ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 11 تير 1391     |     کد : 38913

فينال رويايي فوتبال

امشب فينال جام ملت‌هاي اروپا بين دو تيم اسپانيا و ايتاليا را مي‌توانيد با گزارش داغ و هيجان‌انگيز عادل فردوسي‌پور از شبكه سه سيما ببينيد.

 
امشب فينال جام ملت‌هاي اروپا بين دو تيم اسپانيا و ايتاليا را مي‌توانيد با گزارش داغ و هيجان‌انگيز عادل فردوسي‌پور از شبكه سه سيما ببينيد.
حسين ذكايي، تهيه‌كننده جام چهاردهم در گفت‌وگو با جام‌جم با اشاره به اين‌كه شبكه سه سيما ويژه برنامه‌هاي مفصلي را براي پوشش فينال يورو و شب بعد از فينال تدارك ديده است، گفت: در برنامه ويژه فينال مجيد جلالي و دكتر حميدرضا صدر به‌عنوان دو نفر از مربيان و كارشناسان فوتبال كشور در استوديوي جام چهاردهم حاضر خواهند بود تا قبل از شروع مسابقه، بين دو نيمه و در پايان بازي، نقطه نظرات كارشناسي خود را از بازي فينال ارائه داده و جام را از زواياي مختلف مورد تجزيه و تحليل قرار دهند.

اين برنامه آيتم‌هاي ديگري مثل معرفي كشورهاي فيناليست و پخش عكس‌هاي منتخب از بازي و حواشي آن را نيز خواهد داشت و نهايت تلاش به‌عمل خواهد آمد تا هيچ صحنه‌اي از چشم بينندگان پنهان نماند. وي در عين حال با اشاره به اين‌كه عصر روز يكشنبه و طي برنامه‌اي ويژه، تمام فينال‌هاي جام ملت‌هاي اروپا از ابتدا تاكنون در برنامه‌اي 50 دقيقه‌اي از ساعت‌16 و 45دقيقه روي آنتن شبكه سه خواهد رفت، ‌افزود: كار گزارش اين ويژه برنامه توسط عادل فردوسي‌پور و مزدك ميرزايي انجام مي‌شود.

ذكايي با اشاره به اين‌كه آخرين برنامه از سري برنامه‌هاي جام چهاردهم دوشنبه‌شب روي آنتن شبكه سه خواهد رفت، اضافه كرد: در اين برنامه زواياي مختلف و پنهان مانده جام ملت‌هاي اروپا مورد توجه كارشناسان قرار خواهد گرفت.

رسانه ملي خوب درخشيد

كاپيتان اسبق تيم ملي و پرسپوليس كه يكي از طرفداران پروپا قرص فوتبال روز دنيا و بويژه اروپاست، عملكرد صدا و سيما را در پوشش خبري و تصويري يورو 2012 عالي توصيف كرد. محمد پنجعلي در گفت‌وگو با جام‌جم تصريح كرد: بدون شك پخش تلويزيوني رقابت‌هايي در سطح جام ملت‌هاي اروپا در كنار احترام به ذائقه مخاطب، يك كلاس آموزشي رايگان براي فوتبال كشورمان تلقي مي‌شود، كار مهمي كه صدا و سيما بخوبي از عهده آن برآمد و به واقع مي‌توان گفت در اين بخش خوش‌درخشيد. در كنار پوشش بموقع اخبار و حاشيه‌هاي جام و پخش تلويزيوني متفاوت اين بازي‌ها، بحث‌هاي كارشناسي هم كه در قالب برنامه جام چهاردهم و با حضور مهمانان مختلف انجام مي‌شد، عالي بود . پنجعلي خاطرنشان كرد به واقع مي‌توان گفت ‌پوشش خوب صداو سيما يورويي جذاب و هيجان‌ انگيز را پيش‌روي تماشاگران قرار داد.




نوشته شده در   يکشنبه 11 تير 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode