ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 7 مهر 1403
شنبه 7 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394     |     کد : 167256

برگزاری مراسم تجلیل ازواعظین وذاکرین هیئت موسی ابن جعفر(ع)شهرستان مراغه

مراسم تجلیل ازواعظین وذاکرین هیئت موسی ابن جعفر(ع)شهرستان مراغه باحضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی برگزارشد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،محرم احدی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراغه در این زمینه گفت:مراسم تجلیل از واعظین وذاکرین هیئت موسی ابن جعفر(ع)این شهرستان باحضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی،جمعی از مسئولین شهرو سربازان وخادمین اباعبدالله الحسین (ع)برگزار شد.دراین مراسم ابتداحجت‌الاسلام علی امیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی ضمن عرض خیر مقدم، تقدیر وتشکر از میهمانان  ومسئولین در زمینه گفت:مردم حسینی مراغه امسال نیز با معنویت خاص و پر شورتر از گذشته در مراسم های مختلف عزاداری ماه محرم حضور یافته و ارادت خود را به امام حسین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نشان دادند.
وی با قدردانی از زحمت و تلاش های تمامی واعظ ها، ذاکرها و سربازهای اهل بیت (ع) به‌ویژه هیات حضرت موسی بن جعفر (ع) یادآور شد: این افراد با پیوند دادن قلب ها مردم به اهل بیت (ع) موجب گسترش فرهنگ اسلام در جامعه شده و مردم را با ظلم و ستمی که بر اهل بیت (ع) شده، آگاه می‌کنند.

حجت‌الاسلام امیری یادآور شد: هیات حضرت موسی بن جعفر(ع) از هیات های موفق و بسیار منظم این شهرستان است که علاوه بر حضور گسترده در عزاداری های ماه های محرم، صفر و رمضان در تمام طول سال به صورت منسجم و فعالانه در مراسم و برنامه های مختلف مذهبی و معنوی شرکت می‌کند.
وی اظهارکرد: برنامه ها و اقدام های واحد فرهنگی و مذهبی این هیات در سطح استان و دربین هیات های مذهبی نمونه و قابل تحسین است.

در این مراسم حجت‌الاسلام دکتر محمدیراد امام جمعه موقت مراغه واستادحوزه علیمه که بعنوان میهمان ویژه حضور داشت ایرادبه سخنرانی کردوگفت:اهمیت واعظ در اجرای برنامه های محرم ارجح تر از مداحی بوده چرا که واعظان مردم را با وقایع و رویدادهای تاریخ اسلام آشنا کرده و درس های تاریخ را گوشزد می‌کنند.

دومین مراسم تجلیل از واعظان و ذاکران دهه محرم الحرام به مناسبت ولادت امام موسی بن جعفر(ع)، در حسینیه اعظم موسی بن جعفر (ع) مراغه برگزار شد.


نوشته شده در   شنبه 30 آبان 1394  توسط   مراغه مراغه   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode