ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 15 شهريور 1403
پنجشنبه 15 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 2 اسفند 1394     |     کد : 100044

«نه» به توطئه انگلیسی

پویش مردمی در پاسخ به مداخله انتخاباتی رسانه‌های بیگانه...

پویش مردمی در پاسخ به مداخله انتخاباتی رسانه‌های بیگانه
«نه» به توطئه انگلیسی
 
واکنش‌ها به دخالت لندن در انتخابات 7 اسفند ادامه دارد و پس از آن‌که شبکه بی.بی.سی در مداخله‌ای آشکار، فهرستی از نامزدهای خبرگان را برای رأی نیاوردن در انتخابات منتشر کرد، حالا کاربران ایرانی در شبکه مجازی با تشکیل پویش «#نه ـ به ـ انگلیس»، به رفتار مداخله‌جویانه بی.‌بی.‌سی در انتخابات «نه» گفتند.

همزمان فارس گزارش کرد که اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای از برخی نامزدهای خبرگان خواست با اعلام برائت از فهرست مورد حمایت انگلیس، خط بطلان بر فتنه انگلیسی بکشند. در همین ارتباط حسن روحانی، رئیس‌جمهور نیز دیروز در همایش «کارگران، آینده اقتصاد ایران» با بیان این‌که 7 اسفند باید روز نشاط ملت ایران باشد، تاکید کرد: دولت و مجلس با رأی ملت انتخاب شدند و انتخابات کشور به مردم تعلق دارد، ما نیازی به نصیحت هیچ غیرایرانی نداریم، چرا که مردم ما آگاه و بیدار بوده و مصالح خود را بخوبی تشخیص می‌دهند و مطمئنا اصلح‌ترین افراد را از بین نامزدها انتخاب خواهند کرد.

اعلام برائت کنید

همچنین سردار سرلشکر سیدحسن آقایی فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیروز طی سخنانی در جمع استادان و دانشجویان دوره دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی، دخالت بیگانگان در انتخابات ایران را توهین‌آمیز خواند و گفت: کسانی که آمریکا و انگلیس از آنها حمایت کردند، اگر اعلام برائت نکنند، مجرم بوده و در این توهین شریکند.

وی یادآور شد: یک اتفاق بسیار تلخ و زننده، توسط انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها در جریان انتخابات به وجود آمد. این‌که یک بیگانه، یک دشمن خارجی بیاید در انتخابات یک کشور انقلابی، مستقل و با حاکمیت مردم سالارانه اسلامی دخالت بکند، از نامزدی حمایت کند یا علیه نامزدی نظر بدهد این یک اقدام بی‌شرمانه، توهین به ملت ایران و ضداستقلال و حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران است. درست است که این اقدام آنها کاری بی‌ارزش و بی‌اثر است، اما همین که دوباره استعمارگران به خود اجازه بدهند بیایند و چنین اقدام وقیحانه و زشتی انجام دهند، این موجب برافروختن خشم انقلابی ملت ایران خواهد شد.

تبلیغ منفی، خط خبری اجانب

در مورد خط خبری تخریبی شبکه انگلیسی بی.بی.سی در رابطه با انتخابات، محمدجواد لاریجانی معاون بین‌الملل قوه قضاییه به جام‌جم می‌گوید: تبلیغ منفی خلاف قانون است، چون هر کس باید خودش را تبلیغ کند. با این حال امروز خط اجانب تبلیغ منفی است و اصولا هر زمان ملت احساس کند که گروه، سایت، یا حزبی می‌گوید که به فلانی رای ندهید، مطمئن باشند که این نظر، خط اجانب است. وی افزود: وقتی کسی می‌گوید به نامزدهایی رأی ندهید که عمر خود را در اختیار نظام، امام و رهبری قرار دادند، حتما ریگی در کفش دارد. لاریجانی یادآور شد: هر روز اخبار رسانه‌های دشمن را رصد می‌کنم و می‌بینم که خط ثابت آنان تخریب چهره‌هایی است که تمام عمرشان را برای انقلاب گذاشتند، اما آنها بدانند که ملت ما همه این ترفندها را تشخیص داده و خلاف آن عمل خواهد کرد.


نوشته شده در   يکشنبه 2 اسفند 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode