ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 28 اسفند 1389     |     کد : 16954

فردوسي‌پور؛ چهره سال تلويزيون

در سالي كه فقط 3ـ2 روز به انتهاي آن باقي‌مانده است، عادل فردوسي‌پور با استناد به نظرسنجي هفته‌نامه سروش و برخي سايت‌ها و خبرگزاري‌هاي ديگر به عنوان چهره برگزيده تلويزيون انتخاب شد...

بيشترين راي به «مختارنامه»، داوود ميرباقري و فيلم «طلا و مس»
فردوسي‌پور؛ چهره سال تلويزيون
در سالي كه فقط 3ـ2 روز به انتهاي آن باقي‌مانده است، عادل فردوسي‌پور با استناد به نظرسنجي هفته‌نامه سروش و برخي سايت‌ها و خبرگزاري‌هاي ديگر به عنوان چهره برگزيده تلويزيون انتخاب شد.

عادل فردوسي‌پور را نمي‌توان صرفا به خاطر گزارش‌هاي جذاب فوتبالي اش به عنوان چهره تلويزيوني برتر سال 89 معرفي كرد. حتي تسلطي كه اين جوان 37 ساله در اجراي برنامه 90 دارد هم در نوع خودش براي انتخاب او به عنوان چهره سال كافي نيست. عادل به اين خاطر برترين است كه در پربيننده ترين برنامه تلويزيوني صدا و سيما، همواره از حق و حقانيت دفاع مي‌كند و براي اجراي درست اين عدالتخواهي ورزشي، هيچ حد و مرزي قائل نيست.
او در جاي خودش به برخي تصميمات فوتبالي نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي ايراد وارد مي‌كند و حتي آنجا كه دولت دستور مي‌دهد تيمي از ليگ برتر در ميانه‌هاي فصل از شهري به شهري ديگر منتقل شود، آن تصميم را هم به نقد مي‌كشد.

عادل فردوسي‌پور به نمايندگي از فوتبالدوستاني كه فوتبال را مي‌فهمند و با آن زندگي مي‌كنند، حتي جلوي رئيس سازمان تربيت بدني هم مي‌ايستد تا با منطقي عامه پسند به او و ديگر مسوولان فدراسيون فوتبال بگويد در هيچ كجاي دنيا با يك تماس تلفني قانون را زير پا نمي‌گذارند تا يك بازيكن بداخلاق را مورد عفو قرار دهند.عادل در برنامه 90 هيچ خط قرمزي ندارد و همين موضوع باعث شده تا در يك روز وسط هفته، در بيدار نگه‌داشتن مخاطبان ميليوني‌اش تا پاسي از شب موفق باشد.او از نگاه روزنامه «جام‌جم» نيز چهره برتر تلويزيوني سال 89 است.

همچنين در نظرسنجي ديگري داوود ميرباقري به عنوان بهترين كارگردان ، «طلا و مس» به عنوان بهترين فيلم سينمايي و «مختارنامه» به عنوان بهترين سريال تلويزيون در اين زمينه برگزيده شدند.


نوشته شده در   شنبه 28 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode