ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 8 مهر 1403
يکشنبه 8 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 ارديبهشت 1392     |     کد : 138941

مدعیان حقوق بشر در برابر جنایت مزدوران استکبار در سوریه سکوت می کنند



 امام جمعه مراغه گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر جنایت های مزدوران استکبار و رژیم صهیونیستی در کشتار هزاران نفر از مردم سوریه سکوت می کنند.




حجت الاسلام ˈمحمدتقی پورمحمدیˈ در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: دولت ها و کسانی که ادعای حمایت از حقوق بشر را دارند، در مقابل کشته شدن هزاران نفر از مردم بیگناه اعم از زن و کودک در سوریه از سوی گروه های مخالف و مزدور غرب و رژیم صهیونیستی در این کشور سکوت کرده اند.

وی گفت: سیاست یک بام و دو هوای غرب در برابر این جنایت های بی رحمانه در سوریه از سوی مزدوران خارجی همچنان ادامه دارد.

امام جمعه مراغه اظهارکرد: برخی از کشورهای عربی از جمله عربستان و قطر از این مزدوران و جنایت های آن ها حمایت و می خواهند به این وسیله به حفظ رژیم صهیونیستی کمک کنند.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: حمایت این کشورها از اقدام های مزدوران این رژیم در سوریه در واقع چراغ سبزی از سوی این کشورها و دولت ها برای شهرک سازی در اراضی اشغالی فلسطین است.

وی گفت: اعزام تروریست های مزدور از سوی رژیم صهیونیستی به سوریه با پول کشورهای عربی و وهابی های این کشورها برای کشتار مسلمانان، به دست خود مسلمانان صورت می گیرد.

خطیب جمعه مراغه یادآوری کرد: هدف اصلی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی از تحرکات در داخل سوریه و تضعیف این کشور، جمهوری اسلامی است چرا که سوریه خط مقدم کشورمان در برابر این دشمنان است.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: اکنون به واسطه نیروهای قدرتمند جمهوری اسلامی اعم از سپاه، ارتش، بسیج و حضور مردم در صحنه و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، استکبار و دشمنان نمی توانند هیچ غلطی بکنند.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر و زن گفت: فرزندان، زنان و مادران جامعه باید این شخصیت بزرگ اسلام را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه مراغه با انتقاد از میزان افزایش طلاق و سن ازدواج جوانان در جامعه اظهارکرد: این آمار ناراحت کننده بوده و باید با فرهنگ سازی، صبر، ایمان و کاهش تشریفات از بروز چنین وقایعی جلوگیری شود.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم افزود: معلمان باید علاوه بر تربیت فرزندان نسبت به آشنایی آثار این شهید بزرگوار و انتقال آن به نسل های جدید تلاش کنند.



نوشته شده در   جمعه 13 ارديبهشت 1392  توسط   مراغه مراغه   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode