ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 3 مهر 1390     |     کد : 25791

ضرغامي: شهدا بر خاك افتادند تا امروز مقابل دشمن سرخم نكنيم

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، تشييع پيكرهاي 2 شهيد گمنام در دانشكده صداوسيما، خاطره حماسه و از خود گذشتگي روزهاي 8 سال دفاع مقدس را دوباره زنده كرد.

تجديد بيعت مردم و مديران رسانه ملي با شهدا
ضرغامي: شهدا بر خاك افتادند تا امروز مقابل دشمن سرخم نكنيم
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، تشييع پيكرهاي 2 شهيد گمنام در دانشكده صداوسيما، خاطره حماسه و از خود گذشتگي روزهاي 8 سال دفاع مقدس را دوباره زنده كرد.

مردم تهران در مسير تشييع پيكر اين دو شهيد گمنام در خيابان وليعصر(عج)‌ با شاخه‌هاي گل و دود كردن اسپند با شعار «شهادت افتخار ماست» به استقبال شهداي 8 سال دفاع مقدس آمدند.
رئيس سازمان صدا و سيما در اين مراسم گفت: شهدا از مصاديق بارز خير و بركت در همه دوران‌ها هستند.

عزت‌الله ضرغامي پيش از خاكسپاري پيكر مطهر 2 نفر از شهداي گمنام دفاع مقدس در جمع مردم تشييع‌كننده اين شهدا افزود: شهدا بر خاك افتادند تا امروز ما در مقابل دشمن به خاك نيفتيم و سر خم نكنيم.

وي اضافه كرد: شهدا همچون شمعي سوختند تا راه را براي امروز امت اسلام و جامعه بشري روشن كنند.

رئيس سازمان صدا و سيما با يادآوري سخنان امام راحل مبني بر پربركت بودن جنگ براي كشور ما افزود: امروز فرمايش امام راحل را در استقبال مردم از فرزندانشان كه از جنگ برگشته‌اند به معناي واقعي كلمه درك مي‌كنيم.

وي اضافه كرد: مردم انقلابي وقتي اين پيكرها و استخوان‌هاي مبارك به شهرهايشان مي‌آيد، با حركت عظيم خود صحنه‌هاي زيبا، ماندگار و پربركتي را مي‌آفرينند.

ضرغامي همچنين از حضور گسترده مردم در استقبال از دو شهيد گمنام از مسير طولاني مسجد بلال تا دانشكده صداوسيما قدرداني كرد و گفت: شما مردم حيات، بركت و زندگي واقعي اين شهدا را به دنيا نشان داديد. وي با يادآوري دوران فتنه و دسيسه‌هاي رسانه‌هاي استكباري در آن زمان گفت: به دوربين‌هاي مجازي و رسانه‌هاي استكباري مي‌گويم زماني كه بعد از فتنه چند نفر در كنار صدا و سيما تجمع كردند شما به شكل مستمر آن را منعكس كرديد و دوربين‌هاي شما روشن بود اما هم‌اكنون اين دوربين‌ها كجاست كه جمعيت انبوه حاضر در مراسم تشييع پيكر شهدا را به تصوير بكشاند.

ضرغامي افزود: حضور امروز مردم گوشزدي به مسوولان است كه يك لحظه و يك آن از راه شهيدان غافل نشوند.

استقبال مردم تهران از دو شهيد گمنام دفاع مقدس

پيكر مطهر اين دو شهيد از خيابان وليعصر كنار بوستان ملت روي دستان زنان، مردان، جوانان و نوجوانان تشييع و براي خاكسپاري به سمت دانشكده صداوسيما در ضلع شمالي بزرگراه نيايش منتقل شد.

جمعيت تشييع‌كننده با شعارهاي «حسين حسين شعار ماست، شهادت افتخار ماست» و «مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل» با آرمان‌هاي شهدا تجديد بيعت و جنايت استكبار در كشورهاي اسلامي را محكوم كردند.شركت‌كنندگان همچنين در رثاي شهادت امام صادق (ع) عزاداري كردند و بر سر و سينه زدند.

اين دو شهيد گرانقدر 31 ساله و 19 ساله به ترتيب در عمليات خيبر در جزاير مجنون و در والفجر در منطقه فكه به شهادت رسيده‌اند.حجت‌الاسلام والمسلمين ابوترابي‌فرد، معاون قوانين رئيس مجلس شوراي اسلامي، سردار سيد محمد باقرزاده رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس ، سردار جعفري و سردار نقدي از جمله شركت كنندگان در اين مراسم بودند.

همزمان با اين مراسم 26 شهيد دفاع مقدس در 20 استان تشييع و به خاك سپرده شدند.


نوشته شده در   يکشنبه 3 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode