با طرح اين سؤال كه آيا واقعا مردم آمريكا آزادند، گفت: امروز زشت‌ترين جلوه خفقان در آمريكا حاكم است؛ مي‌بينيد كه يك گروه سرمايه‌دار صهيونيست در پشت پرده بر 300 ميليون نفر از مردم آمريكا حكمراني مي‌كنند.

احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه مردم آمريكا حق انتخاب و آزادي ندارند، افزود: در هركجا كه لازم باشد و براي حفظ منافع صهيونيست، چهره خاصي رئيس‌جمهور مي‌شود.

رئيس‌جمهور تصريح كرد: در آمريكاي لاتين مردم تلاش مي‌كنند و با جريانات آمريكايي مبارزه مي‌كنند و بعد از 20 سال تلاش يك چهره مردمي و ضدآمريكايي را روي كار مي‌آورند، اما آنقدر براي وي مشكل ايجاد مي‌كنند تا بار ديگر يك چهره آمريكايي سر كار بيايد.

رئيس‌جمهور تاكيد كرد: روشن است كه اين وضع بايد عوض شود. ما نيازمند تحول هستيم. تحولات اساسي بايد اتفاق بيفتد و همه نظام‌ها بايد زير و رو شوند. وي افزود: ‌اما نكته مهم اين است كه هر تحولي از بيداري انسان‌ها آغاز مي‌شود و تا انسان‌ها بيدار نشوند، اتفاقي نخواهد افتاد.

خداوند تنها يك دين فرستاده است

رئيس‌جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين‌كه اسلام يك دين جهاني است و خداوند، فقط يك دين فرستاده است، گفت: خداوند ديني به نام مسيحيت و يهوديت نفرستاده است. حضرت ابراهيم(ع) منادي اسلام بود، حضرت موسي و حضرت عيسي نيز منادي دين اسلام بودند.

وي ادامه داد: پيامبر عزيز ما كه پيامبر خاتم است به همه جهان تعلق دارد، ايشان پيامبر مردم آمريكا، اروپا و آسيا نيز هست. پيامبر بودايي‌ها نيز هست و آمده است تا همه را نجات دهد. احمدي‌نژاد گفت: پيامبر عزيز ما فقط براي مسلمانان نيست، قرآن نيز فقط براي مسلمانان نيست، قرآن متعلق به همه انسان‌هاست.

آمريكا و رژيم صهيونيستي رفتني‌ هستند

احمدي‌نژاد با تاكيد بر اين‌كه امروز نوك تيز بيداري اسلامي و انقلاب‌ها بايد عليه رژيم صهيونيستي باشد، گفت: اين رژيم پايگاه استكبار است و تا زماني كه نظام سلطه برقرار باشد، ملت‌ها روي خوش نخواهند ديد. وي تصريح كرد: مأموريت مشترك همه ما آن است كه براي نجات تمام بشريت و استقرار عدالت حركت كنيم و براي آن بايد سلطه آمريكا و رژيم صهيونيستي را از بين ببريم تا عدالت را مستقر كنيم.

علي اكبر ولايتي، دبير مجمع جهاني بيداري اسلامي نيز طي سخناني در اين اجلاس گفت: جنبش‌هاي اخير مردمي در سرزمين‌هاي اسلامي، نهال خودآگاهي، اعتماد به نفس و بازگشت به خويشتن را در ميان مسلمانان كاشته و آنان را به پرسشگري‌هاي عظيمي واداشته است.


نوشته شده در   چهارشنبه 21 تير 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode