ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 7 مهر 1403
شنبه 7 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 12 اسفند 1394     |     کد : 169600

احترام به رای اکثریت مهمترین پشتوانه مردم سالاری است

امام جمعه موقت مراغه گفت: احترام به رای اکثریت پس از برگزاری انتخابات مهمترین پشتوانه مردم سالاری است.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،محرم احدی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراغه در این زمینه گفت:حجت‌الاسلام حمید محمدی راد، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه برگزاری انتخابات و مشارکت مردم در آن حماسه حضور است، افزود: هم اکنون پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور در حال برگزاری است و امروز، روز برداشت نتایج برنامه های اعلامی از سوی نامزدهای هر دو مجلس است.

وی اظهار کرد: تمامی نامزدهایی که در این انتخابات پیروز میدان می شوند باید نسبت به اجرای برنامه های اعلام شده خود، اقدام کرده و مردم نیز باید با احترام به رای اکثریت، نماینده منتخب را کمک کنند.

امام جمعه موقت مراغه، یادآور شد: منتخبان مردم با پشتوانه وحدت مردمی و حمایت انقلاب اسلامی می توانند کشور را در سال های آتی به سمت توسعه و موفقیت های بیشتری رهنمون کنند.

حجت‌الاسلام محمدی راد، با بیان اینکه حضور مردم در این حماسه سیاسی با گذشت حدود شش ساعت از آغاز انتخابات تا کنون خوب ارزیابی شده است، ادامه داد: تمامی افرادی که تا کنون اقدام به اخذ رای نکرده اند به منظور حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی تا زمان پایان این حماسه نسبت به انجام وظیفه خود اقدام کنند.

وی گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور مردم در این انتخابات مایه یاس و ناامیدی دشمنان بوده و فرموده ایشان مبنی بر اینکه هر کسی که ایران را دوست دارد باید در رای گیری شرکت کند، از بهترین تعبیرها برای نشان دادن این حضور است.
حجت‌الاسلام محمدی راد، افزود: نامزدهای این دو مجلس نیز باید پس از اعلام نتایج دوران رقابت را به وحدت تبدیل کرده و در نوبه خود همپای منتخبان مردم به فکر موفقیت کشور و حوزه های انتخابیه باشند.


نوشته شده در   چهارشنبه 12 اسفند 1394  توسط   مراغه مراغه   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode